Sarbatorind succesul

1.7K 46 1
                                    

~A trecut o săptămână și C e mai drăgăstos ca niciodată . Azi o aduce pe mama lui acasă . Totul e pregătit și urmează să facem cunoștință. Tocmai am venit de la coafor și sunt îmbrăcată cu o rochie mulată in buline . C e deja pe drum. Avem emoții amândoi . Nu știu cum va reacționa viitoarea mea soacră când mă va vedea . Tocurile mele se aud în toată casa . Încă mai am sechele , dar C mă ajută să trec peste tot . Nigel nu mă mai caută de când a vorbit C cu el și încep să nu ii mai simt lipsa . Tara nu mă ajută deloc. Tot încerc să o trag de limbă și nu vrea să îmi spună nimic. Totul e secret . Nunta mea va fi o surpriză pentru mine .

Aud cheia cum se rotește in ușă și inima începe să mi-o ia la goană. C deschide larg ușa și ii face loc unei doamne bolnave și timide să intre . E o femeie frumoasă. Blonduță , slabă și îmbrăcată bine . Se uită mirată la totul din casă,apoi mă zărește și nu are nici o reacție.  ~

-Bună ziua ! ~spun eu timidă~ Eu sunt Leila .~întind mâna să fac cunoștință cu ea ~

~Se uită mirată la C , iar el ii zâmbește .~

-Mamă,ea e Leila , logodnica mea . ~spune C și ne zâmbește apoi ma pupa scurt pe obraz ~

~îmi întinde mâna și ma măsoară din cap pana in picioare . C ii face turul casei și nu scoate o vorba . Acum camera mea a devenit a ei și eu o sa dorm cu C zilnic . Nu îmi place ideea de a locui cu soacra . Am auzit multe chestii despre soacre . Rămân in Bucătărie și îmi aprind o Țigara in timp ce ma uit pe telefon . ~

-Nu îți fac bine alea .~spune și se aseaza in fata mea pe scaun .~ eu sunt Pam. Sunt bolnava și uneori nu reacționez pe loc cum ar trebui . O sa îmi ia ceva pana o sa ma obișnuiesc . ~mângâie masa și se uita împrejur ~

-Nu îți face griji , Pam ! O sa îți revii . Eu și Drew te vom ajuta să treci peste tot,bine ??~o mângâi pe mână~

-Unde e inelul ?~spune ea mirată ~

-Ce inel ? ~întreb eu mai mirata ~

-Drew a spus că ești logodnica lui . Unde e inelul ?

-Păăăiii ...~mă uit la C și el la mine ~

-Drew ! De ce nu are Leila un inel ?

-Încă nu am cerut-o oficial , mama ! Urmează .~zâmbește și bea o cafea ~

-Bine ... vreau sa dorm puțin . Drumul a fost epuizant . O sa ma duc in camera la mine . ~spune Pam și se ridica ușor de pe scaun ~

-Te conduc ?~o întreb zâmbind ~

-O sa ma conducă Drew. ~spune și se uita la el aproape obligându-l sa o conducă ~

~Ii zâmbesc apoi ma uit la C care e încântat de situație . După ce a Așezat-o in pat se alătura Mie și zâmbește .~

-Ce părere ai?

-E frumoasa mama ta .

-E speriata . E totul nou pentru ea .

-Crezi ca ma place ?

-Abia a terminat cu mustrarea . Vrea sa te cer mai repede . Cred ca asta e un semn ca te place .

-Rochia asta e norocoasa .

-Eu sunt mai norocos ca oricine pe lume . Te am pe tine din nou și acum și pe mama și in curând și pe Hope .

-Apropo de Hope . Care e adevarata poveste .

-Cea pe care o știi .

-Nu cred . Hope îți seamănă . Ce s-a întâmplat cu adevărat ?

Lucky Leila . Păcatele frumuseții Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum