~Zilele trec atat de greu cand nu ai ce face. Eu incerc sa ma indepartez pe cat de mult posibil de H,dar nu prea pot,pentru ca trebuie sa imi iau salariul.Primesc un mesaj scurt de la el .Mesaje text
"Buna,Leila! Azi e ziua de salariu.Cum ii preferi:intr-un cont,cash sau cec?"
Raspund sec si simplu:
"Cash,multumesc!"
In urmatorul minut primesc raspuns:
"Atunci va trebui sa ne vedem."
Imi spun sigura ca nu trebuie sa il mai vad.Decid sa ii spun ca nu vreau sa il vad cat mai politicos posibil si ii scriu:
"Poate poti sa il trimiti pe Matt sa ia si masina."
"Ok."
Cacat ! Raspunsul lui ma nemultumeste si imi strica ziua. Repet: imi place sa il resping si cand nu se tine dupa mine ca un catelus sau imi raspunde cu aceeasi moneda,imi strica ziua.Du-te fix naibii,Hubert Lucas Miles ! O sa regreți tu momentele mele de singurătate! Uneori stau și ma gândesc ca nu merit sa ma iubească , dar chiar și așa , du-te fix naibii !
Îmi dau drumul la muzica și ma gândesc cum sa fac sa îmi scot din minte posibilitatea de a il avea și pe C și pe H lângă mine . Leila, e ilegal ! La fel de ilegal cum e sa omori pe cineva ? Doamne , de când mi-a intrat ideea in cap sa îl omor pe Jack , nu ma mai pot gândi la altceva pentru prea mult timp. Băutura nu ajuta prea mult,așa ca nu e opțiune . Știu că am nevoie de cineva și ca nu trebuie sa stau singura . Lipsa de prieteni sau mai bine zis "lipsa unui iubit" ma face sa fiu ca atunci când nu îmi beau cafeaua și anume "recalcitranta". Revino-ți ,Leila ! Revino-ți ! C o sa iasă in curând . Ce se mai întâmpla curând și o sa îmi schimbe mie viața ?! Kate . Naște in 2 săptămâni . In 2 săptămâni H nu îmi va mai acorda atenție deloc și o sa se ocupe de familia lui. Eu și fițele mele îl îndepărtez spre binele nostru . In alte 2 săptămâni o sa iasă C din închisoare și o sa trebuiască sa ma hotărăsc ce vreau sa fac cu viața mea . Singura chestie pe care pot sa o fac acum e sa ma concentrez asupra lui Jack . Îmi fac un profil fals de Facebook și îl urmăresc . Bineînțeles ca nu știu nimic decât ce vrea el sa arate și singura soluție ar fi sa îl abordez,dar prefer sa nu. Du-te dracului si tu,Jack ! E doar vina ta ! O sa te omor cu mâinile mele si vei fi una cu pământul cât de curând !
Cred ca in momentul de fata se citește ura din ochii mei . Sunt întreruptă imediat de Hubert care intra val-vârtej pe usa apartamentului meu,al sau practic !~
-Leila ! ~tipa și apoi îmi da muzica mai încet ~
-Ce dracu',H ! Ai învățat sa anunți înainte sa ajungi ?~închid laptopul sa nu vadă ce fac ~
-Am venit sa îți aduc banii!~îmi întinde un plic atât de gros încât nu am putut sa îl iau intr-o singura mâna ~
-Multumesc,Hubert Lucas Miles ! Poftim cheile !~ii spun in timp ce ii întind cheile Audi-ului~
-Nu e nevoie . Poți sa o păstrezi .
-Am deja o mașina , Hubert ! Nu am nevoie de doua .
-Leila, ce ai ?
-Du-te dracu',Hubert !
-O sa ma duc ,Leila . Dar nu înainte de a vorbi cu tine . Vreau sa știu ce ai . Ești distrasa și retrasa . Pe lângă faptul ca ma respingi și m-am obișnuit cu asta, te văd preocupata de ceva . Vreau sa te ajut! Spune-mi ce pot face pentru tine sa nu mai fi așa ?
-Ai omorî pe cineva pentru mine ,Hubert ?~întreb fără sa stau pe gânduri ~
-Ce întrebare e asta ,Leila ?!
-O întrebare simpla . Spui mereu ca ma iubești . Dar ai comite o crima dacă eu ți-as cere asta ?
-Leila, scumpa mea ! ~se apropie de mine și ma strânge in brațe , legănându-mă puțin ~ cine te-a supărat ? A fost cafeaua rece ? Fără zahăr ?~spune zâmbind legănându-mă în continuare ~
-Vorbesc serios ,Hubert ! ~spun cu capul la pieptul lui ~
-Probabil ca dacă ar merita-o,da ! Exact cum a făcut și C pentru tine .
~Imediat mă desprind din îmbrățisarea lui și îmi ridic privirea către H,fixând-o în ochii lui. C chiar ar face asta pentru mine și fără sa stea pe gânduri . Nu ar fi prima oară când își mânjește mâinile cu sânge pentru mine . Probabil H s-ar gândi înainte , dar nu și C. Asta înseamnă ca C ma iubește mai mult ?! Sau doar ca H e mai cerebral decât C? Îmi scutur puțin capul sa îmi alung ideea asta din cap .~
-Nu ma iubești ,Hubert , atât cât zici ca o faci . Exact cum ti-a făcut ție C. Te-a văzut făcându-mi rău și a vrut sa te omoare !
-Ți-am zis ca C te iubește . Eu prefer sa las lucrurile murdare sa le rezolve altcineva . Plus ca nu cred ca violenta e buna in astfel de situații. Comunicarea e cea mai buna soluție .
Cum te poți îndoi de iubirea mea când ți-am zis ca as face orice pentru tine ?
-Vreau sa îmi dovedești,Hubert !
-Cum ? Ți-am zis deja ca o părăsesc pe Kate pentru tine .
-Dacă ma iubești,nu vei recunoaște fetița ca fiind a ta !
-Leila ! Cum poți sa îmi ceri una ca asta ?! E copilul meu !
-O sa îți fac eu alții ! Nu recunoaște copilul asta și o sa îl părăsesc pe C pentru tine !
-Leila,ai înnebunit ?! E copilul meu,orice ar fi !
-Adevarul e ca era prea frumos sa fie adevărat sa fiu iubita renumitul nerenumit Hubert Miles . Eu, o curva ordinara parvenita din Washington . Ce sa caut eu aici intr-o lume cu bani mulți ?! Ce sa caut eu lângă tine , un om însurat ? Ce caut eu ca imagine a unei agenții de dame de companie ? Hubert , cu câte femei te-ai culcat in ultima perioada ?
-Leila, ce ai băut ?
-Raspunde-mi ,Hubert ! Răspunde odată !
-Pai ...
-Aha ! Am înțeles . Și tăcerea e un răspuns . Ma vrei pe mine pentru ce anume ,Hubert ? Pentru corp ? Pentru față ? Pentru ce ?
-Pentru tot,Leila ! Pentru mintea nebuna , in special .~îmi mângâie fata zâmbind ~
-Scutește-mă ! Nu vreau să te mai văd !
-Leila,cumva te temi că nu îți voi mai acorda atenție când se va naște fetița mea ? Cumva ești geloasă?
-Pfff... fii serios , Hubert ! Doar te încercam .Nu te gândi că ... pfff ~ îmi dau ochii peste cap și mă îndrept către mini-barul din living ~
-Tu bei când ești nervoasă. Ce te face nervoasă,Leila ?
-Tu ! Vreau să pleci ! ~ îmi torn o crema de Wiskey in pahar și încep sa beau ~
-E cam devreme sa bei . Cred ca ar trebui sa lași paharul .~îmi ia paharul din mâna și îmi ridica privirea către a lui ~ Geloaso ! ~ mă pupă scurt și se îndepărtează ~
-Unde pleci ,Hubert ?!
-Nu ai zis ca vrei sa plec? Eu doar m-am asigurat ca ești bine,ca ai banii și cam atât .~ridica umerii in semn de nepăsare ~
-Du-te dracu'! ~tip și ma întorc cu spatele la el așteptând sa plece ~
-Ma duc ! ~îmi Răspunde și iese imediat pe ușă~
~Mă uit pe geam după el și el știe că îl urmăresc . Își deschide nasturele de la sacou și se uita spre fereastra mea zâmbind . Matt ii deschide portiera și el pleacă . Îmi dau ochii peste cap când văd ca rămân singura pe toate părțile . Dar in curând vine C . Du-te dracu'si tu ,C ! Ce a fost in mintea ta sa îl împuști pe H?Primesc un mesaj de la Tom care ma anunța ca trece cu Megan pe la mine . Cacat! N-am chef de musafiri azi,dar parca nu vreau sa fiu nici singura . Peste o ora se aude soneria . Ei sunt!~
-Buna ,Leila ! ~ma saluta in cor ~
-Hey,tipilor !~ii îmbrățișez in același timp pe amândoi~
-Ne gândeam ca ai nevoie de companie .~spune Megan rânjind ~
-Îngâmfato, N-ai dat nici un semn de 2 săptămâni .
-Pai... avem sa îți spunem ceva !
-Nu ! Nu accept sa va căsătoriți ! Nu aveți binecuvântarea mea !~ridic mâinile și dau din cap dezaprobator~
-Leila,Leila ! Nu gândi așa departe ! ~rade Tom~
-Atunci,turnați tot !~le ofer niște vin ~
-O sa plecam o perioada din Portland .
-De ce ? Unde ?
-In Los Angeles .
-De ce tocmai LOS Angeles ?
-Mi-a propus fratele meu sa îl însoțesc . Cam vreo 2-3 luni. Șeful lui trebuie sa plece acolo ca ii naște soția in curând și are programat tot acolo .
-Cum se numește fratele tău,Tom ?
-Don . De ce ?
~Îmi pică fata și imediat realizez ca e vorba de același Don. Toți m-au avertizat încă de la petrecere ca Tom face parte din Gașca rea.~
-Din curiozitate,Tom ! Și va înțelegeți atât de bine încât sa te invite cu el?
-De fapt,nu . Dar e o oportunitate . Nu suntem deloc apropiați și vrea cu ocazia asta sa o cunoască pe Megan .
-De fapt,Tom ... dacă tot pleci , trebuie sa îți spun ceva .~ma așez langa ei pe canapea și încep sa le povestesc ~ Eu am lucrat pentru Don o perioada.are un bar de striptease in Seattle și a prins contractul cu actualul lui șef Hubert, datorita mie . M-a rugat sa îmi petrec o noapte cu Hubert ca sa obțină el afacerea . Între timp Hubert și eu ne-am cam îndrăgostit unul de altul și Don și-a luat-o pe coaja când a ridicat mâna la mine . Acum suntem in relații bune,deși m-a răpit când eu am vrut sa plec din Seattle . M-a răpit la cererea lui Hubert . Voiam sa plec pentru ca C a intrat in închisoare ca l-a împușcat pe Hubert care m-a violat pentru ca i-am zis ca nu mai vreau sa fiu cu el după ce am aflat ca e însurat și de copii . Am ajuns sa lucrez pentru Hubert , sa fiu imaginea firmei lui de dame de companie ,tocmai pentru ca Hubert nu vrea sa ma lase sa mai ajung sa fac ce am făcut cu el. Firma asta are mulți asociați . In fiecare oraș e cineva care se ocupa de un local, dar Hubert e șeful tuturor . Hubert e tipul din club,patronul care a venit la noi la masa și cel care a suportat toată cheltuiala . Așa ca te rog sa nu aduci vorba de C sau de mine . Sunt niște chestii la mijloc pe care nu ți le pot spune , dar intenționez sa ți le spun când o sa am mai multe detalii .
~I-am lăsat cu gura căscată . Se uitau unul la celălalt și nu le venea sa creadă .~
-Leila,tu vrei sa spui ca Hubert e super bogat și tu refuzi sa fii cu el ?
-Da,Megan ! E însurat ! Nu vreau sa las niște copii fără tata lângă ei.
-Leila, C e aproape la fel de bogat ca Hubert .
-Nu asta e important pentru mine ,dar de unde știi ?
-C deține tot orașul Seattle și știu ca are ca acoperire câteva restaurante și orfelinate și spitale .
-Aprope ca îl iubeam și eu nu știam astea despre el ! ~rad ~ Bine... nici nu ma interesează !
-Leilaaaa ! Copilo ! Banii sunt foarte importanți in ziua de azi !
-Eu dacă eram in locul tău,rămâneam cu Hubert !~spune Megan ~
-Discuția asta despre dragoste îmi provoacă foame . Comandam o pizza ?
-Da ! ~răspund in cor cu zâmbetul pana la urechi ~
~Între timp,vorbim despre posibilități și probabilități . Tom îmi spune sa îmi urmez inima,Megan sa iau calea banilor . Cel mai mult îmi place ca nu ma judeca niciunul,mai ales ca am băut o sticla de vin in 3 . După 30 de minute suna soneria.~
-Asta trebuie sa fie pizza . Revin imediat !~răspund in timp ce ma îndrept către ușă~
~Cum deschid , văd un băiat cu căsti in urechi cu capul in jos așteptând sa răspund . Mă rezem de ușă și aștept . Imediat când ma vede zâmbește și își scoate căștile din ureche și zâmbește . Are un zâmbet impecabil ,dinții puțin strâmbi , de fapt nu sunt strâmbi . Sunt doar puțin ieșiți in afara . Dar sunt drăguți . ~-Bună !~ ii spun zâmbind ~
-Ăăămmm... buna ! Sunt băiatul cu Pizza !
-Observ ! ~încă zâmbesc ~
-Va costa 33 de dolari .
-Poftim ! Îți mulțumesc ! Păstrează restul .~ii spun in timp ce ii înmânez 50 de dolari ~
-Multumesc ! ~zâmbește uitându-se in ochii mei profund . ~
~Eu stau cu cele 3 pizza in mâna și încă aștept ceva , dar nu știu ce . Zâmbetul meu e cât China . "Delivery boy " cum deja l-am denumit eu in mintea mea ,se îndreaptă către lift . In timp ce se închid ușile și inima mea sta sa suspine , văd ca oprește liftul și vine din nou pana la mine .~
-Buna , din nou !~spune rușinat ~
-Bună! ~zâmbesc pana la urechi~
-Știu ca poate pare absurd și urat din partea mea , dar sunt un DJ local și sâmbătă am un event pe aici prin zona . Dacă vrei sa vi,uite un fly-er. ~mi-l întinde și așteaptă un răspuns ~
-OK. Suna bine. Nu am mai ieșit demult . Am totuși o condiție . Vreau sa văd cum se vede lumea de la"butoane".
-Se vede super ! O sa te convingi singura ! ~spune entuziasmat~
-OK ! Apropos,numele meu e Leila !~ii întind mâna~
-Nigel ! Îmi pare bine !
-Și mie !
~Rămânem pentru câteva secunde lipiți , practic . Niciunul dintre noi nu vrea sa dea drumul strânsorii . Deși nu e o strânsoare puternica , simt ca e plină de emoție și ca o sa ajung sa fac ceva rău .~
-Helllooooo, Leila! ~ma întrerupe Megan ~ îmi e super-foame ! ~spune in timp ce îmi smulge cutiile de pizza din brațe . Își îndreaptă apoi ochii către mâinile mele și a lui Nigel și apoi către fata lui zâmbitoare . Nu și-a clintit ochii deloc de la mine decât atunci când Megan și-a exprimat părerea :~ Dar,ce ochi avem noi aici?! Leila,nu te îndrăgosti de un pizza boy,te rog ! ~Îmi spune și intra in living in timp ce își ia o felie de pizza ~
-O sa plec ! ~spun eu intr-un final !
-Oookk! Ne vedem sâmbătă ,da?
-Sigur ,Nigel !
-OK!
-Te-as invita,dar sigur mai ai treaba !
-Ăm ! Da ! Pff ! No problem! Ne vedem sâmbătă ! ~îmi face cu mâna și pleacă . Își pune căștile in urechi de îndată ce ajunge in lift și zâmbim pana se închid ușile liftului ~
CITEȘTI
Lucky Leila . Păcatele frumuseții
RomansaLeila,ajunge să își vândă corpul pentru bani. Dubla ei personalitate îi va da câteva bătăi de cap și în același timp va reuși să o scoată din situațiile pe care singură le-a creat . Fiind o femeie foarte frumoasă, reușește să îi facă pe câtiva să se...