~Mă trezesc când C își caută ceva de îmbrăcat în dressing . Îl aud cum înjură printre dinți . E obosit . Sigur patul cu prințese nu a fost prea comod pentru el . Mai ales ca a trebuit sa îl imparta cu Hope. Mă ridic din pat , și mă duc la baie. Când ies , el încă își caută ceva de îmbrăcat.~
-Bună dimineața !~îl salut timid~
-'Neața ! ~Răspunde fără sa ma privească ~
-Bem o cafea ?
-Ma grăbesc sa o duc pe Hope la grădiniță . Nu am timp .
-Poate după ? Vreau să vorbim.
-Nu știu dacă am timp , Leila .
-Ok.
-Pune mâna și mănâncă ceva . Nu ma aștepta . Am de rezolvat niște treburi .
-Old School, C!
-Chiar am treaba !~ își ia o pereche de pantaloni si o camasa și le aseaza pe un tambur apoi iese din dressing și intra in baie ~
~Îmi ia ceva timp pana sa ma gândesc la ce ar trebui sa fac sa ma fac iertata . Sexul de împăcare acum nu mai funcționează , și sa ma prefac ca nu sunt bine , nu ma coafează , așa ca intru in baie și ma spăl încă o data pe Dinți , trăgând cu ochiul la cum își face soțul meu baie . ~
-te mai holbezi mult , Leila?
-C ... vreau doar sa vorbim .
-Despre cum ți-ai tras-o cu Hubert in noaptea nunții noastre? Nu , mersi ! ~ iese din duș și îmi face semn sa ii înmânez un prosop din dulap ~
~Ma conformez și ii dau un prosop . Se șterge și se uita la mine dezamăgit și superior in același timp .
Îmi e așa dor de el ... îmi stăpânesc dorința de a îl săruta . Iese pe lângă mine și se duce in dressing , din nou , unde se îmbracă. Eu mă țin după el ca un cățel care are nevoie de atenție .~
-Pot măcar sa te țin in brațe ?~ îl întreb după ce își încheie ultimul nasture de la camasa ~
-Nu .~ Răspunde sec~
-Am nevoie de afecțiune , C ! Și vreau doar sa îmi țin soțul in brațe .
-Soțul pe care l-ai înșelat de bunăvoie in noaptea nunții ! De ce ai vrea asta ?
-Știu ca am greșit . Nu știu ce a fost atunci in capul meu , jur ! Dar nu te poți îndoi de iubirea mea .
-Oooh! Și încă cum !
-C ! Îmi pare rău ! Iartă - ma ! ~spun cu lacrimi in ochi ~
-Nu, Leila ! Nu te iert ! Acum, te rog sa te dai din calea mea . Trebuie sa o duc pe Hope la grădinița .
~ un fior îmi străpunge corpul . Și simt cum o durere imensa se aseaza in dreptul inimii . As da foc acum la casa de supărare . Incep sa plâng haotic . Încerc sa ma ridic din locul de unde îmi plângeam pe coate și realizez ca îmi curge un lichid cald . Mi s-a rupt apa de la supărare . Primul lucru pe care ar trebui sa îl fac e să îl anunț pe C , dar in schimb o sun pe Tara si o anunț , apoi mă grăbesc către baie . Lichidul nu mai curge , dar au început contracțiile . Sunt rare și încă nedureroase . Tara a ajuns in 20 de minute , timp in care eu am avut posibilitatea de a face un dus și de a ma schimba in altceva , mult mai lejer . Îi explic Tarei ,după ce a sunat la Serviciul de Urgentă ,ce s-a întâmplat intre mine și C . Nu îmi spune nimic decât ca "Totul va fi bine " și ca trebuie sa ma liniștesc . Tara ma ajuta sa cobor , apoi paramedicii ma conduc in ambulanță. Sunt bine . Nu am dureri . Sunt entuziasmată . Azi nasc ! Azi devin mama ! Halal mama ...! Ajung la spitalul privat unde am făcut testele lunar . Sunt așezată intr-o rezervă și mi se pune o perfuzie , mi se pune muzică și simt cum vreau sa adorm . Tara vorbește la telefon de pe hol. O aud . Muzica nu e atât de tare . Senzația de somn îmi invadează corpul . Sunt trezita de o durere îngrozitoare care ma face sa tresar și sa sar din pat. Contracțiile sunt din ce in ce mai dese . La 15 minute , apoi la 10, apoi la 5 . Am avut pe tot parcursul , o asistenta care ma supraveghea . Imediat au ajuns contracțiile la 1 minut și am simțit nevoia sa împing . Anunț asistenta . Se alătura doamna doctor și îmi da indicații . Trebuie sa împing când am dureri . Încerc sa ma concentrez . E așa obositor . Iau încă o gura de aer și împing din nou țipând , ca de fiecare data. Il aud pe C cum intra și își pune din mers un halat . Ma ia de mâna și se uita atent la mine . Îl strang și împing încă o data . Doctora spune ca deja ii vede capul și sa împing încă o data tare . Asta și fac . C ma încurajează . Îmi pupa creștetul capului când aude plânsul bebelușului . Doctora mi-l aseaza in brațe după ce l-a șters puțin și imediat se oprește din plans . E atât de frumos ... ! Imediat ma bufnește plânsul . De fericire și Tristețe in același timp . O sa mi-l ia ! Știu sigur ! C îl mângâie pe cap . Are puțin par și când ii simte atingerea lui C se foiește puțin in brațele mele . Asistenta îmi ia copilul din brațe . Sunt sleită de puteri . Vreau doar sa dorm acum . Îmi pică mâna pe lângă pat și cad într-un somn adânc .
CITEȘTI
Lucky Leila . Păcatele frumuseții
RomanceLeila,ajunge să își vândă corpul pentru bani. Dubla ei personalitate îi va da câteva bătăi de cap și în același timp va reuși să o scoată din situațiile pe care singură le-a creat . Fiind o femeie foarte frumoasă, reușește să îi facă pe câtiva să se...