Oh , fuck ! 🤦🏻‍♀️

1.8K 46 0
                                    

~A trecut o săptămână și a venit momentul să plecăm din "micul apartament" către casa din LA. Nu i-am spus încă lui Hubert că plec . De fapt , de la nuntă nu am mai vorbit deloc cu el. I-am ignorat toate mesajele și apelurile . C îmi cară bagajul la mașină și vorbește cu Hope despre o casă imensă și îi promite că îi va cumpăra un câine . Jovana se simte din ce în ce mai rău . Ne tot spune să o lăsăm să moară într-un azil,dar noi refuzăm categoric . De când am devenit soția lui C, mă comport altfel.

Verigheta de pe degetul meu sclipește in razele soarelui .

Cred că soacra mea și-a dat seama că din momentul în care ne vom muta o să îi pun pielea pe băț dacă mă va provoca și încearcă din răsputeri să îmi între în grații.~

-Sper să ne vedem în curând , Leila !~spune Tara și mă îmbrățișează ~

-Nu plec pe alt continent . Poți să vi să mă vizitezi când vrei tu . ~spun și îi șterg lacrimile sincere ~

-Nu știu cum poate C să plece și să lase toate treburile aici . Nu înțelege că dacă pleacă , ceilalți vor acapara orașul ? ~spune aproape nervoasă~

-Eu am încredere în el. Știu că face asta spre binele tuturor . In plus , are un avion . Îl poate folosi oricând dacă e nevoie . Facem maxim 2 ore . Știi că nu e sănătos . ~zâmbesc ~

-Leilaaa ...

-Cu mașina faci ceva . Cam o zi , dar îți promit să vin cât pot de des .

-Eu tot sper să fie o casă de vacante acolo . Locul vostru e in Seattle , nu in Los Angeles !

-Nu mă face să plâng , Tara . O să îmi stric machiajul și o să arăt urât în fața noilor mei vecini !

-Dă-i naibii ! Te vor invidia cu siguranță ! Ești cea mai frumoasă femeie de pe planetă! ~izbucnește într-un plâns cu hohote ~

-Ajunge , Tara ! Nu a murit nimeni !~spune C zâmbind ~

-O să te omor eu pe tine dacă nu ai grijă de ea !~își mijește ochii ~

~C zâmbește și dă din cap. Parcă ar exista un secret între ei și eu nu trebuie să îl aflu. Mă urc în mașină și pornim către aeroport . C conduce Audiul meu roșu . E atât de mândru . Își etalează în razele soarelui diamantul de pe verighetă. Parcă vrea să îi facă în ciudă că deține ceva atât de important : pe mine .~

-Familia Andersson , sunteți pregătiți de surprize ?~întreabă pe un ton comic~

~Hope extaziată țipă și sare de bucurie . Jovana se uită la Pam și apoi la mine .~

-Da, tati . Suntem pregătite .

-O,Doamne ! Acum am realizat ! ~spune C uimit,îngrozit și terifiat~

-Ce ?!~întrebam toate in cor ~

-Trebuie să facem neapărat un băiat că sunt singur între atâtea femei.~zâmbește ~

~Eu rămân mută de uimire . Îmi aduc aminte de noaptea nunții mele . Sunt o soție teribilă . Îmi aduc aminte cum C s-a scuzat până acum câteva zile că nu ne-am putut petrece noaptea calumea , dar mi-a promis o eternitate de nopți pline de Amor . ~

-Ce,Leila ?! Nu vrei băiat ?~ma trezește din gânduri C~

-Ba da ! 2 ! Gemeni să fie ! ~spun amuzată~

-Bine . Se rezolvă .

~Incepm toți să râdem și in câteva minute am ajuns la aeroport . Suntem poftiți in avion și ciocnim câte un pahar de Șampanie .~

Lucky Leila . Păcatele frumuseții Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum