Escape

963 37 17
                                    

~C ma tine izolată de câteva zile . Bineînțeles că ne certăm zilnic. Nu mai pleacă nicăieri și telefonul îi sună continuu. Le-a dat ordin angajaților să nu mă lase să intru în birou , atunci când m-a prins pe la 4 dimineața că încercam să îi dau un mail lui Hubert.~

-Ok,C! Am înțeles ! Îți e frică de faptul că o să te denunț . Dar m-am plictisit . Nu fac altceva decât să stau in casa , închisă . Și mai ales , cu tine ! Am nevoie să respir un aer curat, din care tu nu inspiri . M-am plictisit , înțelegi ?!

~C se uită superior la mine . Zâmbește ștrengar .~

-Nu-ți iese,Leila ! Nu ieși nicăieri

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Nu-ți iese,Leila ! Nu ieși nicăieri . Până nu îți iese din minte asta, nu ieși .

-Oricum, nu rezolv nimic . Ai toată poliția la mână. Știu asta. ~îmi dau ochii peste cap~ totuși , nu înțeleg de ce anume îți e frică.

-Nu îmi e frica ! Vreau doar sa înțelegi ca nu mai fac ca tine . niciodată !

-Aha ! Vreau sex !

-Asta fac !~se apropie de mine~

-Am glumit !

-As putea sa te forțez ...

-Ar însemna viol.

-Nu ar fi prima data .

~Se duce la dressing și îmi aduce o gecuță.~

-Ieșim in curte . Îmbracă-te !

~Zâmbesc . Mă îmbrac . E un progres . Poate dacă fac sex cu el îl înduplec și ma lasa sa îl văd pe Mussi.

Când îi iau geaca din mână, îl ating ușor . Zâmbește și dă din cap , dezaproband gândurile mele.~

-Ce vrei?~ ma întreabă ~

-Un singur orgasm și o Țigara și 30 de minute singura .~

-Orgasm pot sa îți ofer . Restul nu .

-Bine ! ~îmi arunc hainele de pe mine și ma așez pe pat~

-Acum îl vrei?

-Mhm ! ~îmi desfac picioarele și îl aștept~

~In secunda doi, C e dezbrăcat și deasupra mea. Îmi infing unghiile in spatele lui cu ciuda și aștept sa imi ofere ceea ce i-am cerut . Îl primesc după câteva minute de chinuiala .~

-Ma duc sa îmi fac un dus. ~spun și fug in baie~

-Vin cu tine . ~spune și se ridica de pe pat~

-Serios?! In nici un caz ! ~spun și închid usa rapid după mine~

~Pff... bubuielile lui C din ușă au încetat după 2 minute , timp în care eu mi-am tot dat ochii peste cap. In sfârșit , liniște și relaxare . Mi-ar trebui un pahar de vin și ar fi fost aproape perfect . Tot îmi zboară gândul la Mustafa . Oare cum e ? Să o trimit pe Juanita la spital să se intereseze de el, devine o idee tot mai bună .

Lucky Leila . Păcatele frumuseții Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum