Te iubesc până în infern și înapoi !

1.9K 42 0
                                    

~O săptămâna a trecut de când Nigel s-a întâlnit cu C și Don .

Suntem la bunica lui și luam cina . C ma tot presează sa ma duc sa îmi caut cele necesare pentru nunta și ma feresc de o alta conversație cu Nigel pe aceeași tema ca de dracu . Îmi țin telefonul pe silent și îl ascund pe cât de mult posibil .

Cineva bate la ușă.~

-Răspund eu !~ spune Nigel și se ridica de la masa ~

~Raman uimita când o vad pe Ana intrând pe usa .~

-Ea ce caută aici?~întreb furioasa ~

-A cerut sa ne vedem și cum nu prea mai am timp,am decis sa o Invit la cina .~Răspunde Nigel zâmbind ~

~Bunica se uita ciudat . A început sa țină la mine și ma susține in orice fac . Știe ca sunt o persoana buna. Mi-a zis ca îmi simte inima. Se uita zâmbind la mine și Închide ochii,semn sa ma calmez . Ne zâmbim din nou și iau asta ca pe un sfat de la mama. Ana se aseaza lângă Nigel la masa , iar eu lângă bunica . Deși situația este una stânjenitoare pentru toată lumea , Nigel încearcă sa ne împace și pornește o discuție despre diverse subiecte . Bunica îmi strânge mâna pe sub masa de câte ori vede ca Ana îl atinge sau ii zâmbește lui Nigel .

După masa,decid sa strang totul și sa spăl vasele . Rămân singura in Bucătărie și cred ca am o criza de nervi . Doar sa aud numele ei și îmi fierbe sângele din vene , sa mănânce cu mine la masa și sa îl atingă pe Nigel e deja prea mult . Bunica nu merita sa fac o criza și încerc sa ma calmez . Intra și ea in Bucătărie și ma atinge pe spate . Încearcă sa îmi explice ca nu se merita sa ma enervez și ca Nigel ma iubește , dar Ana ii e prietena de când erau mici . Scoate 2 pahare și o sticla ascunsa bine intr-un dulap . Toarnă in pahare și ma îndeamnă sa dau peste cap tot .~

-Bunico,nu ma așteptam sa ma înțelegi . Vinul asta e minunat ! ~spun și o imbratisez ~

~Îmi face semn sa tac din gura și sa nu ii spun lui Nigel . Mai toarnă încă unul pentru fiecare și apoi îmi spune ca termina ea , sa ma duc in sufragerie . Acolo Ana mai are un pic și se urca pe Nigel . Inspir adânc și ma așez in fata lor .~

-Și ? Ce zici că voiai să vorbești cu noi,Ana ? ~întreb și ma așez in fata ei afisand un zâmbet pervers ~

-De fapt, îmi era dor de Nigel ... ~spune ea uitându-se la el și îl apuca de mâna ~

-Ana,tu realizezi ca Nigel e cu mine acum ?!

-Da,Leila ! Știu ! Dar Nigel e și prietenul meu . Ai zis ca nu ai nici o problema in a îl lasa sa ne vedem...~se preface suparata ~

-Nu. Dar nu atât de des. Tu îmi Strici mie buna dispoziție și nu am chef sa îți văd fata de câte ori îți e ție dor de Nigel. Recomandarea mea e sa îți găsești pe cineva care sa ți-o tragă atât de bine încât sa îl uiți pe Nigel .~zâmbesc și ma ridic de la masa ~

-Leila !!!~spun amândoi in cor ~

-Da,iubitule ?~întreb zâmbindu-i ~

-Ce e cu atitudinea asta ? Nu ți-a făcut nimic . Suntem doar prieteni ...~se ridica și vine lângă mine ~

-Eu cred ca o sa plec... ~spune Ana așteptând sa o oprească cineva ~

-Nu trebuie sa pleci,Ana !~spune Nigel~ Leila trebuie sa înțeleagă faptul ca ești prietena mea și pana nu sunteți in relații bune,nu o sa înceteze vizitele .~spune Nigel zâmbind și privindu-mă ~

-Cred ca ai înnebunit ! Eu și Ana nu vom fi prietene pentru ca așa vrei tu . Și știi ceva ?! Chiar te las sa stai cu prietena ta ! Nu am de gând sa ascult in continuare porcăriile voastre . Bunico , am plecat și dacă vrei sa știi de ce , întreabă-l pe Nigel !~tip și trântesc usa după mine ~

Lucky Leila . Păcatele frumuseții Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum