Bitch,you're mine !

2.7K 57 0
                                    

~Am plecat de la orfelinat fără să spun foarte multe chestii . Îmi încurc viața cu deciziile luate pe negândite . Mi-e dor de H. El nu mi-a greșit niciodată ... nu m-a lovit, nu m-a amenințat ... oh,Doamne ! Dă-mi un semn că e bine ceea ce fac ! Culmea , urmează să mă mut in Los Angeles . Din toată lumea asta imensă,C a ales tocmai orașul ăsta. De ce ?! Realizez că sunt în mașină pentru că sunt întreruptă din gânduri.~
-Leila,ești ok? ~mă întreabă C ~
-Ăăm ... da ! De ce ?!
-Te văd tăcută...
-C... e complicat ... e vorba de un copil aici ! O să am un copil toată viața mea ! O să fie al meu ! Hope o să îmi poarte numele ... Hope va fii moștenitoarea tuturor chestiilor mele ...
-Nu,Leila ! O să o adoptăm după ce te căsătorești cu mine !
-Adică peste 200 de ani ! ~râd zgomotos ~
-Nu, Leila ! O să ne căsătorim cât mai curând.
-Poftim ??
-De dragul lui Hope ...
-De dragul lui Hope sau al tău?
-Leila ... nu vrei și tu o familie ? Un copil să îți spună"mamă"?
-Aș prefera să știu că e al meu și nu al unui cuplu de drogați !
-De ce ai mai acceptat ?
-Pentru tine,C ! Pentru tine !!!
-A fost și prea în scurt ... ai dreptate ...
-C,eu te înțeleg ... îți e milă de ea ,e super drăguță,dar nu mă pot căsători cu tine doar ca Hope să îți poarte numele ! Nu ar fi corect față de mine !
-Leila,nu mă mai iubești ?!
-Nu sunt sigură nici dacă am făcut-o vreodată ... poate a fost doar o atracție fizică ...
-Ce ți-a venit ?!
-Faptul că sunt sinceră te deranjează ?' Sunt mama copilului tău ! Pot să spun ce vreau eu !
-Nu te întinde ,Leila !
-Ha ,apropo de întins ...
-Da ?!
-Mi-e foame !
~Zâmbește și trage la primul restaurant . Mâncăm fără mult zgomot sau cuvinte multe . Zâmbim din când în când unul celuilalt ... ~
-Nota dumneavoastră , porumbeilor ! ~ ne zâmbește o chelneriță drăguță~
-Mulțumim ! ~răspundem în același timp,apoi ne zâmbim ~
~C plătește nota și îmi face semn să plecăm .Ne  ridicăm , și mă ia de mâna,pentru prima dată de când ne cunoaștem . Schimbările astea nu le înțeleg ... Ajungem la mașină unde mă oprește și mă trage spre el.~
-Leila,ești foarte tăcută. Spune-mi la ce te gândești !~îmi mângăie fața~
- La Hope ! Pe tine te iubește . Oare mă va accepta pe mine ?~îl mint frumos >~
- E puțin geloasă , dar o să te placă. Cine nu te place pe tine ,Leila ?!
-Nu știu !
-Toată lumea te place !
-C,crezi că eu sunt alegerea potrivită?Crezi că eu aș putea avea grijă de Hope ?
-Da ! Nu puteam găsi o altă femeie mai bună ca tine ! Avem nevoie amândoi de maturizare . Un copil e perfect !
-C... da ... oarecum ...
~Zâmbește și îmi plasează un sărut pe frunte . Mă strânge în brațe și adulmec parfumul lui . Cum să îi spun că nu sunt pregătită pentru asta ?! Cum să îi spun că nu vreau ?!~
-Mergem ?!
-Da !
~În timp ce eu vreau să mă îndepărtez,mă trage spre el și mă apucă de față. Mă sărută pasional. Limba lui îmi inundă gura uscată. Mă apucă de talie și mă ridică în brațe. Mă lipește de mașină și mă excită încontinuu .~
-Suntem într-o parcare ,C !
-Nu ai mai făcut-o niciodată în locuri publice ?
-Nu atât de populate !
-Există o "prima dată" pentru orice !
-Nu acum ! Nu aici !
-Leilaaaa ...
-Încă nu mi-am revenit de ieri,C !
-Ai nevoie de ceva ?!
-De liniște !
-Mergem la hotel acum !
~Mă ajută să intru în mașină după ce își revine . Pornește mașina și observ cum zâmbește uitându-se pe geam .~
-Ce s-a întâmplat ? ~îl întreb curioasă~
-Mi-am dat seama de ceva !
-De ce anume ?!
-Că te iubesc ! 

~Raman uimita,dar nu vreau sa ii arat asa ca scornesc ceva imediat . ~

-Așa devreme ?!
-Da ! Ești singura fată care îmi transmite fluturași în stomac și fiori pe șira spinării !
-Omizile tale se duceau în penis,pentru că nu aveau aripi să zboare . Te gâdilau doar acolo ! ~râd din nou zgomotos ~
-Exact ! Acum omizile s-au transformat în fluturași care zboară în tot corpul când te văd,când te aud,când mă gândesc la tine ...
-Domnule Drew Andersson,sunt impresionata !

Lucky Leila . Păcatele frumuseții Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum