Time : the healer and the killer .

1.8K 49 2
                                    

~Mă trezesc cu o durere de cap imensă și un gust ciudat in gura . Cineva sforăie lângă mine și nu îmi pot deschide ochii. Trag de mine cât pot eu de mult și intr-un final reușesc sa ma întorc spre cealalata parte a patului. Nu știu cum am ajuns acasă și ce am mai făcut , dar am o presimțire ca nu a fost nimic bun. Un par cârlionțat îmi apare in vizor. Oh,Doamne ! Bravo,Leila ! Cine mai e și ăsta ?!
Sunt dezamagita ca N-am putut sa îmi stăpânesc vaginul și am ajuns cu cineva in pat. Ma uit sub pătura Și văd ca sunt dezbracata . Tipic mie . Ma ridic intr-un final in șezut și aștept ca cel de lângă mine sa se întoarcă sa ii văd fata in timp ce ma joc puțin pe telefon. ~
-Buna , Leila !~se aude o voce somnoroasa cunoscuta ~
-'Neața ! ~spun eu nu prea uimita ~ sforăitul tău m-a trezit , Hubert !
-Îmi pare rău . Am fost obosit . Ma revanșez cu o cafea ?
-Te rog. Îmi bubuie capul.
~Hubert se da jos din pat și se îndreaptă către Bucătărie . A pregătit cafeaua și ma anunța .In timp ce bem cafeaua ,nu știu cum sa îl întreb dacă s-a întâmplat ceva între noi . Santo și Tara încă dorm . Nu stiu cum o sa pot sa ma uit in ochii lor .~
-Stai liniștita ,Leila ! Văd ca ești preocupata ! Nu o sa spun nimănui nimic .
-Spune-mi,Hubert . Ce am făcut aseară ?
-Pai te-ai îmbătat și te-am prins vomitând in baie . M-am oferit sa va conduc acasă si ai acceptat . Santo și Tara au vrut sa plece , crezând ca noi doi urma sa avem o noapte nebuna , dar după ce ai început sa plângi de dorul lui C, s-au liniștit și au Dormit in camera de lângă noi.
-Cum am ajuns dezbrăcată?
-Pai mi-ai cerut sa te dezbrac de haine . Nu îți puteai da nimic jos de pe tine .
-Oh,Doamne ! Câte sticle am băut ?
-In total au fost 5 sticle .
-Nu îmi aduc aminte sa fi plătit ceva .
-Nu se pune problema , Leila ! Asta a fost din partea mea .
-Am uitat ca ai zis ca e clubul tău . Continua !
-Te-am dezbrăcat de fusta și cămașă . Pantofii erau oricum de mult aruncați sub masa din club . Ți i-a cules Tara și i-ai promis ca ii vor rămâne ei , cu toate ca ti-a repetat ca sunt mari de ea . In fine ! Apoi te-ai aruncat in pat și eu am vrut sa plec. Mi-ai cerut sa rămân și sa dorm cu tine și așa am făcut .
-Am făcut sex ?!~întreb rușinată~
-Nu,Leila !
-Serios ?!
-Pari atât de surprinsă ...~rade ~ nu spun ca nu mi-as fi dorit , doar ca nu vreau sa profit de tine . Niciodată ! Mi-ai promis ca o sa îmi fi alături și știu ca te ții de promisiune .
-Pai și chiloții mei unde sunt ?
-Cred ca atunci când te-am dezbrăcat ,i-ai dat singura jos.
~Îmi pun mâna la cap rușinată si dau din cap dezaprobandu-ma singura de acțiunile mele ~
-Sunt o epava ! Îmi aduc aminte doar ca am promis sa ma distrez.
-Ceea ce ai și făcut-o ! I-ai reproșat cântărețului ca are o inima Frântă și ca te deprima . Și ai făcut-o la microfon .
-O,Doamne ! Si ce a zis ?
-Ți-a cântat o melodie și l-ai sărutat .
-Pe bune ?!
-Da ! Mi-a cerut numărul tău când a plecat .
-Și i l-ai dat ?
-I-am zis sa nu profite de starea ta de ebrietate și a zis ca te va cauta el .
-Nu ! Copilul ăla e deprimant !
-Dar ai dansat când a cântat un cover ...
-Nu zic Ca nu cânta bine , doar ca are doar melodii de dor ...
-Leila, după ce mi-ai cerut sa rămân mi-ai spus ceva .
-Ce balarie am mai zis ?
-Ca ma iubești ...
-Am zis eu asta ?
-Probabil din vina băuturii ...~dezamăgit ia o gura de cafea ~ dar te înțeleg și nu te judec .
-Kate știe unde ești?
-Da. M-a sunat de dimineața ...
-Și i-ai zis ca ești cu mine ?
-Da !
-Hubert ! De ce ?
-De ce sa o mint ?
-Acum va crede ca noi doi ...
-Știe ca nu ma mai vrei . Avem martori . Plus ca Santo și Tara au stat cu noi pana ai adormit .
-M-a văzut dezbracata Santo?~îmi pun mâinile la ochi~
-Nu! Tara s-a asigurat ca ești bine învelită !
-Oh,ce bine ! Măcar atât !
-Sa știi ca ei țin la tine și te apreciază mai mult ca ești cu C . Nu ai păstrat o relație apropiată cu ei,dar sunt ok ei de fel .
-Eu nu prea sunt . Știu ! Doamne , cât îmi e de Rușine !
~imediat își fac apariția Santo și Tara care ma imitau . Instantaneu ma bufnește rasul și ii las sa ma ironizeze . După ce bem cafeaua , ne hotărâm sa ieșim la o piscina a complexului .~
-Eu nu o sa pot sa vin.~spune H~
-De ce ?!~întrebam toți in cor ~
-Pentru ca am treaba la birou .
-Dar e sâmbătă ...~ spun eu aproape dezamagita ~
-Știu,Leila. Dar când ai mai multe afaceri nu prea ai timp.
-Eu cred mai de graba ca nu vrei .~afirm și ma indrept către dormitor ~
~H e in urma mea și știu ca l-am rănit spunând asta și ca se simte vinovat. In timp ce eu îmi caut un costum de baie , H se aseaza pe pat și se uita la mine . Îl văd in oglinda imensa .~
-Leila !
~îl ignor și îmi văd in continuare de treaba . Trebuie sa par suparata .~
-Leilaaaa ! Știi destul de bine ca nu as rata nici o șansa in viața asta sa te văd dezbrăcată . Chiar am treaba . Nu fii copil !
-Ai subalterni care se ocupa de tot . Mai bine spune-mi ce e mai important ?
-Bine. M-ai prins . Ai dreptate . M-a rugat Kate sa ma duc cu ea la un control .
-Și ce era greu sa spui de la început ?!
-Nu am vrut sa te superi ...
-Mai mult m-am supărat ca m-ai mințit . Ești însurat și noi suntem prieteni ,Hubert . Nu ma supăr ca îmi spui ca ai treaba cu soția ta .
-Ai dreptate ,Leila ! Iartă-ma ! ~se ridica și se aseaza in spatele meu ,atingându-mi umărul ,trimițând corpului meu fiori ~
-Hai,fugi !
-Trebuie sa îmi fac un dus . Pot ?
-E casa ta,normal ca poți ! Te las sa te Pregătești . ~Îl pup pe obraz și fug imediat din dormitor ~
~Peste 30 de minute se stat singura pentru ca Santo și Tara se pregăteau ,ma duc in dormitor sa îmi caut haine si îl văd pe Hubert îmbrăcându-se .~

-Credeam ca ești încă in dus

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Credeam ca ești încă in dus . Scuze !~spun intrând totuși in camera ~
-Sunt aproape gata ! Nu trebuie sa te scuzi . E ok ! ~spune zâmbind in timp ce își pune pantofii in picioare ~
-Ne vedem cât de curând ,da ?!~îi sugerez subtil ~
-Cheamă-ma oricând . Știi ca voi fi aici . ~se ridica și îmi mângâie obrazul ~
-Mulțumesc ! ~spun și îmi las fata in palma lui închizând ochii de plăcere ~
-Pot sa spun îți ceva neoficial ?!
-Sigur ca da !
-Dacă nu va merge din nou cu C,anunța-ma ! Încă sunt decis sa o părăsesc pe Kate pentru a fi fericit cu tine . Știu ca e aglomerație in inima ta. Știu ca nu sunt numai eu acolo,dar sunt sigur ca încă o dezamagire din partea lui înseamnă ca a pierdut locul principal. Nu îmi doresc sa fii dezamagita . Știu ca ții la el și cu toate ca nu știu de ce , acum o înțeleg pe Kate . Ea iubindu-ma pe mine,accepta sa fiu fericit cu tine . Eu,iubindu-te pe tine,accept sa fii fericita cu C. O sa fiu tot timpul lângă tine și pentru tine . Vei rămâne toată viața zeița mea !~îmi spune in șoaptă de teama sa nu îl audă nimeni apoi ma săruta ușor pe obraz și pleacă fără sa ma salute ~
~Rămân cu gura căscată și cu ochii in soare . Doamne , de ce iubesc doi bărbați in același timp ? Nu poți sa faci un mix dintre C și H? Mi-as dori sa nu fie ilegală căsătoria între 3 persoane . Deja îmi imaginez unele chestii pe care le-am face împreuna . E clar ca lipsa de sex ma face sa ma gândesc la și mai mult sex . Rad in sinea mea și apoi ma îndrept către dus ,unde surpriza , găsesc un bilet pus lângă periuța mea de Dinți .

Mii de fiori ma trec gândindu-ma la ce a vrut sa spună

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Mii de fiori ma trec gândindu-ma la ce a vrut sa spună . Știu ca ma iubește . Se vede clar . Nici nu i-am mulțumit vreodată pentru tot ce face pentru mine . Pana la urma urmei , nu merit nimic. Sunt doar o dama de companie care a avut puțin noroc . ~

Lucky Leila . Păcatele frumuseții Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum