Destin nedrept și aspru

2.9K 71 0
                                    

~Don se uită mirat la H. Și își aprinde o țigară.H mă ia de mână pentru a mă încuraja.~
-Ascult,H . Ce s-a întâmplat?
-Ema nu o să mai lucreze la tine .
-Nu îmi spune că te-ai îndrăgostit ... Ema e o târfă,ca toate celelalte femei care lucrează la mine.Pe ele le interesează doar banii tăi.
~Rămân mută de uimire.Tac,dar nu pentru mult timp.H se ridică în picioare și cu toate că Don e cu 30 cm mai înalt ca el,se așează în fața lui spunându-i pe un ton deranjat :~
-Don,dacă vrei să nu ai de a face cu mine,încetează să o mai jignești pe Ema.Vrei un parteneriat cu mine,concediaz-o pe Ema!
-Discuția asta nu își are rostul.~intervin eu.privirile sunt întoarse către mine ~ Don,știi destul de bine că eu am venit să lucrez la tine,doar pentru că nu îmi ajung banii și nu de plăcere. Nu m-am plâns niciodată de banii pe care mi-i dai deși de când am venit eu la tine,ți s-a mărit clientela și ai fi putut să îmi mărești salariul.
-Wowowowowwooo ! Stop! Între voi chiar e ceva serios. Mă gândeam că vă întorc din drumul vostru,dar văd că sunteți porniți amândoi. Ema,când vrei să renunți,te aștept cu demisia.
-Perfect ! ~ își exprimă H bucuria ~ Don,bine ai venit în echipa mea !
~Cei doi își strâng mâna și între mine și Don se aruncă cele mai urâte priviri. H,bucuros că Don i-a confirmat că mă va lăsa să plec,își mai toarnă un alt pahar de vin.Don fumează nervos din țigara recent aprinsă.Nu aș vrea să renunț la job-ul ăsta.Se fac bani frumoși. ~
-Don,bei un pahar?~întreabă H ~
-Da,desigur !~răspunde zâmbind fals~
~În timp ce H se duce la portbagajul mașinii Don mă apucă de mână.~
-Ești sigură că asta vrei,Ema !
-Don,vorbim altă dată despre asta.
-Pleci sau nu?!
-Vorbim . Și acum dă-te mai încolo și întreabă-mă altceva până nu își dă seama !
-Ema,apropo! ~exclamă Don~ ai mers cu mașina asta ?~arată spre Mercedesul lui H~
-Da,Don ! Chiar azi !
-Și ?!
-Și e mirifică !
-Doar mirifică?!~întrerupe H ~ Păi hai să îți spun ce îmbunătățiri are ,Don !
~În timp ce îi toarnă un pahar de vin lui Don,H îi dă toate detaliile despre noua lui achiziție,dar în același timp îmi aruncă niște priviri subtile.Mă tot gândesc ce să fac ... Dacă renunț la job,o să fiu o doamnă.Dar eu chiar vreau să fiu o doamnă? Vreau,dar nu vreau ! Oh,Doamne ! De ce e atât de complicat să iau o decizie ? Îmi fac fel de fel de filme în cap:cum mi-ar sta în mașina asta a lui H,cum m-aș îmbrăca dacă aș avea bani,unde aș sta dacă n-aș mai sta în apartamentul meu... Off... Apartamentul meu nou renovat de ... Futu-i ! Nu vreau să mă gândesc la el , dar e inevitabil. Oare a avut dreptate H?! Să fiu îndrăgostită de idiotul ăla?! Nici nu vreau să mă gândesc! Nu ! Nu sunt îndrăgostită de el ! Și dacă sunt?!~
-Ema ! Vino puțin aici,te rog!~mă saltă din gânduri H~ Don se grăbește să ajungă la birou.Când crezi că poți să îți prezinți demisia ?
-Cred că luni,după ce ies de la muncă.
-Ok. Atunci rămâne stabilit,porumbeilor. Pe tine te aștept luni la birou și pe tine,Hubert peste cât timp?
-Cât de curând ,Don ! ~răspunde cu un ton superior plăcut~
-Ema ? Hubert ? O zi bună !
-Mulțumim !~răspundem în cor în timp ce H își pune mâna pe umărul meu zâmbind ~
-Ești mulțumit,dragul meu ?
-Da,draga mea ! Acum nimeni nu te va mai putea avea !
-Oricum nu m-a avut nimeni ! Doar mi-au văzut sânii ... și picioare și bucile...
-Da,dar eu le-am gustat ...
-Fără să mă vezi dansând.
-O să îmi dansezi vreodată ?!
-Mai vedem,H ! Mai vedem ...
~Ziua ne-o petrecem pe plajă.Nu mai consumăm alcool pentru că unul dintre noi trebuie să conducă.Ne apropiem de un restaurant și cinăm.E o companie plăcută .E glumeț și e fericit.După cină , ne îndreptăm către hotel.Blondina nu e acolo.Păcat! Bineînțeles că de cum am ajuns în lift,H a început preludiul.Mă sărută și mă pipăie ca și cum ar fi ultima noapte .E foarte posibil asta , așa că profit din plin de seara asta.Facem sex sau dragoste ,așa cum spune el, până târziu.Extenuați adormim în scurt timp fără substanțe ajutătoare.

..........................

Mă trezesc cu H cu capul între picioarele mele,care îmi oferă un sex oral matinal.Zâmbind îl apuc de păr și zâmbesc încă o datăcând își ridică privirea.Sunt extenuată și vaginul meu refuză să se lubrifieze singur. N-are chef. I-a ajuns 2 zile de penetrare. H se ridică și îmi sărută stomacul și se îndreaptă către sâni.Ajunge într-un final la gât și apoi mă sărută pasional .~
-Bună dimineața,H !
-Mmm... Bună,dulceață !
-Intenționezi ceva ?
-Nu. Sunt pe grabă.Voiam doar să te mai gust o dată. O să îmi fie dor de tine !
-Prin asta vrei să zici că nu o să ne mai vedem niciodată?
-Cum poți să spui asta? O să ne vedem,doar că nu o să ne vedem mâine sau poimâine.Va mai dura.O să te anunț cum revin.
-Deci o să mai!dureze până ne vom revedea ?
-Nu mult,iubito !
~Se ridică și își trage o cămașă pe el.Albă ca spuma laptelui. Bagajele deja făcute și micul dejun pe noptieră mă face să mă gândesc că am dormit ca un prunc.~
-Ai aici cartea mea de vizită.Pe noprieră mâncarea și jos o să te aștepte o mașină.Trebuie doar să apelezi la numărul de pe cartea cealaltă de vizită. Aștept să mă suni de îndată ce pleci de aici.
-Și tu?Cu ce pleci?
-Eu plec cu mașina mea până la aeroport și cu avionul ajung în 2 ore în Los Angeles.
-Și o lași acolo?
-Mi-o aduce un șofer până acasă la mine .
-Bine. O să îmi lipsești...
-Nu mă face că îmi anulez toate planurile ...
-Nu ai face rău ...
-Nu îmi place fața ta tristă...
-O să îmi lipsești. Mă voi întoarce la viața mea tristă...
-Nu Ema ! Promit că o să ne auzim zilnic ! Promit să te fac să râzi zi de zi !
-Bine,H ! Am încredere în tine.
~Își trage sacoul albastru și mă privește cu o privire de mielușel . Nu vrea să plece dar trebuie să strângă milioanele de euro din buzunarele altora. Mă ridic și mă înfofolesc cu cearceaful.Zâmbesc și aștept să spună ceva .~
-Ești superbă,Ema ! Ești zeița mea ! Arată-mi-o încă o dată,te rog !
-Ce să-ți arăt?
-Arată-mi zeița ta!
-Aaaah! ~mă ridic în picioare în pat și las cearceaful să cadă.Fac doi pași lenți până ajung la marginea patului și mă uit la el cum își pune mâna la gură și se fâțâie de pe un picior pe altul.Se apropie lent și îmi atinge"zeița"așa cum îi spune el cu mâna dreaptă,în mâna stângă având sânul meu drept,pe stângul dezmierdându-l cu sărutări , limbi și pupici.Coboară apoi către Zeiță,oferindu-i în dar pupici,sărutări și limbi,bineînțeles. Îmi las capul pe spate și observ cum corpul meu răspunde acum la tot.~
-Ema,trebuie să plec.Pierd avionul.
-Nu poți să mai stai 10 minute?
-Am stat ! Sunt în întârziere deja !
-Oh,Hubert !
-Emaaaa ...
~Își lasă capul pe spate proptindu-și ochii în tavanul imaculat.prin pantaloni i se vede penisul erect și mă gândesc că poate îl fac să mai rămână puțin .~
-H?!~mă apropii de el cu pași lenți făcându-l să se uite la mine ~
-Da,iubito !
-Ești excitat ?
-Mhmmm ...
-Și eu ! ~îi frec mădularul prin pantaloni și îi vorbesc la ureche ~
-Ema ...
-Încă 10 minute,H ! 10 minute !
-E târziu !
~Îi desfac cureaua și nu mă oprește.Mâinile îi sunt pe lângă corp. Îmi plasez mâna în boxerii lui și mă așez în genunchi. Îi iau mădularul în mână și îl ling puțin . Apoi îi ling capul și mi-l bag în gură .Mă ține de păr și mă ghidează puțin.îl Sug în timp ce mâna mea îl freacă.Îl aud cum printre gemete îmi strigă numele și ascult cu plăcere în timp ce introduc mai adânc penisul în gura mea ridicându-mi ochii pentru a îi privi expresia.Nu mai rezistă și mă ridică în picioare.Pe măsuța de lângă noi nu a mai rămas nimic când a "eliberat"el tot printr-o mișcare.Mă așează pe masa și mă penetrează puternic.Se ține de mijlocul meu și știu că nu mai are mult.Mă trage de picior să cobor de pe masă și mă întoarce cu spatele la el.Mă sărută pe gât și mă apleacă.Mă penetrează din nou cu aceeași putere,iar piciorul drept mi-l ridică pe masă.Din nou,mijlocul meu îi e punct de sprijin.Îl implor să nu se oprească și nu se oprește.Avem orgasm amândoi și în timp ce el mă umple cu sămânța lui,eu îmi eliberez corpul de secreție.~
-Nu te lași până nu iese ca tine,nu ?!
-Oh,H! Sexul ăsta a fost mirific ...
-Oh ,Ema ! Sunt în întârziere !
-Acum poți să pleci ,H !
-Ți-ai făcut treaba cu mine și acum gata?!
-Nu,doar că ești în întârziere !Îl pup pe frunte și mă așez pe marginea patului.
-Ema ... Zeița mea posedată !
-Hubert,vei fi sclavul meu sexual !
-Cu mare plăcere.~se închide la pantaloni~
-O să îmi lipsești,H !
-Și tu mie,Ema !
-Drum bun !
-Să mă anunți când intri în posesia telefonului tău,ok?
-Da !
~Îl conduc până la ușă înfășurată în cearceaf. Îmi dă un pupic și mă mângâie pe cap.Nu ne mai salutăm.Nu avem ce să ne mai spunem .
Eu mă duc înapoi în cameră.Urăsc despărțirile.Aproape că am plâns. Mi-e foame.Sexul îmi provoacă foame.Mă arunc în pat și îmi iau tava cu micul dejun în pat.Lângă ceașca de cafea se află un plic.Desfac plicul în timp de iau o gură din pâinea prăjită.E o foaie albă frumos împăturită.

Lucky Leila . Păcatele frumuseții Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum