Hope . The Troublemaker

1K 46 8
                                    

~C o vizitează de o săptămână pe Lisa zilnic, lăsându-mă acasă mereu . La fel și eu îmi petrec timpul cu Mustafa . Aproape zilnic . Ieri nu ne-am văzut pentru că a fost plecat din oraș . Nu l-am întrebat prea multe pentru a nu îi lăsa impresia că îmi pasă prea mult .

Azi mă pregătesc pentru o altă cafea plină de zâmbete . Mă îmbrac lejer , pentru că ne petrecem toate Întâlnirile în spatele casei , pe pajiște , lângă lac. Pe pătura frumos așezată de el, se află un termos și niște mâncare . Mustafa îmi povestește despre viața lui din Turcia , despre cum a ajuns să lucreze pentru poliția din Seattle și despre cum a făcut posibilă arestarea familiei lui .

Poate vă întrebați "dar ea nu își petrece timp cu copiii ei? " răspunsul e : ba da! De câteva zile am hotărât să îi iau cu mine . Oricum , nu facem nimic. Doar râdem, povestim și uneori ne mai aruncăm câte o privire insistentă . Am ajuns la concluzia că are dreptate și că nu îl cunosc pe C cu adevărat . Sunt destul de curioasă în fiecare zi să aflu ce îmi spune și sunt sigură că la un moment dat , o să îi spun și eu de micile mele întâlniri cu Mustafa .

Hope și-a făcut o prietenă. Max și Jerry au adoptat o fetiță și Hope adoră să se joace cu ea , iar noi profităm de asta pentru a petrece cât mai mult timp împreună . Ivan adoră se se joace cu Mustafa și acesta chiar se pricepe la copii. Doar deh ... a convins-o și pe Hope să îi dea detalii despre tot ce mișcă la noi în casă...~

-Nu mai îmi vine să intru în casă , Leila !~spune și se uită cum apune soarele~

-Te cred . Și mie Mi-ar plăcea să am o prezență ca a mea alături .

-Câtă lipsă de modestie ... ntz ntz ntz ! ~rade și se uita la firele de iarba pe care le-a rupt de emoții~

-Nu mă Multumesc doar cu atât . Vreau din ce in ce mai mult .

-La ce te referi ? ~îl întreb curioasa ~

-La tine . La noi. La asta . Nu pot sa stau lângă tine , comportându-mă ca și cum e Ok pentru mine , când nu e .

-Suntem prieteni și dacă asta nu îți face bine , poate ar trebui să încetăm .

-Nu! Asta in nici un caz ! Dar știi și tu ... mă doare sa te văd lângă el . Știu cât te minte și tu nu vrei sa accepți .

-E soțul meu și am încredere in el .~ îl mint ~

-Știu ca minți .

-De unde știi?

-Tocmai ce mi-ai evitat privirea . Am învățat multe despre tine . Știu ca nu poți privi pe cineva in ochi atunci când minți .

-Eh, da ! ~îmi dau ochii peste cap și zâmbesc ~

~Îmi sună telefonul . E C . Se pare că azi a ajuns mai devreme acasă . Mă întreabă unde sunt și îi spun că vin rapid . ~

-A ajuns acasă . ~îl anunț pe Mustafa~

-Fugi ! Ne vedem mâine ?

-Mă mai gândesc !~ii fac cu ochiul și îmi adun copiii către casă~

~Inima îmi bate cu putere . Știu că nu are de ce , dar așa îmi bate de fiecare dată când îl mint pe C . Oare și el și-a dat seama că atunci când mint nu pot privi în ochi ?!~

-Bună, iubito ! ~mă imbratiseaza ~

-Bună!~zâmbesc fals~

-Unde ați fost?

-Să ne plimbăm. Max și Jerry au adoptat o fetița și Hope a vrut să se joace cu ea .

-Da?! In sfârșit ai și tu o partenera de joaca .~ii spune C~

Lucky Leila . Păcatele frumuseții Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum