~ Sunt în pat cu un picior peste C care butonează telefonul de mama focului . Razele soarelui îmi bat în ochi și mă obligă să mă trezesc . ~
-Ce faci?~îl întreb și îmi șterg balele ~
-'Neața , somnoroaso !~se întoarce către mine zâmbind ~
-Ala e telefonul meu ?
-Mhm !
-Și ce faci acolo ?
-Îți șterg câteva contacte !
-Poftim !? ~mă ridic imediat indignată și îi smulg telefonul din mână~ De ce faci asta?
-Poate vrei să nu mai ai telefon ...
-Nu îmi strica ziua !
-Ai ceva să îmi spui ?
-Poate aveam , dar nu îți mai zic nimic ! ~mă duc în baie și îmi iau și telefonul cu mine~
-Leila, nu fi copil !~spune în urma mea~
-Eu sau tu ?
-Știu că a venit Mustafa aici .
-Bine. Altceva?
-Nu are voie. Îl împușc !
-A venit cu logodnica lui . Are nevoie de ajutorul meu. Și o să i-l ofer !
-Poftim ?!
-Exact cum ai auzit ! Și gata ! Stop ! Nu vreau să mai aud nimic !
~Trântesc și închid ușa în urma mea . Nu așa mă gândeam că îmi voi începe ziua . Îmi sună telefonul . Răspund . E Justin .~
-Da ?
-Bună, Leila ! Trebuie să ne vedem azi . Vin la tine cam în 30 de minute .
-Bine , Justin ! Te aștept !
~C e lângă ușă și ascultă convorbirea . Știu că e acolo și deschid ușa pentru a îl surprinde .~
-Țațo ! Ce vrei ? De ce Asculți pe la ușă?
-Ăăăăămmm ... de curiozitate ?
-Ahhh !~îmi strâng pumnul de nervi și închid din nou ușa~
-Heeeyyy! Ce a fost cu reacția asta ?!~blochează ușa cu mâna ~
-Taci , Andersson ! Taci, doar ! ~intru în duș după ce mă dezbrac sub atenta privire a lui C~
-Ce nevoie mai ai tu de alți bărbați în viața ta ?! Nu îți sunt de ajuns eu ?~întreabă nervos ~
-Dar poate sunt oportunități de afacere .
-Spune-mi , ce afacere ai putea să faci tu cu Mustafa ?
-Păi ... am putea deschide ceva în Turcia ...~spun ascunzând un zâmbet în picăturile de apă de pe fața mea ~
-Mhm... sigur !
CITEȘTI
Lucky Leila . Păcatele frumuseții
Roman d'amourLeila,ajunge să își vândă corpul pentru bani. Dubla ei personalitate îi va da câteva bătăi de cap și în același timp va reuși să o scoată din situațiile pe care singură le-a creat . Fiind o femeie foarte frumoasă, reușește să îi facă pe câtiva să se...