The Cruel Truth

2K 52 0
                                    

~Mă trezesc cu un picior peste Nigel și cu nasul in gâtul lui. Nigel sta pe spate și ma lasa sa dorm confortabil pe mâna lui. Ma trezesc pentru ca aud cum se deschide usa . Fuck ! A venit Hubert ! Trebuie sa ma dau jos pana nu apuca sa tipe . Nici bine nu m-am dat jos și aud un "Leilaaaaa, unde ești ?!" De toată Frumusețea . Bineînțeles ca m-am uitat la Nigel care e absolut adorabil când se trezește . Sunt in picioare in fata patului. Hubert s-a dus in dormitorul meu,dar eu eram in celălalt . Deschide usa și îl vede pe Nigel somnoros și eu ii fac semn lui Hubert sa iasă din camera .~

-Ne vedem in Bucătărie . Pune de 3 cafele ,te rog!~ii fac cu ochiul~

~Hubert se uita atât de ciudat la mine,apoi la Nigel,dar iese cu spatele din camera și Închide usa .~

-Cine e ?!~întreabă Nigel somnoros ~
-E Hubert. Așa face el când vine .
-Intra peste tine ?
-Nu ma deranjează ! In fine ! Vrei sa mai dormi ?
-As vrea,dar nu cred ca o sa pot sa te las singura ! ~spune și întinde mâinile sa ma alătur lui in pat~ Buna dimineața ! ~îmi spune in timp ce eu ma așez pe el ,apoi ma pupa ~
-Buna dimi!~ răspund entuziasmata ~ ți-ai revenit ? Putem merge in Bucătărie ?
-Cât timp ești tu aici nu cred ca îmi revin și mai ales cât porți asta pe tine .~spune și îmi trage puțin se maieu~
-Bine ! Fug ! Te aștept in Bucătărie. ~ii plasez un pupic scurt și ma dau repede jos din pat~

~Hubert amesteca nervos in ceștile de cafea . Intru in bucătărie zambind și cu sfârcurile încă tari. Asta e primul lucru pe care îl observa Hubert și se holbează .~

-Sper ca nu ai scuipat in nici o ceașca .~spun zâmbind~
-Nu așa m-as răzbuna eu , dar e o idee buna !~nu se uita la mine ~
-Buna , apropo ! Ce vânt te aduce pe aici ?
-Buna,Leila ! Am venit sa te anunț ca am o fetița sănătoasă de 3kg și 400 de grame .
-Felicitări ! Ma bucur ca e bine !
-Scuza-ma dacă te-am deranjat !
-Nu-i problema ! ~spun lăsând loc de interpretări ~
-Cine e tipul?
-Un băiat .
-Ce e de capul lui?
-Ce te interesează ?
-Doar întrebam . Știi ca îmi pasa de tine . In plus,mai e puțin și vine C. Ce ai de gând sa faci?~ma întreabă trezindu-ma din euforie ~

~Rămân câteva secunde pe gânduri muta și imediat sunt salvata de Nigel care intra in bustul gol in Bucătărie . Hubert se uita la el ,măsurându-l din cap pana in picioare .~
-Buna dimineața ! Nigel !~se prezintă și întinde mâna ~

~Hubert e puțin rezervat . Ii arunc o privire ucigătoare și întinde mâna intr-un final .~

-Hubert Miles.

~Nigel se aseaza lângă mine zâmbind și își ia o cafea de pe blatul din fata noastră .~

-Aseară am mixat in clubul dumneavoastră .

-Ah,da ?

-Da !

-Se înțelege de ce ați dormit pana la ora 12:00.

-Mai dormeam dacă nu veneai tu.~spun râzând~

-Mi-am cerut scuze ,Leila ! Nu am vrut sa va deranjez ! Voiam doar sa împart bucuria mea cu prietena mea cea mai buna ! Nu ai venit acolo,așa ca trebuia sa vin eu !

-Trebuia sa vi și cu mogâldeața ! Asa îmi făceai și ziua mai buna !

-Nu cred ca mai ajungem prea curând . Kate vrea sa fie lângă doctorul care a asistat la naștere .

Lucky Leila . Păcatele frumuseții Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum