Breaking promises

1.3K 50 17
                                    

~După ieșirea mea din închisoare și plecarea lui Mustafa , relația dintre mine și C nu s-a schimbat . L-am rugat să înceteze cu afacerile murdare și mi-a promis că o face .

În dimineața asta , îmi beau cafeaua pe balcon . C e plecat cu Hope la grădiniță. Îmi arunc ochii în curtea unde a stat Mustafa . Acum s-a mutat altcineva . Doi gay drăguți . Au venit acum o săptămână și ne-au adus plăcintă și am făcut cunoștință. Max și Jerry sunt de treabă .

Azi , vreau doar să lenevesc ...

Mă duc în piscină. Soarele îmi încălzește mai tare corpul . Îmi pun cocktail-ul pe măsuța de lângă mine și mă relaxez puțin . Îl aud pe C cum se apropie . Vorbește la telefon cu avocatul . Vrea să îi transfere banii pe care i-am obținut din procesul cu poliția , familiei celui care și-a asumat vina pentru noi . ~

-Mmm... iubito ! Ce bine arați ! Nu te-am mai văzut de mult așa ...~se lasă pe vine și mă pupă scurt pe buze ~

-Așa cum ?

-Liniștita și relaxată.

-Mmm...~îmi mijesc ochii ~Vi și tu ?~ ii fac semn și mă arunc în piscină din nou~

~Îl văd cum se dezbracă . Cine ii poate rezista ? Își dă cămașa destul de lent . I-aș rupe toți nasturii dacă ar fi după mine . Își desface și cureaua , de parcă se pregătește să mă altoiască cu ea . Îmi mușc buza și îl văd cum își desface și șiretele de la pantofi , apoi ii aruncă. Când își dă pantalonii jos , mă apropii de marginea piscinei și îmi ling buzele . C zâmbește și intră în apă alături de mine . ~

-Nimfomano ...

-Ce ? N-am voie să mă holbez la soțul meu cum se dezbracă ?!

-Ba da , dar mai mai că ai sării pe mine ... nu altceva !~se apropie de mine mai tare și mă trage lângă el ~

-Señor !~striga Juniata , stricând momentul ~

-Da !?~se întoarce către ea~

-Aveți un musafir . Să vină aici?

-Cine e ?

-Nu îl cunosc .

-Atunci nu se cade să îmi vadă soția așa .

-Mă îmbrac ! Am aici un poncho .

-Bine . Să-mi dai un trabuc din sacou, te rog !

~Zâmbesc și ii dau un trabuc . I-l și aprind pana vine Juanita cu musafirul .
Mă așez din nou pe șezlong și beau din cocktail . Îmi indrept privirea către musafir . E tipul din New York . Îl privesc pe C ca și cum i-as spune "ce dracu'cauta asta aici ?!" Și el se uita ca și cum s-ar scuza . ~

-Ma scuzați de deranj . Am venit doar sa discutam in privat .

~C iese din apă și se îndreaptă către birou , lăsându-mă să îi privesc urmele ude pe care le lasă . Stau acolo in jur de 30 de minute , după care revine . Singur . ~

-Deci?

-Nimic .

-Ai zis că opresti tot . I-ai spus și lui?

~Intră in apa , din nou. Mă lasa sa aștept răspunsul .~

-CU TINE VORBESC !~ii spun pe un ton ridicat ~

~ se întoarce pe jumătate ~

~ se întoarce pe jumătate ~

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Lucky Leila . Păcatele frumuseții Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum