Blessed but also cursed

1.4K 91 59
                                    

~C și-a revenit aproape complet . Nu mai tușește și azi îl externează . I-am adus copiii aproape zilnic in astea doua săptămâni cât a stat sub supraveghere medicală . Mustafa s-a oferit să se ocupe de cazul Ayanei dar a fost refuzat pe motiv ca au fost logodiți / căsătoriți , dar tot vrea să urmărească îndeaproape cazul , așa că azi e prezent la judecătorie pentru proces . E decis sa o înfunde pe Ayana cât de mult poate . Juanita a dus copiii acasă la C , iar Eu am venit să îl externez . Îl aștept în fața spitalului fumând o Țigara . O asistenta drăguța îl aduce într-un cărucior și asta ma face sa rad .~

-Taci, Leila și dă-mi o Țigara !

-Nț! Nț! Doctorul a spus clar că nu ai voie să fumezi !

-Cacat, Leila ! Da-mi o Țigara ! ~se ridica rapid din cărucior și vine lângă mine~

~E slăbit . Are cearcăne . Și parul i-a crescut destul de mult încât să îl apuci bine de el. îl privesc cum trage cu pofta din primul fum.~

-Șterge-te in colțul gurii! ~spune și îmi face semn după câteva secunde observabile de holbat~

-Șterge-te in colțul gurii! ~spune și îmi face semn după câteva secunde observabile de holbat~

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Ha ! ~îmi dau ochii peste cap~

-Dacă nu oprea Ayana ceremonia, o opream eu ! Nu vreau să te căsătorești cu el !

-Iar eu nu vreau sa vorbim despre asta acum, C !

-Dar când ?

-Nu știu ! Intr-o altă zi ...

-Eu încă te aștept și înainte sa spui ceva , știu ca am greșit ca ți-am ascuns atâtea și sper ca intr-o zi sa ne putem gasi calea înapoi unul spre celălalt.

-Nu te mai iubesc , C ! Îl iubesc pe Mustafa...

-Spui asta doar sa ma rănești ...~își da ochii peste cap și rade nervos~

-Nu,C ! Nici pe departe! Dacă ești îndrăgostit de cineva , nu îți poți permite să găsești Perfecțiunea in altcineva . Am realizat de puțin timp .

-Mi-aș dori sa știi cât de mult m-a afectat când ai plecat ...

-Când mi-ai cerut sa plec , de fapt...~spun și îmi dau ochii peste cap~

-Mustafa e așa norocos sa se trezească zilnic alături de tine și sa se îndrăgostească de fața ta ...

-Este, într-adevăr ! Dar eu sunt și mai norocoasa ca l-am găsit atunci, in Mexic .

-Dar nu o sa fie ca atunci când erai cu mine. Magie pură...~îmi face cu ochiul~

-Magia nu e reala,C ! Poți sa îți ceri iertare de un milion de ori , sa spui ca ma iubești de câte ori vrei , oricând vrei, dar dacă nu demonstrezi că e real tot ce simți , atunci când trebuie ... e practic in zadar !

-Ce ai vrea să fac Leila sa înțelegi ca te iubesc?!

-Nu mai e nimic de făcut , C! L-am ales pe Mustafa . Credeam ca ai înțeles ...

Lucky Leila . Păcatele frumuseții Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum