~Mă trezesc din cauza telefonului care sună . Numele lui Mustafa îmi apare pe ecran . Deschid rapid ochii și îl văd pe C care încă doarme . Iau telefonul și răspund in afara camerei.~
-Da ?
-La intersecție în 10 Minute .
~Închide apelul și nu ma lasa sa spun nimic . Mă spăl rapid pe Dinți și îmi iau un trening pe mine din mers . Cobor scările și ii cer Juanitei sa facă 2 cafele . Urc in mașina și pornesc in trombă spre locul de întâlnire . Nici nu știu de ce am reacționat așa . Ce dracu fac eu aici ?! Sunt trezită din gânduri de către Mustafa care îmi bate in geam și mă face să tresar .~
-Ce vrei ?
-Bună !~își da ochii peste cap~
-Bună ! Ce vrei ?
-Nu pot să fac nimic . Am depus deja dosarul . Am încercat să îl scot dar a fost deja înregistrat .
-Puteai să îmi spui asta și la telefon . ~îmi dau ochii peste cap~
-Da . Dar ...
-Bine . Mersi pentru nimic !~pornesc mașina ~
-Stai ! ~îmi ordona ~
~Îmi dau ochii din nou peste cap. Ii arunc o privire urâta așteptând să îmi spună ce mai are de zis .~
-Mâine îl ridică . Profită de ultimile ore cu el ...
~își întoarce privirea și pleacă . Am impresia că și-a șters lacrimile de pe fata , așa ca pentru a ma convinge , cobor repede și alerg spre el . Ii întorc fata către mine .~
-Putea să te omoare oricând . I-am cerut să nu o facă . Așa cum ți-am cerut și ție sa nu îl dai pe mâna poliției . Se pare ca doar el m-a ascultat ...
-Leila ... ma omori tu pe mine ... ~isi pune mâinile in cap~înțelege ! Nu am putut !
-Sa nu ma mai cauți niciodată !
~trântesc portiera mașinii când ma urc in ea și ii dau de înțeles cât sunt de suparata pe el . Nu i am cerut niciodată nimic . Doar sa îl scape pe C acum . Pfff... și eu care ma gândeam sa ii dau ce își dorește ! Ha ! Niciodată nu mai vede !
Ajung acasă și Juanita îmi arata canile de cafea. Le iau cu mine in dormitor și îl trezesc pe C . ~
-Ar trebui să avem nopți ca aseară mereu . Așa mă poți trezi cu cafeaua la pat zi de zi ! ~spune cu ochii mijiți de somn ~
-Ce vrei să spui cu asta?~întreb zâmbind ~
-Știi tu la ce ma refer !~bea o gura de cafea~
-Ești obosit ?~îl întreb sa destind atmosfera~
-Pentru tine niciodată ! ~zâmbește ~
-Vrei să mergem la mare puțin ?
CITEȘTI
Lucky Leila . Păcatele frumuseții
RomanceLeila,ajunge să își vândă corpul pentru bani. Dubla ei personalitate îi va da câteva bătăi de cap și în același timp va reuși să o scoată din situațiile pe care singură le-a creat . Fiind o femeie foarte frumoasă, reușește să îi facă pe câtiva să se...