~A trecut o săptămână de când am semnat contractul cu H. Am făcut pozele și in tot timpul ședinței , Hubert stătea cu mâna la gură , enervat puțin de cum trebuia să pozez . Îmi place să îl resping . Mă amuză.
Kate a intrat in luna a 8-a și el e mai preocupat de mine decât de nașterea fetiței lor .
Michael i-a returnat banii lui H și nu a mai dat nici un semn .
Trebuie să mă duc să îl vizitez pe C și sunt deja pe drum . Fără să îl pot anunța , ajung la închisoarea din Seattle și mă prezint . Îl aștept cu sufletul la gură intr-o camera întunecată . Este anunțat ca are o vizita și se prezintă in costumul portocaliu și legat . Îl văd pe geam ca are o fata plictisita . Îmi fac de lucru cu degetele mâinilor și știu ca se observa de la o poștă ca am emoții . Intra pe ușa și imediat i se schimba expresia . ~
-Leila ! ~exclama fericit ~
~Nu mai aștept nici o secunda și ii sar in brațe .Ii miros gâtul in timp ce el mă mângâie pe spate și mă leagănă in brațele lui puternice .~
-Buna !~spun emoționată ~
-Ți-am lipsit ??
-Nu ai mai dat nici un semn. Eram îngrijorată ! Ce faci ?
-Sunt bine ! Oricât as vrea sa te țin in brațe ,nu cred ca o sa ni se permită . Trebuie sa cobori .
-Nu vreau ! Aici mă simt bine !
-Leila , copila mea frumosa ! Mai am puțin și ies ! O sa ne ținem in brațe toată viața !
-Știu ! ~îl mai strâng o data in brațe și cobor din brațele lui protectoare.ma așez pe scaunul de dinainte ~
-Cum ești tu ?
-Bine . Am un job .
-Unde ?
-Sunt imaginea unei firme.
-Ce noroc pe tine . Ai un șef sau o șefa ?
-Și și . Sunt de treaba amandoi .
-Îl omor dacă îți face vreun avans .
-Stai liniștit . Știe ca sunt logodita .~ îl mint zâmbind ~
-Foarte bine ! Îți place ce faci ?
-Păi asta e și ideea ca nu fac nimic . Sunt doar imaginea .
-Și îți e de ajuns salariul ? Doar nu iei ca imagine vreo 10.000 de dolari ?!
~Fuck ! Parca știe tot ce fac . Zâmbesc și îmi las capul pe spate , prefăcându-mă amuzată .~
-Unde ai pomenit salariu de 10.000 de dolari , C? ~spun zâmbind ~
-Ca imagine a unei firme cunoscute sau mai știu eu ...?!
-Nu. Iau mai puțin . Dar nu asta e important !~spun schimbându-mi expresia~
-Ce s-a întâmplat ?
-Nimic . Am un vis de câteva săptămâni .
-Ce vis ?
-Un vis frumos,ușor realizabil .
-Spune-mi,Leila ! Spune-mi tot !
-O familie ...
-Vrei o familie ?
-Din tot sufletul ...
-Trebuie sa te gândești bine ce vrei . Dacă vrei o familie va trebui sa lași tot in urma și sa te focusezi doar pe familie .
-Nu ar fi greu ...
-Vorbim când ies de aici . Îmi e foarte greu sa nu te ating . Ești atât de frumoasa ...
-C ...~spun aproape rușinată ~
-Ceee ?! Doar îmi admiram iubita .
-Suntem împreună ?!
-Tu ce Zici ?!
-Pai vreau sa știu de când suntem împreună . Vreau sa sărbătorim anual .
-De când vrei tu ! Alege o data !
-C ! Fii bărbat și spune de când suntem împreună .
-Din noaptea in care ai dormit prima data in brațele mele ...
~M-a lăsat fără glas . In mintea mea își fac apariția flash-uri (imagini ) din ziua in care ne-am întâlnit , când ne-am tras-o prima oară , când am dormit in brațele lui,petrecerea,prima ceartă,minciuni,Don,orfelinatul,Hubert, "răpire mea",faptul ca H m-a violat,pistoale,C in arest .~
-Știam eu ca de atunci mă iubești ! N-ai fi făcut nimic pentru mine dacă nu mă iubeai !
-Ești o nebuna !
-Și am planuri malefice ! Abia aștept sa ieși dracu'o data de aici !
-Vrei sa evadez ?!
-Nuuu !
-Nu ar fi greu pentru mine .
-Dar va trebui sa te ascunzi toată viața ! Prefer sa mai aștept puțin !
-Ești rațională acum ? Când te-am întins pe podeaua cafenelei nu prea erai !~rade ~
-Nici tu nu prea erai !
-Oh,Leila,Leila ! Sa-ți pregătești fundul pentru când o sa ies !
-Te-ai obișnuit cu funduri aici ?!~rad gândindu-mă la posibilitățile limitate pe care le are in arest ~
-Leila , știi destul de bine că am posibilitatea de a aduce aici in arest o femeie dacă îmi doresc , dar eu te vreau doar pe tine .
-Ești romantic ...
-Crezi ?!
-Da ! Si e foarte frumos !
-Ha ! ~rade si îmi face semn să îmi întind mâna ~ ți-aș trage-o pe masa asta , de fata cu toți !
-Mai așteaptă ! Nu știu de ce , dar am devenit pudică !
-Nu te cred , dar mă abțin, pentru ca nu vreau sa se bucure nimeni de priveliștea pe care o oferi când ești dezbracata .
-C... un pervers ca de obicei !
~zâmbim amandoi și ne strângem mâinile pe masa rece care păstrează amintirile altor întâlniri . Suntem anuntați ca vizita s-a terminat și C trebuie să plece . Ne sărutăm lung sub privirile unui jandarm înțelegător care își drege vocea când vede ca nu ne mai despartim . Sunt condusă către poarta închisorii și mă urc in mașina cu lacrimi in ochi . Nu știu de ce C a acceptat sa între in închisoare . Avea toate resursele să își plătească libertatea . Poate a vrut sa îmi dea o lecție . Mă gândesc ca el mă poate ajuta in razbunarea mea . Dar nu e timpul sa ii dezvălui planurile . Parchez mașina și îl văd pe H așteptându-mă .~
-Buna , Hubert !
-Buna , Leila ! Nu ai mai dat nici un semn de 3 zile . Ce faci ?
-Bine , intri ? Bem o cafea ?
-Desigur !
~Matt mă salută dând din cap și H ii spune ca îl va suna când va termina . Urcam și îmi las geanta și pantofii la ușa .~
-Unde ai fost așa elegantă ?
-La pușcărie !~rad ~
-Ah! Ce face C ?
-E binișor . Mai are puțin și scapă .
-Cred ca ești nerăbdătoare ,nu-i așa ?
-Oarecum . Mi-a promis ceva când iese de acolo. Vreau doar sa văd dacă se tine de promisiune .~pun imediat cafeaua reîncălzită in cești ~
-Voiam sa îți spun ca sunt interesate câteva companii de imaginea ta. Au văzut pozele și vor sa faci o reclama la nu știu ce loțiune de corp,sala de Fitness și mai era încă ceva .
-Serios ?
-Da ! Ne-au sunat de ieri,dar nu știam nimic de tine și nu le-am dat nici un răspuns. Ce zici ? Ai fi interesată ?
-Da. De ce nu ? Cât mă plătesc ?
-Nu foarte mult . Dar e un început .
-Fa-mi legătura cu ei. Am nevoie de niște bani .
-De cati?
-De vreo 300.000 de dolari.
-Leila ! Ce vrei sa faci cu banii ăștia ?
-Sa îmi cumpăr un loc al meu .
-Sa vad ce pot face . Nu îți promit. Va trebui sa justific cumva lipsa banilor .
-Nu am nevoie de la tine , H ! E de ajuns ca mă lași sa stau aici și plătești orice . Sa nu mai zic ca găsesc zilnic curățenie și piața făcută . E prea mult !
-Ce are apartamentul asta ? Nu e destul de Ok ?
-Nu e al meu,H ! Știi și tu cum e ...
~Pentru următoarea jumătate de ora îmi tine morala ca face totul pentru mine și nimic nu i s-ar părea prea puțin . Apoi despre condițiile in care va trebui sa lucrez daca voi accepta celelalte oferte . Nu vreau sa profit la maxim de el și încerc sa păstrez distanța,chiar dacă parfumul lui mă atrage ca un magnet . Intr-un final îl suna pe Matt sa vina sa îl ia . Îl conduc pana la ușa și îl imbratisez .~
-La revedere,zeița mea ! ~mă pupa pe obraz~
-La revedere , H ! ~mă retrag din brațele lui ~
~Închid imediat ușa in urma lui și văd ca am pielea de găina . O singura data in viața mea am simțit o atracție atât de puternica fata de 2 persoane in același timp. I-am avut pe amandoi in fata mea și nu am putut niciodată sa mă decid cu care dintre ei as vrea sa rămân . C e puternic și înfiorător , H e firav și romantic . C e impulsiv și cere prea multe detalii, H e însurat și are aproape 2 copii. Amandoi mă iubesc , dar cred ca si eu ii iubesc într-un fel pe amandoi . Cât de curând va ieși C din închisoare și cu toate ca H a început sa realizeze ca nu mai vreau nimic cu el , cred ca îmi displace . Îl vreau in preajma mea și disperat după mine. Sunt o nebuna și o ciudata !Peste o săptămâna mă duc la casting pentru reclame . Bineînțeles ca am fost acceptata . Amândouă afacerile sunt conduse de niște femei cu putere și pline de invidie . Vârsta lor înaintată își face treaba . Sunt destul de mature sa realizeze ca deși pot avea tot ce îmi doresc datorită skillurilor mele , ele pot beneficia de pe urma mea . Mă decid sa dau o mini petrecere cu prietenii mei . Ii Invit pe Santo și pe Tara la mine , pe Tom și pe iubita lui ,Megan . Deîndată ce au ajuns , sunt întâmpinați de o Leila aranjată,ca o femeie de afaceri ce mă cred . O fustă mulată pe corp tip creion și o cămașă albă, cu tocuri de 15cm și parul aranjat ii fac pe toți sa rămână cu gura căscată .~
-De când ai plecat din Seattle te faci tot mai frumoasa , Leila !~spune Tara admirându-mă încă o dată~
-Mulțumesc , Tara ! Ca întotdeauna o drăguța .~răspund și beau din paharul de Șampanie aproape plin ~
-Ii priește viața de aici .~spune Tom ~
~Ii zâmbesc subtil și nu comentez. Megan probabil știe ca Tom a avut o pasiune pentru mine și se uita ciudat la mine de când a venit . Nu vreau sa o fac sa se simtă prost și sper că alcoolul nu își va face simțită prezenta . ~
-Ai mai vorbit cu C?~îl întreb pe Santo ~
-Nu. Nu mă mai suna zilnic . Mi-a spus ca trebuie sa mediteze și sa pună niște chestii cap la cap . Și cred ca asta e motivul .~Răspunde imediat ~
-Ramy ? Ce mai face ?
-Ramy s-a băgat in niște afaceri cu niște outsideri și nu mai vorbim decât atunci când ne vedem .
-Outsideri ?
-Persoane din afara orașului nostru ?~rade și o strânge in brațe mai tare pe Tara~
~Mă simt singura și deși știu ca totul i se datorează lui H,nu l-am invitat . Sunt sigura ca lui Santo nu i-ar fi plăcut asta . Megan tot ii șoptește lui Tom ca vrea sa plece ca petrecerea mea e de cacat și mă rotesc pe tocuri ,ajungând fix in fata ei .~
-Asculta ,Megan ! Faptul ca ești aici ,in casa mea , ar trebui sa te faca sa taci din gura și sa suporti pentru Tom orice ar fi fost aici . Știu ca e de cacat petrecerea mea pentru ca nu am așa de mulți prieteni,dar ei sunt tot ce am ! Faptul ca te uiți urat la mine pentru ca ești geloasă , mă lasă de-a dreptul rece . Sa știi ca eu si Tom suntem doar prieteni si încă ceva , am un iubit. Dacă te-am calmat și vrei sa mai rămâi , e foarte bine , dacă nu , ești liberă sa pleci . Ne vom continua petrecerea la unul dintre cluburile din apropiere . Te bagi sau pleci ?~o întreb și beau iar din pahar ~
~Rușinată ,Megan se uita la Tom și la mine de vreo 3 ori apoi se ridica .~
-Draga ,Leila . Faptul ca ești puțin mai înaltă ca mine nu mă intimidează . Și dacă așa esti tu de fel sa spui tot ce îți trece prin cap fără sa îți pese ca rănești pe cineva sau ca s-ar putea simți prost , ei, afla ca ... si eu sunt la fel ! Și chiar o sa merg cu voi . Când am venit aici , Tom mi-a spus ca e o petrecere , nu o întâlnire între prieteni ...
-Bine ! Petrecere sa fie ! Luați-va catrafusele . Ne ducem la club ! Acum !
~Dau paharul peste cap in gălăgia provocată de entuziasmul fetelor . Ne luam un Taxi și ajungem la un Club unde se pare ca e un invitat surpriza . Comandam o sticla de Șampanie și ne mișcam pe ritmurile muzicii. Clubul este plin și abia dacă ai loc . Beau pahar după pahar și nu știu cum am ajuns in fata scenei cântând toate versurile unei melodii de dragoste împreună cu Megan .Invitatul surpriza nu mă pasionează foarte tare . Un copilandru care-și cântă dragostea la o chitara veche . Cu o șapcă întoarsă și Blugii tăiați ,fără tricou pe el și cu o apa in mâna cânta de zor despre o iubire pierdută și despre cât de rău ii pare . Mă retrag aproape plictisita de lângă scena ,trăgând-o si pe Megan după mine și după câteva melodii , mai comandam o Șampanie . In timp ce ciocnim , ii văd pe toți ca se uita ciudat in spatele meu. Pe un culoar făcut de bodyguardzi se apropie nimeni altul decât H . Sta fix in spatele meu și toată lumea se uita la noi doi. Mă întorc când îmi face Tara semn din cap.~
-Buna seara tuturor ! Buna , Leila !
-Ce cauți aici ?!
-Ăăăm ... e clubul meu ?!
-Poftim ??
-Abia am ajuns și am auzit ca ești aici .
-Cine ți-a zis ?
-Pai nu ești ușor de ignorat . Te-am văzut de acolo .~spune și îmi arată un birou din sticla de la etaj ~
-Ah ! Mișto !
-Va Distrați ? Ce sărbătoriți ?
-Reușitele mele din ultima perioada !
-Am venit doar sa te salut. Distracție plăcută in continuare .~îmi face cu ochiul și se retrage după ce îl salut și eu ~
-Cine era ?~mă întreabă Megan~
-Patronul clubului și in același timp un prieten de al meu . Se lua de noi ca suntem cam liniștiti .
~Rade,ridica paharul și apoi începe sa tipe . Toată lumea o urmează și ne mișcam corpul pe beatul din club ~
CITEȘTI
Lucky Leila . Păcatele frumuseții
RomanceLeila,ajunge să își vândă corpul pentru bani. Dubla ei personalitate îi va da câteva bătăi de cap și în același timp va reuși să o scoată din situațiile pe care singură le-a creat . Fiind o femeie foarte frumoasă, reușește să îi facă pe câtiva să se...