Please , don't leave me !

1.5K 46 6
                                    

~De o săptămână de când am aflat că sunt însărcinată, C e și mai drăgăstos cu mine .

Azi am decis să o trimitem pe Jovana la un control la unul dintre cei mai buni doctori din stat . Am început să urmăm planul lui Matt . Dublurile ne țin locul și mi-e atât de frică pentru Jovana . Sunt în fața ușii și o imbratisez și eu și Hope .~

-O să fie bine , Jovana ! Dacă vei avea nevoie de ceva , trebuie doar să ne suni . Cei mai buni dintre bodyguarzii noștri te vor însoți și o să fi în siguranță , Ok?

-Nu mă tem pentru siguranța mea , Leila ! Mă tem de diagnostic și de termenul pe care o să mi-l dea doctorul ăsta. Am fost la atâția și atâția mi-au spus că nu mai am timp de trăit . Nu vreau decât să îți cer să ai grijă de Hope și de "Bobul de fasole " și să nu faci diferențe între ei . Știu că ne-am Cunoscut aiurea și relația noastră a fost mai mult una forțată , dar să știi că eu chiar țin la tine și de oriunde aș fi, te voi proteja . Promit !

-Nu vorbi ca și cum nu o să ne mai vedem niciodată . Nu putem ieși acum , că știi situația ! Dar te vei întoarce acasă și o să fie totul bine . Promite-mi că o să lupți pentru viața ta , Jovana !

-Încerc , Leila ! Încerc !

~ne îmbrățișăm și se îndepărtează lăsându-mă cu lacrimi în ochi . A vorbit ca și cum ar fi fost ultimile cuvinte adresate mie . Îl imbratiseaza și pe C și apoi pleacă din casă, trimițându-i lui Hope o bezea . C se apropie de noi și mă ia de braț .~

-O să fie bine , iubito ! Jovana se va întoarce acasă sănătoasă .

-Sper ! Nu as suporta gândul unei pierderi ...

-Ai mai vorbit cu Hubert ?~mă întreabă schimbând subiectul ~

-Da . Se simte la fel de rău și nu e normal . Va trebui să ii spun lui Matt că nu e Ok așa .

-Poate ar trebui să îți mai vezi și de treaba ta . Mereu ai intrat in Belele când ai vrut sa faci o fapta buna .

-Cumva ești implicat in asta ?

-La ce te referi ?

-Cumva ai vorbit la spitalul unde e internat Hubert și le-ai ordonat ălora să îl țină pe tranchilizante ?

-Se poate să fi făcut asta , dar cu un scop nobil !~spune zâmbind și ridicând mâinile in semn de apărare ~

-Ce scop e atât de nobil , domnule Andersson ?!  Sa ții un om la pat pentru o săptămână ?

-Are nevoie de odihna , Leila ! Hubert nu ar fi stat liniștit in situația de față. Știu cât te iubește ... și nu ar fi stat cu mâinile in sân . Are nevoie de odihna sa își revină complet . In câteva zile i se vor vindeca rănile complet și Gata !

-Ești de groaza , Andersson !!! ~spun plecând din fata lui~

-Da, dar ma iubești !~tipa in urma mea ~

~Zâmbesc ca știu ca așa e . Mă așez lângă Hope și mă joc puțin cu ea . In curând va începe școala și nu știu cum să o scot la cap cu situația de fata .

C vorbește la telefon cu Santo . Plănuiește sa îl omoare pe Ramy sigur ! Închid ușa pentru a evita ca Hope sa audă discuția tatălui ei și ma ia amețeala . Ma așez lângă usa și inspir adânc .~

-Mami, ești bine ?~întreabă Hope ~

-Nu chiar ...~răspund fiind conștientă că nu ma va înțelege ~

-O să îl chem pe tati . El mereu te face bine !~spune și fuge pe usa ~

~C ajunge imediat lângă mine . Mă privește cu ochi blânzi . ~

Lucky Leila . Păcatele frumuseții Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum