~E sâmbătă dimineață. Și nu am dormit deloc azi-noapte.Mi-e dor de C și de tachinările lui. Pun de o omletă și dau drumul la muzică.
După masă,fac repede un duș și mă gândesc să mă duc să fac puține cumpărături.Ajung pe casa scării și întâlnesc o față familiară.~
-Bună,Leila !
-Bună,Tom ! Ce faci aici?
-Am venit să te văd.
-Și de ce nu ai venit sus?
-Păăăi... Voiam să termin țigara și apoi urcam.Pleci undeva?
-Da.Tocmai mă pregăteam de cumpărături.
-Te pot însoți?
~Mă uit la privirea și zâmbetul lui șiret. Oare C avea dreptate? De ce m-ar minții? Dar totuși a venit când aveam nevoie mai mult! Nimănui nu îi pasă de mine în orașul ăsta.E timpul să îmi fac prieteni.Tom tot așteaptă un răspuns și aprob zâmbindu-i și dând din cap.Mă conduce la mașina lui.Un BMW. Nu mi-au plăcut niciodată băieții în BMW.Poate ar trebui să mă schimb?! Până la supermarket am aflat că Tom mai are un frate și că locuiesc în alt oraș.Au fiecare afacerile sale și părinții lor au locuit mai demult aici.Îmi trece prin minte C.Mi-a spus că tatăl lui Tom l-a omorât pe fratele lui,Anthony.Ciudat.Tom se preface că nu știe?!Ajunși la supermarket,Tom nu tace deloc din gură,aproape că mă plictisește cu atâtea informații.Eu îmi pun liniștită cumpărăturile în coș și el se zbenguie ca un copilandru povestind.Uneori,ajutându-mă să iau chestii de pe rafturile de sus,îi adulmec mirosul.E puternic și masculin.Mi-ar plăcea să miroasă a cafea și a tutun,așa poate nu i-aș mai duce lipsa lui C. Plătesc și Tom mă ajută să pun sacoșele în portbagaj.Culmea ,nu știu ce a făcut și a reușit să se dea cu capul de ușa portbagajului. Nu mă pot abține și râd fără oprire în timp ce el își freacă zona capului rănită.~
-Ești ok,Tom?~întreb abținându-mă să nu râd din nou~
-Oarecum.
-Sigur? Dă-mi să mă uit dacă ți-ai spart capul!
~Tom se lasă mai jos,pentru a putea "verifica".Stă cu fața fix la 2 cm de sânii mei. Mă bufnește iar râsul când văd asta și îl împing cu un deget de cap pentru a-l îndepărta puțin.~
-Ești în regulă.Capul nu ți-e spart.~spun zâmbind~
-S-a vindecat,probabil.~râde~ Mergem undeva să bem o cafea ?! Fac eu cinste !~mă întreabă~
-Ok.Mergem . ~răspund zâmbind~
~Batem palma,în semn de accord și ne urcăm în mașină.Mă uit fără să vreau în dreapta și ... surpiză ! C ne urmărea de la distanță.Se vede clar că e trist și mai mult ca sigur nici el nu a dormit azi-noapte. Eu am noroc că s-au inventat machiajele...Mă prefac că nu îl văd,dar în timp ce îmi pun centura,mă uit în oglindă și îl văd că urmărește cu privirea mașina lui Tom. Acum știu clar că îi pare rău. Și mă vede acum cu el,sigur va crede altceva ! Nici nu mai contează! Tom,vorbăreț ca întotdeauna,nu observă melancolia de pe fața mea.Mai bine ! Îmi forțez gura să zâmbească și dau drumul volumul mai tare la o melodie nouă de la radio. Ajungem imediat la o cafenea și ne comandăm.~
-Leila,în legătură cu aseară...
-Orice poți,doar de C să nu întrebi!
-Tocmai... C și eu nu ne prea înțelegem și Santo și Ramy mi-au zis că sunteți împreună...Nu vreau să vă stric relația !
-Nu ai ce să strici,Tom! C nu e iubitul meu .
-Păi și băieții...???
-Probabil au zis asta pentru că ne-au văzut mai apropiați.C m-a ajutat la amenajare și a fost printre primii pe care i-am cunoscut de când stau aici.
-Sigur e doar atât?!
-Tom,dacă C era iubitul meu,ieșea și el cu noi la cafea.
-Vorbind de lup.~îmi face semn să mă uit în spatele meu~Nu cred că a venit aici întâmplător.
-E un oraș mic,Tom! Nu a venit special să vadă ce facem noi. Sigur se întâlnește cu cineva ! ~spun,încercând să par cât mai relaxată~
-Salut!~se aude din spate vocea răgușită a lui C~
-Salut,C ! ~raspunde Tom~
-Leila?!
-Bună,C ! Ce e cu tine prin locurile astea? Suburbia nu e pentru tine !
-Eh,făceam un tur și v-am văzut întâmplător.Apropos... : Ești inconfundabilă! Și m-am gândit să salut porumbeii.
-Mulțumesc pt compliment,C, dar nu suntem împreună!
-Păcat! Vă stă bine!~răspunde el sarcastic~
-Nu vrei să iei un loc?~întreabă Tom~
-Asta dacă nu ai treabă și dacă nu te-am reține din ceva anume ! ~completez eu ~
-Aș putea,dar nu vreau să vă întrerup întâlnirea.~își aprinde o țigară ~
-Înțelege,C! Nu suntem împreună.Apropos,Ramy și Santo i-au spus lui Tom că noi suntem împreună.Vezi tu cum rezolvi situația asta,da?!
-Acum vor spune că ești cu el.Nu cred că va mai fii nevoie să explic.
-Nu vreau o explicație pentru ce s-a speculat.Am înțeles că apropierea dintre noi i-au făcut să creadă asta,dar doar pentru viitor...
-Am înțeles,Leila! O să am grijă să le spun că suntem doar prieteni.
-Amici sau vecini e de ajuns. O zi bună,C! Bucură-te de soare și de vremea bună!~îi spun,vrând să îl fac să plece~
-Salut și sper să vă savurați cafelele cu plăcere!
~ C pleacă și eu mă uit instantaneu în ceașcă.O fii pus ceva în ea?Îmi dau ochii peste cap când observ cum unora li se scurg balele văzându-l !C zâmbește în timp ce trece cu mașina pe lângă noi.Îi arăt semnul păcii pe sub masă și îmi dau ochii peste cap,tocmai pentru că știu că nu suportă.Oprește puțin doar pentru a îi trimite unei blondine o bezea.Îmi vine să îi arunc ceașca de cafea în față și ăleia să îi mut gura la spate și să îi pice balele în cur ! Da,sunt geloasă!~
-Ce enervant poate fii uneori ! ~spun și îmi aprind o țigară~
-E un bad boy ! Toți îl știu de șef aici. Nimic nu mișcă până el nu da accordul. Cu siguranță are 50-60 % din oraș .
-Ăsta??
-Da ! Nu ai auzit ?
-Nu !
-C provine dintr-o familie foarte bună.Tatăl lui a murit când era el micuț.Taică-su era unul dintre cei mai cunoscuți oameni din oraș.Mai are un frate ,Anthony ,care a fost omorât acum mulți ani .Mama lui a luat-o razna de când a murit tatăl lui și el a trebuit să renunțe la școală pentru a se întreține.A ajuns să dețină orașul prin bătăi. Oamenii știu cât e el de periculos.Dacă vrea el,acum unul de la noi de la masă poate să moară în orice secundă și poate ascunde morții și martorii să îi răscumpere.
-Eu nu l-am cunoscut așa. Și tu dacă stai în alt oraș cum de îl cunoști ?
-Ți-am zis,părinții mei au locuit aici.Mai veneam din când în când pe aici.
-Să nu îmi spui că s-au mutat din cauza lui din oraș.
-Ah,nu ! Tata și-a deschis o firmă și ne-am stabilit acolo. C nu are treabă cu tine ,ca persoană normală.Cu găștile are el ce are.Și e înnebunit după femei.
-Și femeile după el din câte am observat.~fac semn să se uite la blonda căruia C i-a trimis o bezea ; nici acum nu a întors capul,încă se uită să îl zărească pe C~
-Da,e un bărbat bine.
-Fiecare cu gusturile lui.
-Și tu? Ce gusturi ai ?
-Nu știu.N-am un tipar anume . Când îmi place ceva,spun.
-Și mie ai să îmi spui ceva ?
-Da ,că sunt gay ?!
-Serios?
-Da,Tom !
-E explicabil cum de nu i-ai căzut în plasă lui C. Niciuna nu rezistă.
-Da,sigur ! Să fim serioși,Tom !
-Și ? Ai iubită?
-Momentan nu. Sunt în căutare!
-Dar... Ești bi sau ai treabă doar cu fetele ?
-Depinde.
-Adică?
-Ceri prea multe detalii,Tom ! Dacă vreau să ne-o tragem,te anunț,ok?
-Wow ! Nu mă așteptam să fii atât de directă!
-Tom? N-are rost să ne ascundem după deget !
-Adevărul e că nu știu cine ar putea să nu se dea la tine ,Leila ! Și faptul că ai zis că îți plac fetele... Te face și mai sexy !
-Știu că îți imaginezi acum o scenă porno în care eu fac sau primesc un sex oral în timp ce tu primești unul.
-Leila ... Mă faci să mă rușinez !
-Da,exact! Citesc gânduri !
-Ești fenomenală !
-Ca de obicei,Tom !~zâmbesc .nu-mi vine a crede câte minciuni spun.~
~Deși Tom e o partidă bună,ceva din mine mă oprește să îi accord o șansă.Poate o fi de vina BMW-ul lui sau doar nu e la fel ca C.De ce totul se rezumă la el? Îmi aduc aminte că diseară trebuie să mă văd cu Don,șeful meu.Audi-ul meu e aproape,după cum zice el.Trebuie să mă pregătesc pt diseară și îl anunț pe Tom că e târziu.Am ajuns în fața blocului și îl îmbrățișez pe Tom cu plasele în mână.Sigur a decis că nu trebuie să își bată capul cu o lesbiană nebună.Mă chinui să ajung la ușa mea . Las repede cumpărăturile pe masa mică din bucătărie și fug în baie.Să mă relaxez pentru diseară , am nevoie de o baie fierbinte.S-a făcut târziu și îmi pun cea mai scurtă rochie posibilă.Tocurile cui mă incomodează puțin la coborâtul scărilor,dar ajung cu bine în parcare.Căcat! Ce urât se vede o pizdă cu clasă într-un hârb de Volkswagen din 1900 toamnă.Conduc cu muzica la maxim pe autostradă . Chris Brown -Start it slow îmi aduce aminte de cuvintele lui C ."Nimeni nu are voie să se atingă de pizda ta strâmtă!". Ce prost... O să mi-o trag cu ciudă cu Don azi ! Ajung într-un final la job și de cum intru Don îmi face semn să intru în biroul lui.~
-Bună seara ,scumpă domnișoară! Ce bine arăți azi,Ema !
-Bună,Don ! Mulțumesc !
-Te-ai pregătit pentru mine azi?
-Audi-ul meu unde e?!
-Aproape!
-Când o să îl am,atunci o să fiu pregătită pt tine !
~Îmi inhalează parfumul și îmi pupă obrazul.Apoi se apropie iar de biroul lui și deschide un sertar.~
-Poftim,Ema !~îmi întinde niște chei elegante cu 4 cerculețe ~
-Unde e?
~Mă trage către fereastră și îmi arată mașina de mine cerută.Zâmbesc privind-o și îmi întorc privirea către el.~
-Știu că vrei altceva,Don !
-Adică?!
-Dacă voiai să ne-o tragem,până acum terminam deja , așa că spune-mi în față ce vrei.
-Ema ... Nu știu cum se face de mi-ai citit gândurile...
-Ascult !
-Un om important de afaceri vine astă-seară aici. E unul dintre cei mai cunoscuți oameni necunoscuți. Vreau o colaborare cu el și trebuie distrat în seara asta.
-Deci,pentru Audi-ul ăsta trebuie să mi-o trag cu altcineva ?!
-Nu știu ce trebuie să faci. Important e că vrea să se distreze și să fie discret.Te bagi?
~Mă uit pe fereastră încă o dată la Audi-ul ăla și apoi la Don .~
-Mă bag,Don ! Mă bag !
-Ok! Are câteva cerințe pe care trebuie să le respecți.Tu fumezi ,tragi pe nas ?
-Nu am mai făcut-o de mult...
-El o face și va trebui să o faci și tu. Nu ai voie cu telefon,camere,microfon.Totul se va face în cea mai mare liniște.
-Ok!
-Mai e și altceva !
-Ascult !
-Pe lângă Audi-ul ăsta o să primești o sumă de bani de la el.Nu te lasă așa el. Nu trebuie să știe el nimic,indiferent de starea de ebrietate sau euforie ai,abține-te în a da detalii.Fii tăcută și...trage-i-o bine dacă e cazul,ok?!
-Vreau doar să știu câți ani are !
-Nu e bătrân.O să vă distrați,Ema !
CITEȘTI
Lucky Leila . Păcatele frumuseții
RomanceLeila,ajunge să își vândă corpul pentru bani. Dubla ei personalitate îi va da câteva bătăi de cap și în același timp va reuși să o scoată din situațiile pe care singură le-a creat . Fiind o femeie foarte frumoasă, reușește să îi facă pe câtiva să se...