~Bineînțeles că toată seara Megan a tot imitat felul in care eu și Nigel ne priveam și după ce au plecat ei nu mi-am putut lua gândul de la el. Dar de ce ? Oare are iubită? Dar dacă avea ma mai invita la event ? Stau cu flyerul de la el in mâna și cred ca l-am citit de 100 de ori.Doamne , un pizza boy care și mixează ? Doua lucruri ce îmi plac deja la el : muzica și mâncarea . Și ochii aia ... și parca și zâmbetul . Oh , Leila ! Revino-ți ! Ai nevoie de sex,nu de dragoste . Clar ! Lipsa de sex ma face sa ma îndrăgostesc zilnic . Îmi scutur gândurile din cap , dar Nigel nu iese deloc din ele si ma trezesc oprind mașina fix in fata pizzeriei de unde am comandat . Astept puțin și îl văd pe Nigel , la fel, cu căștile in urechi și cateva cutii de pizza . Își pune casca. E fără uniformă. Îl urmăresc . El e pe un scuter și probabil are ultima comanda .
Oprește pe o strada apropiată și împarte cutiile de pizza unor oameni ai străzii. Nu îmi vine sa cred . Împarte zâmbete in stânga și in dreapta și oamenii străzii sunt parca familiarizați cu el. Îl aud cum le promite ca le va mai aduce și mâine altele și se urca pe scuter . Îl urmăresc și văd ca accelerează . Se duce pe o Străduță unde nu încape decât el și eu rămân la colțul străzii oftând . Aprind farurile pe faza lunga la mașina și îl văd stand rezemat de un perete ,zâmbind .~
-De ce ma urmărești ?
-Ăm,bună,Nigel ! M-am plimbat . Aveam nevoie sa ies puțin din casa .
-Și te-ai plimbat fix pe aici pe unde am venit eu? Și ai oprit fix aici unde am oprit eu ?
-Ăm... da !
-Leila , minți !
-Bine,fie ! Am vrut sa te văd . M-am gândit tot timpul la tine și te-am căutat .
-Mă bucur. Și eu m-am gândit la tine . Parchez scuterul și ne plimbam puțin ?
-Da !
~Parchează scuterul și revine . De data asta are un pulover pe el și un hanorac. Ii fac semn sa se urce in mașina și ma îndruma către o parcare din apropiere . Rămânem câteva secunde in mașina și evit sa îl privesc in ochi așa ca îmi fac de lucru pe la bordul mașinii .~
-Ce faci?~întreabă după o eternitate~
-Bine .
-Mașina îți da de lucru. Nu vreau sa stau aici. ~Se da jos din mașina și se aseaza pe trotuarul parcării .~ Vino aici !
-Bine !~zâmbesc și ma alătur lui. Imediat ce m-am Așezat am simțit parfumul lui de mosc și lămâie . Îmi vine sa îmi afund nasul in pielea lui. ~ ce parfum folosești , Nigel?~îl întreb sa evit liniștea ~
-Nu cred ca am avut timp azi sa îmi pun parfum . Cred ca ți se pare .
-Sa fie balsamul de rufe ?
-Nu știu. Evit sa pun balsam. Bunica mea e alergică .
-Locuiești cu bunica ?
-Încep eu ?~spune zâmbind ~
~Dau din cap zâmbind din nou. Îmi povestește ca părinții lui au murit intr-un accident ciudat și ca a rămas cu bunica lui care e muta și bolnava . Ma învață câteva semne cum ar fi "multumesc ","buna","ce faci". Îmi spune ca s-a angajat de când avea 16 ani și acum are 21,doar pentru a o putea ajuta pe bunica lui cu datoriile . Pasiunea lui e muzica și dansul . Îl rog sa îmi cânte ceva și își scoate telefonul , unde are o aplicație cu un pian și începe sa îmi încânte auzul cu o melodie lenta de dragoste .https://youtu.be/ZSKcW6Z9lyg
Intuiesc ca e compusă pe loc și îmi închid ochii ,lasandu-mi capul pe umărul lui. Aud doar melodia pe fundal și simt mâinile lui cum ma ridica și ma duc pe ceva moale . Îmi plasează câțiva pupici timizi pe obraz apoi se îndreaptă către buzele mele dornice de un sărut adevărat . Buzele lui moi ma obliga sa ma dezbrac și sa îl las sa ma ducă pe culmile cele mai înalte ale unei partide de dragoste . Îmi da bluza jos și cu atingeri puțin stângace îmi desface sutienul și fusta doar o ridica . Încă nu a desprins Sărutul și își plasează o mâna la mine in chiloți . Muzica încă continua și respirația mea o ia razna .~
-Ti-a plăcut ? ~aud vocea lui puțin răgușită ~
~Deschid ochii și încă sunt pe trotuarul parcării. Realizez ca doar am visat și îmi scutur puțin gândurile necreștine din cap~
-A fost superb, Nigel ! Ai o voce de înger .
-Multumesc ,Leila ! ~se înroșește ~
~ In continuare îmi cere sa vorbim despre mine și evit sa ii spun ca ce lucrez sau ce gânduri am , deși simt nevoia sa ii spun tot despre mine .Ii spun ca nu am o relație prea buna cu părinții mei si ca am plecat de acasă datorită lor ,ca lucrez la o agenție publicitară și ca se câștiga destul de bine si ca sunt mulțumită de viața mea de pana acum deși nu sunt .~
-Și tu,Nigel, nu ai iubita ?~întreb curioasa ~
-Momentan nu . Am avut o iubita care a plecat acum 8 luni din Portland .
-Unde ?
-Nu știu. Zicea ceva de LOS Angeles .
-Ce are toată lumea cu LOS Angeles asta ? Și prietenii mei de azi vor pleca tot acolo.
-E un oraș frumos,din câte am auzit . ~ îmi spune și îmi da o șuvița rebela peste cap~
-Poate vom ajunge și noi vreodată acolo.
-Dacă ai vinde mașina asta,o sa ai bani de o vacanța acolo.~rade uitându-se la mașina ~
-Dacă doar ar fi a mea ... e a șefului meu și mi-a lăsat-o mie pe parcursul contractului.
-Cine e șeful tău ?
-Hubert Miles .
-Serios ?
-Da. De ce ? Îl Cunoști ?
-Mixez la el in club sâmbătă .
-Ha ! Tare! Nu cred ca va fi acolo. Soția lui naște și pleacă mâine in LOS Angeles .
-LOS Angeles ... da !
-Uite , promit ca după ce iau salariul o sa mergem in LOS Angeles . Ma ocup eu de tot.
-Mi-as dori din toată inima , doar ca nu o pot lasa pe bunica mea singura . Nu se poate descurca fără mine .
-O luam și pe ea.
-Nu cred ca ne permitem .
~Stau și calculez cam cât m-ar costa o excursie in 3. Cam vreo 5.000 de dolari pentru 3 zile . "E mai important sa strâng banii pentru a îl omori pe Jack sau sa fac o excursie pana acolo ? "E întrebarea care nu îmi da pace acum.~
-La ce te gândești ?
-Încerc sa calculez cam cât ne-ar costa excursia . Cred ca ma încadrez . Plus ca mai am de luat ceva de la Hubert . ~mint și zâmbesc ~
-Nici nu ma Cunoști. De ce ai face asta ?
-Vocea ta m-a vrăjit ! ~zâmbesc ~Poate o vei întâlni acolo pe iubita ta.
-Nu cred ca e ok. Are deja pe altcineva . Mi-a spus ca nu poate sta mult timp singura .
-Așa sunt femeile ,Nigel . Au nevoie de companie .
-Și bărbații au .
-Pai și tu de ce nu îți faci o iubita ?
-Pentru ca nu am găsit pe nimeni cu care sa ma potrivesc . ~își îndepărtează privirea și sopteste sa nu îl aud:~Pana azi .~zâmbește timid ~
-Ce ai zis ?~întreb prefăcându-ma ca nu l-am auzit ~
-Ca nu am găsit pe cineva cu care sa ma potrivesc,Leila. Asta am zis .
-Nu e timpul trecut . Dar nici relații "pasagere "? Nimic ?~întreb și mai curioasa ~
-Nu îmi plac relațiile pasagere . Sunt un tip care crede in romantism și in iubire veșnica . Nu vreau sa pierd timp cu nimeni și nici sa fac pe altcineva sa își piardă timpul cu mine .
-WOW ! Ești incredibil !
~Zambim și îl rog sa îmi mai cânte . Cred ca dacă as fi iubita lui,l-as pune sa îmi cânte pana adorm și l-as plăti in nopți de dragoste și săruturi interminabile . Se face târziu și îl duc acasă . Exact pe gangul unde m-a prins ca îl spionam .~
-Aici locuiești tu ?
-Da ! E o zona cu mulți bătrâni .
-Sigur e liniștita . Nu ca in centru .
-Da, aud numai muzica clasica și muzica veche ,buna .
-Probabil d-aia ai și o educație aparte . Știu ca ești un băiat bun. Vreau sa fim prieteni ,Nigel. Dacă vreodată te pot ajuta cu ceva ,nu ezita sa ma anunți ,ok?
-Bine ! Îți multumesc ! ~ma ia de mâna și coboară din mașina ~
~Nu vrea sa se îndepărteze prea mult și așteaptă sa pornesc mașina , lucru pe care îl și fac . ~
-Nigel !~spun in timp ce cobor geamul ~
-Da,Leila !
-Pot sa te imbratisez ?
-Sigur ca da !~ Răspunde imediat ~
~Cobor val-vârtej din mașina și îmi afund nasul in gâtul lui. Mă așteaptă cu brațele deschise. Sunt busita de parfumul lui și simt ca nu ma satur . E ca un drog care te obliga sa îl iei încontinuu . Ii simt brațele cum ma mângâie pe spate și ma leagănă in timp ce eu respir mirosul pielii sale .~
-Ești minunat,Nigel ! Ești minunat ! ~spun și mai iau o gura de aer din pielea lui~
~Simt cum își plasează buzele pe obrazul meu . Sunt exact așa cum mi le-am imaginat eu : MOI ! Îmi vine sa îmi întorc capul,sa îl sărut pana îl las fără respirație , dar ma abțin . Nu vreau sa ii fac rău . Așa ca ma indepartez și îmi împreunez mâinile cu ale lui .~
-Nu vreau sa ma duc acasă !~ii spun timida~
-Te-as Invita sa dormi la mine,dar canapeaua din sufragerie nu se trage .
-As putea sa dorm pe jos.~"Sau cu tine " îmi spun singura in minte ~
-Cum sa dormi pe jos ? ~rade ~ doar nu credeai ca te-as lasa vreodată sa dormi tu pe jos și eu in pat !
-Glumeam ! Ma duc acasă la mine unde nu ma așteaptă nimeni.~spun prefăcându-ma ca sunt trista ,deși asta e adevarul ~
-Te simți singura acolo,nu-i așa ?
-Foarte singura ! Dar acum te am pe tine și sunt sigura ca viața mea se va schimba .
-O sa îți prezint toți prietenii mei și o sa vezi ca nu vei mai fi singura ! Promit !
-Bine ! Așa rămâne !
~Zâmbim , încă Ținându-ne de mâna și realizez ca încă nu am numărul lui așa ca ii bag mâna in buzunarul hanoracului unde știu ca își tine telefonul și îmi pun numărul in el. Zâmbesc, ii plasez un pupic pe obraz și dau sa plec .~
-Noapte buna,Leila !
-Noapte buna ,Nigel !
~Simt ca am nevoie de încă o gura de aer din pielea lui. Ma abțin pe cât pot de mult și abia abia reușesc sa intru in mașina . Si lui ii e greu și știu ca se abține . E ca un magnet între noi care nu ne lasa sa ne îndepărtăm unul de celălalt . Îmi face cu mâna și eu pornesc din loc spre apartamentul meu. Tot drumul nu m-am putut gândi decât la el , la vocea și buzele lui. Ajung in apartament și ma trântesc din nou in patul unde nu a existat niciodată o acțiune . Mângâi cearceafurile moi și îmi imaginez din nou ceea ce mi-am imaginat când Nigel cânta . Nu pot sa trec mai departe in vis . Oh,Doamne ! Nici cu C nu am simțit asta. Nu are un parfum,dar pielea lui miroase a mosc și Lime . Am citit undeva ca atunci când te îndrăgostești , mirosul pielii sufletului tău pereche ți se pare cel mai frumos. Oare sa fii tu,Nigel sufletul meu pereche ? Închid ochii și îmi doresc sa mai iau o gura de aer din pielea lui. Adorm și peste câteva ore sunt "deranjata" de un apel.~
-C?
-Buna ,Leila ! De unde ai știut ca sunt eu?
-Cine ma mai suna pe mine cu număr ascuns decât tu ?
-Ce faci ?
-Dormeam . Tu ce faci ?
-Ma gândeam la tine !
-Mai ai mult pana vi?
-Nu. In curând sunt acasă ! Sa ma aștepți ,da?!
-Bineînțeles , C !
-Știi ca o sa fi soția mea,da ?
~Când aud asta,parca mi-a turnat cineva o găleata de apa pe mine și m-am trezit instantaneu . Parca nu mai vreau . ~
-Mai ești acolo?~îmi întrerupe gândurile ~
-Da ! Sunt aici !
-Bine . Te las . Visează la ce vrei tu,dar sa fie despre viitorul nostru .
-C?
-Da,Leila.
-Sa fi cuminte ! Vino mai repede acasă !
-Încă puțin,iubito ! Încă puțin !
~Închid telefonul dezamăgită de mine . Vocea lui nu mi-a mai făcut pielea de găina . Nu mi-am mai imaginat nimic in timp ce vorbeam cu el. Mai e puțin și vine acasă și eu deja m-am îndepărtat de el? Nigel mi-a acaparat gândurile intr-o singura zi. E atât de pur și de inocent . Nu a avut o viața frumoasa și nici in iubire nu are noroc. La fel ca mine . Îmi aduc aminte ca mi-a zis ca de 8 luni nu mai e cu fosta și ca nu a mai avut nici o relație . Oare in timpul asta nu a făcut sex deloc? Ma amuz gândindu-ma ca nu ar putea rezista foarte mult,după 8 luni de abstinenta . Dar cred ca de satisfăcut singur o face ! Sigur o face ! N-are cum 8 luni sa nu o facă ! Doamne , minte idioata ,Leila ! Revino-ți ! Ma așez mai bine in pat și pun pe cealaltă perna flyer-ul de la Nigel . Adorm zâmbind și abia aștept ziua de sâmbătă .~
CITEȘTI
Lucky Leila . Păcatele frumuseții
RomanceLeila,ajunge să își vândă corpul pentru bani. Dubla ei personalitate îi va da câteva bătăi de cap și în același timp va reuși să o scoată din situațiile pe care singură le-a creat . Fiind o femeie foarte frumoasă, reușește să îi facă pe câtiva să se...