A little party never hurt nobody

3.6K 69 1
                                    

~După o altă seară extenuantă de muncă în care nu și-a făcut C apariția,ajung acasă și n-am somn. Mi-ar fi plăcut să îl am pe C aici lângă mine . Îl sun și nu îmi răspunde . Adulmec mirosul lui din pernă și ... Mii de fiori trec prin corpul meu.

Azi e vineri și șeful meu o să îmi dea liber . Trebuie să organizez petrecerea de care am vorbit cu C , dar casa încă nu e gata.Probabil o să mai amânăm. E 09:00 . Ațipesc cu gândul la C "al meu" !
....

Bubuituri și gălăgie.Mă uit la ceas și e 10:15.Căcat! Ce dracu'se întâmplă?Mă întorc cu fața înspre ușă și îmi pun perna în cap . Nu pot să dorm de gălăgie și hotărăsc să mă duc să îmi fac o cafea.
În boxerii mei albi și cu o bustieră deschid ușa și... SURPRIZĂ! O duzină de oameni lucrează la mine acasă.Dintr-o dată toate privirile sunt întoarse asupra mea. Nu realizez că sunt aproape dezbrăcată și prin fața mea uimită îmi exprim totate întrebările.Dintr-un colț își face apariția C "The trouble maker" care se îndreaptă spre mine .~
-Hai,toată lumea la treabă.Ați avut un moment de respiro și o priveliște minunată,acum înapoi unde erați!~le spune C în timp ce mă împinge în cameră~
-Hey ! Ce faci?~îl întreb mirată~
-Ce ți-am promis fac! Azi e petrecerea . Ai uitat?!
-Nu ți se pare că trebuia să mă anunți?
-Am uitat complet !
-Și la telefon de ce nu răspunzi?
-Aveam treabă.
-Mhm ... Și ?! Noi ce facem acum? Ne baricadăm în cameră?~îl întreb zâmbind,cu alte intenții~
-În primul rând tu o să te îmbraci și apoi o să ieșim să amenajăm cum dorești.
-Hainele mele sunt în dressing.
-Nu ai nimic aici?!
-Nu! Doar ce vezi pe mine și din câte am văzut,dressingul e blocat cu mobila .
~Își dă tricoul jos și mi-l întinde .~
-Ia asta pe tine.
-Mulțumesc.
-Deși ți se văd picioarele,o să găsim noi o soluție !
-Exagerezi! Doar nu se uită cineva la picioarele mele. Tricoul tău aproape îmi ajunge până la genunchi !
-Stai aici,Leila.Revin ! Să nu ieși,repet !
-Ok,ok !
~Iese din cameră și tot ce gândesc eu în momentul de față e că nu mi-a dat nici un pupic ... Oare le-a spus tuturor că suntem împreună sau ține secret? Dar oare noi suntem împreună sau nu?! Oh,Doamne ! Se vede că sunt obosită ! Se întoarce C cu o salopetă veche pe care o am de când lucram cu tata în garaj la o motocicletă veche ! ~
-Asta-i numai bună pentru tine !
-Unde ai găsit-o , C?!
-În spălătorie !
-Fie ! ~îmi dau tricoul jos și i-l arunc în față,apoi îmi trag salopeta pe mine ~
-Ți se vede bustiera.Nu e bine !
-C!? Serios?!
-Sunt numai bărbați aici ! Cum să te vadă așa?!
-Nu cred că o să le provoc erecție la fiecare în parte !
-Mie îmi provoci!
-Tu ești mai sensibil!~mă apropii de el și îi mângâi cu degetul arătător mandibula bine sculptată~
~C închide ochii și probabil adulmecă mirosul laptelui meu de corp și al salopetei vechi. Când îi deschide,culoarea ochilor lui a devenit din albastru,un gri deschis. ~
-Dacă nu ești cuminte,o să te leg,o să te fut cu un căluș la gură și o să te plesnesc peste curul ăla obraznic cat pot eu de mult !~ ține mâinile la spate și e cât se poate de serios~
-Nu te cred ! ~mă apropii mai mult de el și apucându-l de mădularul erect , îl ling pe față și apoi îi suflu în ureche~
-Mă provoci ? Vrei să îți fac tot ce ți-am zis mai devreme ?!
-Vreau doar să mi-o tragi. Fără căluș și fără palme peste fund .
-Ești obraznică !
-Sunt !
-Leila,nu am timp !
-De ce,C?! Ești un egoist !
-Ești un cal de cursă lungă!
-Și tu ai putea fi unul !
-Ce insinuezi ?!
-Că mă neglijezi ?!~ mă învârt în jurul lui~
-Oh,Leila ! Stai să plece ăștia de aici !
-Dar eu vreau acum ! ~aproape că îl rog~
-Ce vrei tu acum ?~mă întreabă serios~
-Vreau să mă dezbraci,să te dezbraci și tu și apoi să te simt înăuntrul meu! Vreau să mă satisfaci înainte să ejaculezi ! Vreau să mă înnebunești cu scula asta a ta ! ~îl apuc de pantaloni și mă opresc în fața lui.Îl trag de față și îmi îndes limba în gura lui.Simt pulsații din cap până în picioare dar mai ales la jumătate~
-Leila...~spune cu o voce răgușita~
-C ?! ~îi desfac blugii~
-Nu o să pot să mă abțin și o să te rănesc !
-Vreau să văd!
~Mă apucă de păr și mă trage puțin pe spate.Îmi sărută gâtul și îmi desface salopeta.Eu cu o mână îi frec mădularul și cu cealaltă îmi dau tot jos.Eu sunt in boxeri și bustieră dar el e încă îmbrăcat.Îi dau tricoul jos și mă aplec să îi dau pantalonii jos. Prin boxerii lui roșii văd cum venele proeminente se zbat să iasă la lumină și să caute un loc umed și călduț.Nu mă pot abține și în secunda 2 de când i-am scos scula afară,o apuc cu mâna dreaptă și mi-o pun în gură.C își lasă capul pe spate și mă împinge de cap.Nu rezistă mai mult de 2-3 minute.Mă aruncă pe pat,îmi dă boxerii jos și îmi ridică bustiera.Își umezește degetele,ca mai apoi să mă lubrifieze și apoi se înfinge în mine.Nu o face brusc cum mă așteptam,ci ușor și lent.~
-C , trage-mi-o ca la carte!
-Nu !
-De ce?
-Vreau să fac dragoste cu tine,Leila !
-Nu acum ,te rog ! O să facem dragoste după ce o să facem sex !
-O să te rănesc,Leila! Sunt prea excitat să mai țin cont de ceva,înțelege-mă !
-Hai,C !
~Se așează în genunchi în fața mea și mă apucă de șolduri . Dintr-o dată simt cum m-a penetrat adânc și urmează cu mișcări rapide și puternice.Din când în când se mai apleacă să mă mai sărute.Sânii mei îi alintă și frământă neîncetat.Eu nu comentez,doar îl privesc. Îmi plac ridurile care se formează pe fruntea lui când e încordat. Nu mai am mult,și el se chinuie să nu termine,îl simt.Probabil au trecut mai bine de 10-15 minute,dar nu vreau să se termine acum. O scoate din nou și se apleacă peste mine ! ~
-Oh,Leila! Mă înnebunești! Nu știu cum de reușești să îmi faci asta ! Nu mai pot! Mă exciți atât de mult deși nu faci nimic !
-C,străduiește-te pentru mine ! Nu mă mai lăsa așa ! Haide,arată-mi cât ești de bărbat !
-Lângă tine sunt virgin ! Nu sunt bărbat ! Nu pot.Mă exciți prea mult !
-Deci,mă lași așa?!
-O să mai dureze 2 minute maxim!
-În astea două minute,vreau să mă faci să mă urc pe pereți.
-Ok! Voi încerca !
-Nu,nu,nu,nu,nu! Vei reuși ! Altfel sunt atâția bărbați în casa asta. Ies din cameră și ... Găsesc eu unul!
-Îi omor pe toți ! Tu nu o să fii niciodată a altuia !
-Trage-mi-o și lasă vorba !
~Râzând coboară către comoara mea și începe și linge. Mici cerculețe și linii desenate pe clitorisul meu cu limba lui.Ușor ușor se lasă ghidat de mâinile mele! Când vede că îl împing de tot cu fața ,iar corpul meu se ridică în același timp cerându-i să nu se oprească,el fix asta face ,dar o face pentru a mă penetra !
Mă întoarce cu fața în jos,îmi mângâie fundul apoi mă crăcănează și mă mângâie ca într-un final să mi-o bage adânc și tare! În timp ce el obosește de la efort încercând să mă elibereze,eu îi confirm că nu mai e mult . După încă un minut,mă prăbușesc cu fața în pernă și C ejaculează peste tot ! ~
-Oh,Doamne ! Ești ok?
-Da,C ! Trebuie să dorm puțin doar,acum !
-Nu,Leila! Mergem să bem o cafea!
~Ne îmbracăm și cu puțină rușine ieșim din cameră.Eu una mă simțeam vinovată de ceva.Ajung în bucătărie și dau drumul la cafetieră.Ne aprindem o țigară și nu scoatem nici un sunet.
......

Lucky Leila . Păcatele frumuseții Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum