~Am așteptat cam vreo ora pana a ajuns Jean împreuna cu Stephanie și Marie . Pe fața lui se citește că nu îi convine faptul că fiica lui iubește o altă femeie . ~
-Ați clarificat ?! ~întreabă obosit C~
-Da . Îmi pare rău ...~spune uitându-se la pantofii lui , Jean~
-Acum sa lămurim situația cu copiii mei ...~spune C și își pune mâinile in san~
-O sa fac ce a zis Leila . E de ajuns ?
-Mai ai de reparat ușa.~spun eu amuzata~
~Mustafa îmi face semn sa ma așez lângă el pe canapea. Nu ii convine ca intervin in discuțiile lor .~
-Bine punctat , Leila ! Multumesc !~spune C , întorcându-se pe jumătate la mine ~
-O sa trimit pe cineva sa o repare . ~spune Jean~
-Bun. Acum putem pleca ?~întreabă Mustafa serios~
-Da ! Nu ne mai privește mai departe ! ~spun zâmbind fals~
~Ne îndreptam către ușă. Zâmbesc când trec de ea. Mustafa îmi deschide usa mașinii și așteaptă sa intru.~
-Mâine luam prânzul împreuna , Leila?~întreabă C~
-Bine .
~Mustafa ii saluta pe toți cu o ridicare de mâna . Îmi arunca o privire suspicioasa și pornește mașina .~
-Mănânci mâine cu C?~întreabă după o perioada destul de lunga de tăcere~
-Da . Ma plictisesc acasă . Mai ales ca de când ai început munca ...
-Trebuie sa muncesc , Leila ! ~strânge volanul in mâinile lui ferme~
-Știu . Și eu muncesc ...~îmi dau ochii peste cap~
-Nu îmi place ca te apropii așa mult de ei.
-Nu erai așa gelos înainte ...
-Înainte nu știam ca o sa ma avanseze in grad și ca voi face din nou misiuni sub acoperire ...
~Nu ma gândisem la asta pana acum. Abia acum am realizat ca așa ne-am cunoscut și noi și mai ales ca el era căsătorit cu Ayana.~
-Dacă vei întâlni o alta femeie care sa te vrăjească din prima ?
-Nu toate sunt ca tine , iubito !
-Dar eu nu vreau sa pleci in misiuni . Din nou ! Sper ca am fost destul de clară!
-Nu începe !
-Atunci renunța la misiuni !
-Și ce sa fac? Sa stau la un birou pe un salariu de nimic ?
-Atunci du-te in misiuni periculoase departe de mine și copilul tău . Du-te și pune-ti viața la bătaie pentru niște bani. Avem unde sa locuim și ce sa punem pe masa .
CITEȘTI
Lucky Leila . Păcatele frumuseții
RomansaLeila,ajunge să își vândă corpul pentru bani. Dubla ei personalitate îi va da câteva bătăi de cap și în același timp va reuși să o scoată din situațiile pe care singură le-a creat . Fiind o femeie foarte frumoasă, reușește să îi facă pe câtiva să se...