Feelings on flame

1K 44 24
                                    

~ A mai rămas o săptămână din vacanța noastră ca familie modernă . De când Mussi mi-a zis tot ce a observat, sunt mult mai atentă și culmea , in timp ce îmi beau paharul de Șampanie , mă uit pe sub pălăria mea imensă,la prima lor ceartă . Engleza lui Stephanie e cam la fel ca a lui Mustafa la început : o înțelegi , dar e amuzantă . Ea îi reproșează că nu i-a împlinit nu știu ce cerere . Apoi îl înjură în franceză. "putain du merde" mai exact . Cine nu ar înțelege ?! Ceea ce mă face să izbucnesc în râs și să le atrag atenția , deși nu asta intenționam .

C își îndreaptă privirea malefică spre mine .~

-Ce ti se pare așa amuzant , domnișoară?~mă întreabă și vine spre mine~

-Vaaaiii ! Prima voastră cearta ca și cuplu și ea deja te înjură !~ spun și îmi dau pălăria intr-o parte sa îmi poată vedea toate expresiile~

-Ha! ~ spune mai nervos~ ești o pacoste , Leila Ander...~se oprește ~ Leila Galle , voiam să zic...!~se fofilește~

~Stephanie își da ochii peste cap și pleacă butonand telefonul. Eu zâmbesc și mă arunc în piscină. Mustafa a auzit discuția și a venit repede lângă noi.~

-Fără violenta , va rog ! Sunt copiii pe aici .~ne spune și se uita la amândoi pe rând~

-Asta sa i-o spui lui. Eu doar am ras când l-a înjurat Stephanie .

-Și cum i-a zis ?~întreabă și intra lângă mine in piscina~

-Putain du merde.~spun punând accent pe "R"~

-Cum?!~se apropie de mine zâmbind~

-Putain du merde !~zâmbesc și îmi apropii buzele de ale lui sub atentele priviri ale lui C~

-Doamne , Leila ! Ce bine îți sta când vorbești o limbă straina ! Sau mai bine sa zic " ești sexy"?!~spune in șoaptă ~

~Eu zâmbesc și îl sărut . Îmi deschid ochii și îl văd pe C ca își musca buza și își întoarce capul . Nu știu de ce am simțit nevoia sa văd dacă e gelos sau nu . E clar ca ceva nu e bine ! Mă desprind din sărut și ies din piscina . ~

-De ce ai ieșit ?~ma întreabă Mustafa nedumerit ~

-Ma încălzisem puțin . Am vrut doar să mă răcoresc .~ii fac cu ochiul și el își mișca capul in semn de"ce nenorocita ești !"~

~Mustafa s-a dus într-un final in camera , lăsându-mă singura cu C. Sigur o asculta pe Stephanie cum vorbește la telefon.~

-Vrei sa vorbim? ~îl întreb pe C~

-Doar nu vrei sa îmi fi confidenta ?~spune și își toarnă un alt pahar zâmbind~

-Poate pot sa te ajut cumva ... ~îmi ridic sprâncenele ~

-Nu ai cum ...

-Ma faci sa ma simt vinovata . ~spun sa îl întărât să vorbească ~

~Aprope ca am reușit și îl văd cum vrea sa zică ceva, dar se abține .~

-Hai, scoate afara ce ai de zis ! Nu ma mai rănești acum ...

-De ce crezi ca intenționez sa te rănesc ?~se uită la mine ciudat~

-Cu vorbele ma refeream . Când mi-ai zis ca o iubești mai mult decât m-ai iubit pe mine vreodată, m-ai rănit ... acum nu o mai poți face , indiferent ce mi-ai spune .

-Și de ce nu o mai pot face ?

-Știu și eu ...?! Poate pentru ca nu mai am nici un sentiment pentru tine ?

-Da , sigur ! ~își da ochii peste cap și zâmbește fals~

-Tu chiar nu ma crezi ?!...

-Las-o balta , Leila ! Ce am avut noi, nu o sa mai ai cu nimeni altcineva ! Mai ales cu un pampalau ca Mustafa , care accepta sa te vadă lângă fostul soț și sa nu zică nimic . Pai eu înnebuneam când te vedeam cu Hubert sau cu el !

Lucky Leila . Păcatele frumuseții Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum