~Telefonul îmi întrerupe sesiunea de relaxare . Răspund fără a vedea cine mă suna .~
-Da !?~răspund somnoroasa și cu ochii închiși~
-Ai fost foarte frumosa azi . Mă gândesc la tine de când ai plecat .
-C ...~deschid imediat ochii ~ ce faci ?!
-Mă gândesc la tine . Tu ce faci ?
-Dormeam .
-Ești obosita ?!
-Oarecum !
-Ai condus mult ?
-Nu . A fost o plăcere sa conduc .
-Vreau sa te mai văd !
-O sa vin când o sa pot .
-Ce te retine sa nu vi zilnic ? Știu ca nu mai locuiești in Seatle , dar ai putea sa rămâi in apartament la mine și sa vi zilnic .
-Vor trece super repede astea 3 luni .
-Știu . Ai grija ce faci in astea 3 luni. Nu vreau sa mai intru aici pentru prostii .
-Da,C ! Sunt cuminte !
-Dacă ai nevoie sa rămâi in Seatle , vorbești cu Santo și o sa îți dea cheia apartamentului meu .
-Știi la ce mă gândesc acum ?!
-La ce ?
-La faptul ca nu știu unde stai și ca nu m-ai dus niciodată acasă la tine . De câte ori ne-am văzut , a fost la mine. O sa vin la tine împreună cu tine , nu singura .
- Ai dreptate . O sa mergem împreună . Dar dacă ai nevoie , sa știi ca poți sa rămâi acolo .
-Mi-e dor sa mă cert cu tine , C !
-Ha ! Ciudat ! Și mie îmi e dor sa te enervez !
-Nu vreau sa devenim prea sentimentali , dar sunt trista de când nu ești cu mine .
-Mai vorbim , Leila ! Sa fii cuminte !~Mi-a închis telefonul in nas . Nu am apucat sa îmi iau rămas bun și probabil a făcut asta pentru ca nu vrea sa își dezvăluie sentimentele .
Ceasul arată 18:00. Doamne cât am dormit ! Îl sun pe Tom pentru ca i-am promis sa ne vedem aseară dar nu îmi Răspunde . Don mi-a trimis un mesaj mai devreme spunându-mi ca am făcut o alegere buna și sa mă mai gândesc și la alte posibilități . Știu ca trebuie sa îl sun pe Michael ,dar nu vreau . Îl sun pe H .~
-Buna , zeițo !
-Hey ! Ce faci ?~mă foiesc puțin ~
-Beau o cafea .
-Mi-ar prinde bine și mie una .
-In 30 de minute e bine ?
-Vreau sa vorbim .
-In 30 de minute e bine ?! ~îl aud zâmbind ~
-Ah, da !
-Ne vedem jos .
~Mi-a închis telefonul in nas și el și mă simt obligată sa mă grăbesc . Dușul in 10 minute , hainele le-am ales in graba și sunt gata in 25 de minute.Cobor și îl văd pe H cu 2 pahare de cafea in mâna și cu zâmbetul pana la urechi .~
-Buna !~ ii spun și ii zâmbesc ~
-Mă bucur ca m-ai sunat . ~îmi întinde o cafea~
-Mulțumesc ! As vrea sa vorbim puțin .
-Ne plimbam puțin ?!
-Ești sigur ca vrei sa fii văzut cu mine ?
-Leila , nu mă cunoaște nimeni pe mine . Tu vei fi vedeta , eu voi fi in umbra .
-E un secret ce o sa îți spun .
-Atunci dam o tura cu mașina ?
-Da ?
~îmi deschide portiera și pornește mașina .~
-Apropo de mașina , cum ți se pare noua ta mașina ?
-Ăm ? A mea ?
-Doar nu crezi ca ți-o iau înapoi ?
-Am o mașina ,H . Nu îmi trebuie alta.
-Facem schimb ?! A ta e un pic cam veche .
-E superba , dar nu o vreau .
-Facem schimb,ți-am zis .
-Mă mai gândesc .
~Zâmbește dând din cap dezaprobându-mă .~
-Haide , spune-mi secretul !
-Am fost la proces .
-Așa . Și ce s-a întâmplat ?
-Bănuiesc ca știi .
-Spune-mi tu !
-Michael era procurorul .
~Nu pare surprins și mă asculta in continuare , conducând . ~
-Da . Și mai departe ?!
-C a luat 6 luni cu drept de cauțiune după 3 luni .
-Bun ...
-Am contribuit puțin la asta .
-Adică ?
-Am fost in birou,neștiind cine e procurorul și ...
-Și ?! ~se uita la mine ciudat ~
-I-am spus lui Michael sa se lase influențat de mine . Oarecum ?!
-Leila , ce ai făcut ?!
-Ăm ...
-Nu îmi spune ca ai făcut ce cred eu !
-Ce crezi tu ?
-Ți-ai tras-o cu Michael ?
-Da ...
~Pune o frână atât de brusca , încât era sa mă dau cu capul de bord. ~
-Leila ! De ce ?!
-Paiii... nu voiam sa ii dea mai mult .
-Idiotul ... nenorocitul ! Îl scot din afacere imediat ! ~scoate telefonul din buzunar și caută ceva in agenda ~
-Ce faci ?
-Îl sun pe Michael .
-De ce ?!
-L-am plătit sa ii dea cea mai mică pedeapsa lui C . Nenorocitul doar a profitat de tine .
-Poftim ?!
-Ce ai auzit,Leila ! Michael doar mi-a urmat ordinele . Nu era necesar sa te culci cu el !
-Oh,Doamne ! ~cât de idioata sunt . Îl trec pe lista cu persoanele pe care o sa le omor ~ Lasă,nu îl mai suna .
-Îl omor !
-Îl sun eu . Mi-a lăsat cartea lui de vizita sa îl sun azi .
-Nicidecum nu te mai vezi cu el . Îți interzic !
-H ... nu fii copil . Îl sun și ne vedem amandoi cu el . Ce zici ?
-E o idee buna . Dar tot îl omor !
-H ! Nu ! O sa ii dam o lecție . Împreună .
-Leilaaaa ... ce-mi faci tu mie ?! O sa ajung in pușcărie și eu , pentru tine .
-Nu mă face sa mă simt mai prost decât mă simt acum , te rog !
-Suna-L și cheamă-L undeva .
~Îl sun și ii dau adresa unui hotel din apropiere. Mă anunța ca ajunge in 30 de minute . Eu și H am rezervat între timp o camera și îl așteptam la restaurantul hotelului . Între timp apare și Michael . Cu un zâmbet imens pe fata . Nenorocitul ! Primesc un mesaj cum ca a ajuns și ii spun sa urce . Îl lăsam sa urce cu un lift,apoi imediat ne urcam in cel de al doilea . Ne ascundem și îl lăsam pe Michael sa între in camera .~
-O sa îl omor . ~spune H in timp ce își scoate pistolul de la spate~
-H ! Nu face o prostie . Ii dam o lecție frumoasa doar arătându-i ca a minți nu e bine . Plus ca dacă îl scoți din afacere, e de ajuns . ~ii pun mâna pe pistol și încerc sa i-L iau~
-Leila,nu merita sa trăiască .
-Da-mi pistolul,te rog !
-Nu !
-H ?! Te rog ?!
-Futu-ți ! Leila ! Mă omori !
-Dacă mă iubești , îmi dai pistolul .
-Fie ! Ia-L ! ~îmi înmânează pistolul ~ dar un pumn tot ii dau .
-Ok !
~Ne îndreptam către camera cu numărul 120 și îl auzim din spatele ușii pe Michael cum mă striga .~
-Emaaa ... ieși afara de oriunde ai fi . Am ajuns și o sa te fac sa gemi atât de tare încât o sa îți fi dorit sa nu te ascunzi .
~îmi dau ochii peste cap gândindu-mă la cât de prost e in pat. H își freacă mâinile și intra peste el ~
-Emaaa ... unde ești ?!
-Aici !~spune H din spatele lui și apoi îl pocnește ~
-Hubert ?!~Michael e întins pe jos și se uita la H cu mâna pe obrazul in care tocmai a fost lovit ~
-Nenorocitule ! Cum ai putut sa profiți de ea ?!
-Ea a vrut-o ! Ea a cerut-o !
-V-am zis clar la toți ,înainte sa o aduc ,ca nimeni nu are voie sa se atingă de ea . Și cine se va atinge de ea ,va plăti scump !
-Încearcă doar sa îți strice afacerea . Nu vezi ?!
-Fii bărbat , Michael și ridica-te ! Fii bărbat și asuma-ți faptul ca ai profitat de ea !
~Michael se ridica și își așează hainele . Își pune mâna la gura și vede ca ii curge sânge ~
-O omor ! ~spune in timp ce se șterge ~
-O sa te omor eu pe tine in clipa in care au auzit ca doar ai întrebat de ea !
-Nu mai bine îl omor eu acum?!~spun stand la ușa cu pistolul lui H in mâna după ce am ascultat toată discuția de pe hol ~
-Lasă pistolul jos ! ~spune Michael și ridica mâna ~
-Lasă mâna jos ,Michael ! Nu te apropia de ea .Iubito,dacă te simți in pericol ,trage !
-Iubito ?! Voi doi sunteți împreună ?!
-Nu e problema ta ,Michael !~răspund plină de curaj ~ Așează -te in genunchi !
-Poftim ?!
-Fa ce îți spune ,Michael ! ~spune zâmbind H ~
-Iubitule , ai primit vreodată un sex oral de la un băiat ?~întreb zâmbind ~
-Nu,iubito !
-Vrei sa încercam ?~zâmbesc uitându-mă la Michael ~
-Sunteți nebuni amandoi ! ~spune speriat Michael ~
-Hmm ... ~se face ca se gândește H~
~Intru in camera și închid ușa cu piciorul .~
-Desfa-ți șlițul , H !
~H își desface șlițul și zâmbește . Michael e oripilat de idee și înghite in sec apoi se da mai in spate ~
-Nu mă atrage . Nu am erecție . ~spune H in timp ce se apropie de Michael ~
-Gândește -te la mine , H ! Atinge-L Michael !
-Ema , ești nebuna ?! Hubert, te rog ! Promit ca nu mă mai ating niciodată de ea !
~H ii pune mâna pe fata lui Michael și cu cealaltă mâna își tine mădularul aproape erect.~
-Hai,Michael ! Apropie-te ! Ia-o in gura ! La propriu ! ~ arat cu pistolul către el și gesticulez in timp ce ii spun sa se apropie de H ~
-Ema , îți dau câți bani vrei tu ! Hubert , îți cedez tie partea mea din afacere . Nu mă pune sa fac asta .
-N-am nevoie de banii tai , Michael . Trebuie sa înveți ca dacă minți sau te folosești de cineva , roata se poate întoarce mai curând decât îți imaginezi . Acum tu trebuie sa i-o sugi lui H , ca așa vreau eu sa mă răzbun pe tine .
-Dar tu nu mi-ai supt-o mie !
-Dacă vrei sa ți-o tragă in alta parte , atunci fie !
-Nu nu nu nu nu nu nu ! Emaaa ...
~Scot telefonul și ii fac o poza ,fără ca H sa se vadă in poza , ci doar mădularul lui erect . Pe fata lui Michael se citește frica și faptul ca eu dețin controlul mă face sa mă simt extraordinar de bine . Zâmbesc și parca as vrea sa îl văd pe Michael sugându-i scula lui H. ~
-Vrei sa trăiești , Michael ?!
-Da , normal !
-Atunci pune-te pe supt !
-Ema , te rog !
-Atunci o sa te leg și o sa ți-o tragă in alta parte . Vrei așa sau așa ?~spun și gesticulez un sex oral ~
-Hubert , te rog ! Fac orice ,dar lasă-mă sa plec !
-Totul depinde de ea. Cum vrea ea,așa facem .
-Eu vreau sa ți-o sugă . Atât . Sa ți-o sugă pana îți dai drumul pe fata lui , apoi sa îți lingă sperma și sa arate ca ii place .
-Emaaa ! Îmi place gândirea ta .~spune H ~
-Ema , te rog ! Lasă-mă sa plec și promit sa uit de tot . Nu o sa mai mint niciodată !
-Nu mă îndupleci ! Nici tu nu te-ai lăsat înduplecat de mine . H te-a plătit pentru o pedeapsa mai mică , tu ai vrut mai mult .
-Îți dau banii înapoi ,Hubert ! Îți plătesc oricât .
-Ema , tu decizi !~spune H zâmbindu-mi ~
-Tu cum vrei ?~ îl întreb și mă apropii de amandoi ~
-As vrea sa încerc lucruri noi , dar te las pe tine .
~ Mă bucur ca H a intrat in jocul meu . As vrea sa îl văd pe Michael scârbit de ce a făcut ,dar nu prea îmi sta in fire . Mă apropii mai mult de Hubert și cu o mâna îi ating mădularul . Încep sa frec pana când simt eu ca e intru totul erect , apoi îl sărut pe gât . ~
-Michael , te bagi ?
-Nu ,Ema !
-Nu vrei un sex in 3 sau te-ai cacat pe tine și nu mai poți ?
-Ăăăm ...
-Cară-te ! ~Ii spun și apoi ii întorc fata și îl sărut pe H ~
~imediat Michael se ridica și se uita la noi cum ne sărutăm ciudat .eu mă uit in ochii lui fără sa mă opresc și Cand se apropie de ușa ii spun :~
-Nu uita ca am asta !~ii arat telefonul ~ orice ai face , gândește -te ca ești pătat . Nimeni nu o sa creadă ca nu ai supt-o .
~Da din cap apoi iese imediat pe ușa . Eu și H ne uitam unul la celălalt zâmbind .~
-Facem o echipa buna ,nu-i așa ?~ii spun și mă indepartez de el~
-Da ! Facem . ~se aproapie de mine ~ ce vrei sa facem mai departe ?~ îmi arată ca e excitat ~
-Am făcut asta doar sa îl sperii pe Michael . Ți-am zis ca nu o sa mai ... niciodată. ~ ii înmânez pistolul și el își Închide pantalonii ~
-Bine . O sa rămân așa . Ca de obicei . De fiecare data când te văd, așa sunt și încerc sa mă ascund . Mă bucur totuși ca am mai putut sa te sărut .
-H ... micule nenorocit !~Plecam zâmbind de la hotel și H mă duce acasă . Îmi mulțumește pentru tot și apoi pleacă . Mă gândesc cât de tare mi-a plăcut situația asta și bineînțeles ca mi-am adus aminte de nenorocitul de Jack și de Angus . Trebuie sa fac ceva și sa îl omor pe Jack ~
CITEȘTI
Lucky Leila . Păcatele frumuseții
RomanceLeila,ajunge să își vândă corpul pentru bani. Dubla ei personalitate îi va da câteva bătăi de cap și în același timp va reuși să o scoată din situațiile pe care singură le-a creat . Fiind o femeie foarte frumoasă, reușește să îi facă pe câtiva să se...