Forced but happy encounters

1.2K 48 20
                                    

-Ahhh! Îmi vine să o omor , C !~spun și trântesc ușa pivniței ~

-Ți-am zis să nu mai intri la ea , Leila ! ~spune C dezinteresat~

-Mă macină ! Trebuie să aflu mai multe de la ea ...

-De ce ? Eu nu sunt curios . Abia acum se explică de ce toată viața ei m-a urît ...

-Ai vorbit cu Lisa ?

-O caut . Se ascunde destul de bine ...

-Pot apela la Nigel dacă vrei ...~mă așez lângă el pe canapea ~

-Mmm... deocamdată nu .

-Lisa nu mai e Lisa . Lisa acum e mama ta .

-Crezi că ea știe ?

-Sunt sigură ... ~ii mângâi părul~ ar trebui să te tunzi , Drew Andersson !

-De ce ? Nu mă placi așa ?!~se aseaza mai bine să mă privească ~

-Te iubesc oricum ... ~ii zâmbesc și mă apropii să îl pup~

~Exact ! Încă nu ne-am decis ce vom face cu Pam . C o caută pe Lisa , care se lasă așteptată și e de negăsit . Pe mine mă roade curiozitatea și vreau să știu de ce a făcut Pam tot ce a făcut, dar de la ea nu primesc decât răspunsuri ironice și îmi provoacă nervi de fiecare dată când mă uit la ea .
Juanita rămâne eroul meu . Zilnic îi Multumesc ca a acționat cu armele din dotare . C și-a mai revenit , e încă fragil , dar se preface destul de bine .

Îmi sună telefonul și răspund după ce mă indepartez de C.~

-Ai găsit-o ?~îl întreb pe Nigel ~

-Da , Leila ! Mie îmi Răspunde . Nu știu ce are cu voi . I-am zis ca vreau sa ne vedem ,exact cum mi-ai cerut. Azi nu poate . Nu știu de ce , dar a zis că săptămâna asta ne vedem sigur .

-Mersi , Nigel !

-E totul in regulă?

-Da . Nu-ți face griji ! Trebuie doar să vorbesc cu ea .

-Bine .

-Vacanta placuta in continuare și scuza-ma dacă am deranjat vreun moment din luna ta de miere .

-Termina cu politețurile ! Știi destul de bine că tu nu ma deranjezi niciodată !

-By the way ... Hubert ? Ce mai face ?

-E bine . E cu noi .

-Sigur e bine ?

-E pe gânduri mai mereu dar e Ok . Sta mai mult timp cu copiii, iar Kate e o dulceața . E tot timpul pe lângă mine și Monica ...

-Simt ca ți-ai Dat ochii peste cap, Nigel !~zâmbesc~

-E prea de tot ! E insuportabila ! Nu înțeleg cum o poate suporta săracul Hubert ...

-mersi încă o data ! Ai grija de voi !

-Și tu !

~Închid apelul cu o urma de regret . Hubert nu e bine și știu . Simt ! Simt asta ! ~

-Cine era?~ma întreabă C , trezindu-mă din gândurile profunde ~

-De la salon . Trebuie să mă duc acolo azi .

-Bine . Acum?

-Mai târziu ...

-Vrei să profitam puțin de faptul ca suntem singuri ?

-Nu crezi ca rămânem cam des singuri ? Juanita nu îl Scotea așa des pe Ivan afara când nu erai acasă .

-Ah , da ?!

Lucky Leila . Păcatele frumuseții Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum