-Cred ca glumesti ! ~spun amuzata si ma ridic de lângă el~
-Chiar deloc !~Răspunde vizibil amuzat de expresia pe care tocmai am afisat-o ~
-Tu vrei sa imi spui ca era sa o omor pe Tara degeaba?
-Aproape da .~rade~
-Nu inteleg de ce esti asa amuzat de situatie ! Adica,m-ai lasat sa cred ca ti-ai tras-o cu ea,ba chiar mi-ai si "recunoscut"sa zic asa,ca sa ce?Doar sa imi vezi reactia?
-Mai mult sa te simti cum m-am simtit si eu cand am aflat de tine si Hubert.
-Ok,ok! Am inteles.D-aia tot repeta ca nu stie despre ce e vorba...~spun si zambesc,revazand imaginile in mintea mea.imi pun mainile in cap~
-Acum,Doamna Andersson,ce faceti?~imi aseaza parul dragastos~
-Un dus,si apoi ma mai gandesc...~raspund sarcastic~
-Stii la ce ma refer...~imi arunca o privire mustratoare~
-Tot raman la ideea de a divorta.Nu mai e acel...fior !
-Fior?
-Da.Fior.
-Mai devreme cred ca ai simtit ceva fiori.Sigur te-a auzit si Juanita cati fiori ai avut !~spune serios~
-C!~ii dau o palma peste umar rusinata~
-De ce te rusinezi?Esti sotia mea si din cand in cand mai avem si noi cate o ... noapte de dragoste!
-Cand am incercat eu,nu te comportai tocmai ca un sot...
-Dar ca ce?
-Ca o tarfa ranita ...
-Indirect m-ai facut o tarfa cumva!?
-Cumva da !~spun si ma ridic de langa el~
-Leila,stai !~ma prinde de mana~ Nu vreau sa ne despartim !Am exagerat ! Nu m-am pus in locul tau..Stiu ca te-a obligat Angus sa faci ce ai facut.
-Esti sigur ?!
-Informatii de la sursa sigura!
-Ha?! Ce vrei sa spui cu asta?
-Zack.
-Zack?!
-M-am luptat cu el acum cativa ani .L-am caftit rau de tot .Inca imi poarta pica pentru ca i-am furat titlul ...
-De acolo te cunostea el...Ahaaaaa...~spun realizand asta~
-Nu ne vom desparti !~spun si imi ia mana in mana lui~
-Crezi ca o partida de sex ma va face sa uit cum te-ai comportat cu mine in ultima perioada?~intreb revoltata~
-Speram sa fi fost atat de buna,incat sa ma ierti pentru absolut tot ...~spune cu o fata de mielusel~
-Gresit,Drew Andersson !
-Ce vrei sa fac sa ma ierti?
-Nu cred ca mai e ceva de facut . ~spun si ma duc direct un baie ~
~ C ramane in continuare in acelasi loc. Gandind.E clar ca nu ii convine ceea ce tocmai a auzit.Nici eu nu ma simt mai bine ca am spus-o,dar nu ma mai simt fericita langa el.Adevarul e ca sexul e nemaipomenit,dar oare intr-o relatie cat la suta conteaza sexul?Clar nu poti sta cu cineva care nu te satisface,dar daca te satisface doar in pat,iar in viata de zi cu zi e putin mai mult absent ce faci? in fine! filozofia nu vreau sa faca parte din gandurile mele de la dus.asa ca ies rapid si culmea,il gasesc pe C tot acolo.~
-Ce faci?~ il intreb si ma asez langa el~
-Meditez.
-La ce?
CITEȘTI
Lucky Leila . Păcatele frumuseții
RomanceLeila,ajunge să își vândă corpul pentru bani. Dubla ei personalitate îi va da câteva bătăi de cap și în același timp va reuși să o scoată din situațiile pe care singură le-a creat . Fiind o femeie foarte frumoasă, reușește să îi facă pe câtiva să se...