Signs

1.1K 44 29
                                    

~Da, C și-a revenit ! Îi aduc apă, asistenta îl verifică : Puls normal , respirație normala, bătăile inimii normale . Tot normal .~

-Bună!~spun timidă~

-Bună!~zâmbește ~

-Cum te simți ?~întreb curioasa ~

-Mă doare capul rău . Dar sunt bine .

-V-am zis eu că își revine băiatul meu ?! ~spune Pam incantata ~

~C o privește ciudat . De fapt , pe toți ne privește ciudat .~

-S-a întâmplat ceva ?~întreb văzându-i reacția~

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-S-a întâmplat ceva ?~întreb văzându-i reacția~

-Nu știu cine sunteți ...

~Lumea mi se prăbușește . Expresia feței mi se schimba instant . Pam se uită la mine cum aproape mă prăbușesc .~

-Nici măcar pe mine ?~întreabă Pam ~

-Nu ... dar am auzit că ești mama mea ...

-Pai , hai sa facem cunoștința ! ~spune Pam zâmbind ~

~Eu izbucnesc in lacrimi . Ies imediat din dormitor și mă opresc abia in birou unde ma închid. Ma prăbușesc pe podea și acolo rămân pana aud o bătaie in usa .~

-Señora ... deschideți puțin ușa, vă rog!

~Îmi șterg lacrimile și ii deschid . Juanita Închide încet usa și se apropie de mine . Îmi oferă îmbrățisarea ei de care aveam atâta nevoie .~

-O să fie bine ! Își va aduce aminte de noi ...

-Ai auzit discuția de mai devreme dintre mine și Mustafa ,nu-i așa ?

-Da ...

-Spune-mi tu, ce sa fac ?

-Nu va pot spune eu ... decizia asta va aparține in totalitate ...

-E un copil ... știi cât de mult îmi iubesc copiii ... și îmi doresc inca unul !

-Da. Știu ... dar Señor va fi foarte dezamăgit ...

-La asta ma gândesc și eu . Și Mustafa nu e așa cum pare ... așa spune Ayana !

-Nu trebuie sa o credeți . Ayana poate spune orice sa își păstreze bărbatul .

-La asta nu m-am gandit ... !

-Dar trebuie sa va puneți ordine in gând și in inima ...~îmi atinge umărul ~

-Îl iubesc pe C ! Știu sigur ! Și Mustafa e ... e un drăguț . Chiar dacă a făcut ce a făcut ... a făcut-o că mă iubește . Nu multă lume mi-a dovedit iubire . Doar C , Hubert și Mustafa. Hubert m-a trădat pentru Soția lui , de fapt pentru copiii lui . Și C ... C întotdeauna a ascuns câte ceva de mine . Uneori nu știu dacă pot avea încredere in el ...

Lucky Leila . Păcatele frumuseții Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum