We can always begin again

1.6K 69 57
                                    

~Încerc să îl evit total pe C. Încă mai am discuții cu Mustafa . Aseară a fost prima dată când l-am refuzat . Bine, Eram și suparata pe el , dar nici nu as fi putut sa șterg urmele lui C de acum câteva zile de pe corpul meu . Nici cu toată apa din lume. De dimineața îl vad pe Mustafa cum se fâstâcește . ~

-Bună dimineața !~spun să îl fac atent~

-Bună, iubito! ~zâmbește fals~

-Ce s-a întâmplat , Mussi?~întreb ridicându-mă pe coate~

-Mâine trebuie să plec in misiune ... și înainte să începi să tipi , să știi că am luat in considerare ce mi-ai spus tu ...

-Așa . Și? Ce concluzie ai tras?

-Că nu se merita ...

-Eu sau jobul tău?

-Jobul meu ...

-Deci!? Mai pleci sau nu?

-O să merg azi sa vorbesc cu șeful meu. Dacă are alt om, o sa renunț , dacă nu, sunt nevoit sa ma duc doar de data asta...

-Mustafa ... tocmai ce mi-ai stricat ziua !~ma dau jos din pat nervoasa~

-Stai, Leila!~ma prinde de mână~

~Se uită in ochii mei și eu in ai lui, dar privirile noastre sunt diferite . A lui e plină de dragoste și de durere , a mea e plină de vinovăție . Se apropie lent de buzele mele . Îl las sa ma sărute deși nu e ceea ce îmi doresc . Si când încearcă sa îmi ridice de bluza , ii dau mâna la o parte si plec de lângă el, in baie.~

-Leila, ce e cu tine?~întreabă dincolo de usa~

-Nimic ! Doar ca nu îmi sta gândul la asta ! Nu pot sa o fac !

-Dar ma voi întoarce ...

-Am un sentiment ca nu o vei face .

-Leila , iubito ! Avem un copil împreuna . Doar nu te las singura !

~Deschid usa și îl privesc in ochi .~

-Încă pot sa îl avortez ! Mai am timp.

~Privirea lui se transforma . Ma urmărește prin casa și îmi întoarce corpul nervos.~

-Ce ai zis?!

-Ce ai auzit ! Dacă pleci in misiune , adio copil, adio soție ! Rămâi singur cu misiunile tale !

-Nu cred ca îmi faci asta !

-Ba da !

~Ochii i se umezesc și pleacă într-un acces de furie pe usa .

Mă așteptam sa îmi spună ca nu pleacă , dar nu a făcut-o ! Eu rămân pe canapea , cu mâna la gură, gândindu-mă la ceea ce s-a întâmplat

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Mă așteptam sa îmi spună ca nu pleacă , dar nu a făcut-o ! Eu rămân pe canapea , cu mâna la gură, gândindu-mă la ceea ce s-a întâmplat .~

-Señora ?!Cafea ?!~îmi întinde Juanita cana de cafea~

-Da-mi și mie una .~se aude vocea lui C~

Lucky Leila . Păcatele frumuseții Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum