~După o noapte nebună și o sticlă de vin,cel mai bun remediu e ?! O cafea ! Mă trezesc simțind mici furnicături pe față și miros de cafea. Deschid ochii în timp C îmi mângâie fața.~
-Bună dimineața,soare! ~zâmbește mijindu-și ochii albaștri~
-Hey! 'neața!
-Cum te simți?
-Epuizată,extenuată și ruptă...
-Înseamnă că ești bine.Trezește-te să bem cafeaua.Avem puțină treabă.
-Cât e ceasul?
-12:40.
-Oh,God! De ce m-ai lăsat să dorm atât?
-Suntem cumva în întârziere ?!
-Ăămm... Nu?!
-Am fost să iau micul dejun cu mama. Știam că o să dormi mult.
-Cu mama ta?! Păi nu e în Seattle?!
-Da.~râde~
-Și ai condus doar să iei micul dejun cu ea?
-Mhm !
-Ce frumos...
~Mă face să mă simt atât de prost.Eu rănesc o persoană care conduce cel puțin 2 ore doar să ia micul dejun cu mama lui care nici măcar nu îl recunoaște. ~
-Leila,azi vreau să facem o mică plimbare.
-Unde ?
-Vei vedea.E o surpiză.
-Îmi plac atât de mult surprizele.
-Ne pregătim?
~Dau din cap,apropând și după ce beau cafeaua pe balcon,în timp ce C se holbează la mine,îmi fac un duș rapid și mă schimb cu hainele pe care el mi le-a "furat" de acasă.Coborâm la recepție unde dăm de aceeași blondă.~
-Domnule Drew, mașina dumneavoastră vă așteaptă.~ne anunță ~
-Mulțumim. ~răspunde el serios~
~Mă ia de mână ca mai apoi să o sărute,iar la ieșirea din hotel,mă plesnește peste fund mușcându-și buza. Blonda ne urmărește și își dă ochii peste cap,geloasă.~
-Oh,Domnule Drew... vei plăti scump pentru asta.
-Abia aștept,doamnă Drew!
-Hey ! Nu așa. Nici până în ziua de azi nu îți știu numele complet.
-Drew Anderson.
-Atunci eu o să fiu Doamna Anderson,nu Doamna Drew.
-Da,Doamnă Anderson.
-Anderson Leila Felicia. Hmm nu prea îmi place. Mai bine sună Drew Galle.
-Galle Leila Felicia?
-Mhm !
-No way ! Anderson Leila Felicia !
-Oh,God ! Deja au început certurile pentru nume.
-Nicidecum! Femeia ia numele bărbatului.
-Nu e o lege !
-Așa e normal.
-Oare ?!
~Zâmbește și îmi deschide portiera mașinii. Conduce 30 de minute și ajungem la o clădire galben colorată. Probabil o grădiniță .~
-Am ajuns !
-Ce frumos arată. Abia aștept să intrăm !
-Și eu !
~Mă ia de mână și zâmbind se uită la clădire. La intrare ne așteaptă o poartă de fier deschisă . Pe un perete sunt multe desene , pe asfalt la fel. Mă uit la C și e zâmbitor mereu. Ajungem la o ușă și fluieră. În maxim 2 minute curtea s-a umplut de copii care voiau să îl răstoarne pe C.Într-un final au reușit. O fetiță creață,mulatră și slăbuță mă ia de mână,zâmbind . E știrbă și mă face pe loc să mă îndrăgostesc de ea.~
-Bună !~o salut fascinată~
-Bună!~răspunde sfios~
-Cum te numești ?
-Hope.
-Eu sunt ...
-Leila!~mă întrerupe ea~
-Cum de ...
-Drew ne povestește de ceva timp de tine .~răspunde zâmbind și legănându-se~
~Nu fac altceva decât să zâmbesc.C le povestește unor copii de mine. Ce e locul ăsta?!Mă uit din nou la el și îl văd zâmbind și jucându-se cu toți copiii deasupra lui. Hope așteaptă cuminte lângă mine.~
-Tu de ce nu te duci acolo cu toți?
-Eu îl vreau pe Drew doar pentru mine. Așa că eu aștept să fiu ultima pentru a petrece mai mult timp cu el singură.
-Wow ! Impresionant ,Hope !
-Drew ne iubește pe toți,dar știu că pe mine mă vrea de soție.
-Ah,da?
-Mi-a cumpărat și inel !
-Pot să îl văd?
~Întinde mâna și îmi arată un inel cu o pietricică roșie . Se leagănă nerăbdătoare uitându-se din când în când spre C.~
-E foarte frumos .
-Roșu e culoarea mea preferată.Tu ce culoare preferi?
-Nu m-am gândit niciodată să știi. Cred că îmi plac toate culorile.
-Drew va trebui să îți caute un inel cu o piatră multicoloră atunci...
-Crezi că Drew vrea să îmi cumpere un inel?
-Păi a zis că ești iubita lui. Sigur îți va da un inel.
-Și cu tine cum rămâne ?
-Cu mine o să se căsătorească atunci când voi crește la fel de mare ca tine. Până atunci are voie să fie căsătorit cu tine .
-Sigur nu te superi ?!
-O să mă supăr dacă nu o să ne mai viziteze .
~E atât de matură și de copil în același timp.C într-un final vine spre mine cu toți copiii lângă el.~-Copii,ea e Leila. Cum îi spunem ?!
-Bună ,Leilaaa!~mă salută toți in cor~
-Bună,copii ! Sunteți atât de frumoși toți ...
-E mai frumoasă în realitate decât în poze,Drew.~zice un băiețel negruț cu ochii mari~
-V-am spus că e foarte frumoasă doar !
~Hope așteaptă legănându-se uitându-se timid la C. Îi face semn să vină și se aruncă în brațele lui strângând-l puternic .~-Leila,văd că ai cunoscut-o pe viitoarea mea soție .
-Desigur. Hope mi-a povestit câte ceva .
-Ah,da?! Hope,i-ai spus Leilei că noi ne iubim?
-Da.I-am arătat și inelul . Ei va trebui să îi cumperi unul multicolor.Îi plac toate culorile,nu doar roșu ca mine.
~C arătându-se surprins,după ce Hope termină de zis asta,își îndreaptă privirea către mine și zâmbește,apoi o pupă pe frunte pe Hope și o lasă jos.~
-Noi o să mergem să vorbim cu mami și ne jucăm după ce mâncați,ok?!
-Daaaa ! ~răspund în cor apoi fug către o altă încăpere alăturată~
-Ce e locul ăsta,C!?
-Aici am crescut eu.E un orfelinat.
-Tu?!
-Da.Pentru o perioadă scurtă.
-Nu am știut.
-Foarte puțini știu asta.
-Și...te vei căsători cu Hope ?!
-De fapt,mă gândeam să îți prezint tot apoi să vorbim.Ești de accord?
-Da.Am impresia că o să am o surpriză.
-Nu te cer în căsătorie,Leila.
-Nu la asta mă refeream .Hai să mergem !
~Intrăm în clădire de mână.În dreapta e o ușa de lemn vechi.C ciocăne și imediat se deschide.Ne primește o doamnă în vârstă cu ochelari și păr cărunt.~
-Bună,mamă!
-Bine ați venit ! ~ne poftește înăuntru~
~După ce intrăm în ceea ce pare a fi un birou ,C o îmbrățișează pe doamnă,apoi mă prezintă.~
-Ea e Leila. Fata despre care ți-am povestit.
-Îmi pare bine.Eu sunt Fabiola.~îmi strânge mâna cu lacrimi în ochi~
-Încântată !~răspund sfioasă~
~Ne așezăm pe o canapea și deja avem 2 ceaiuri puse pe măsuța de lângă.~
-Drew bea ceai verde cu lămăie .Ți-am făcut la fel și ție.
-Vă mulțumesc !
-Leila,ea e femeia care m-a crescut și care mă sfătuiește.Ea e mama mea .~spune zâmbind ~
-Doamnă Fabiola,e o plăcere să vă cunosc.
-Începem,Drew?~îl întreabă ea~
-Da,mama!
-Leila,cum îi iubesc pe toți copiii pe care tocmai i-ai văzut,așa îl iubesc și pe el. Deși știu povestea voastră,ai tot dreptul să fi supărată pe el.Vreau doar să îți spun că ești prima fată pe care mi-a prezentat-o și când am auzit că vorbește despre o femeie în viața lui,i-am mulțumit lui Dumnezeu . Indiferent de cum va fi,pentru că are toane , te rog să îl înțelegi.Are planuri cu tine,te rog nu îl dezamagi!
-O să încerc ! Nu știu cum va fi...
-Știu că te-a răpit și că nu ești aici de bunăvoie! A făcut-o pentru că eu i-am zis să lupte pentru ceea ce iubește. Îi era frică să nu te piardă definitiv.
-Mamă... treci la subiect !~spune C nerăbdător~
-Bine,bine ! Leila, Hope este de când s-a născut aici.Drew a găsit-o pe câmp și a adus-o aici.Are deja 4 ani și trebuie adoptată.Deja au venit câteva persoane și toți au fost îndrăgostiți de ea.Drew nu poate să aibă singur grijă de ea și nici nu vrea să lase o altă familie să o ia. Ca să o poată el adopta, trebuie să fie căsătorit . În schimb,o femeie are nevoie doar de un logodnic .
-Leila,vrei să o adoptăm pe Hope?~mă întreabă cu lacrimi în ochi~
-Eu... C... ~ce să îi zic? CE FAC CU VIAȚA MEA ?!~
-Nu o pot pierde. E singura soluție,Leila !
-Da ! Și unde o să stea?La mine ?
-Hope are deja casa ei.Totul pregătit în Los Angeles .
~Los Angeles ... acolo e H. ~
-Are casa ei?
-Da,Leila. E cumpărată de mine pentru ea.Dar nu va putea intra în posesia ei definitiv până nu o să mor eu.
-Ah... și ne vom muta în LA?
-Da,Leila.Toți 3.
-Și doar pe Hope ? De ceilalți cine se va ocupa ?
-Eu sponsorizez acest orfelinat. Toți au tot ce le trebuie.Nu le lipsește nimic.Hope e slăbiciunea mea.
-Ok.Ne mutăm în Los Angeles.
-Deci răspunsul tău e "Da"?!
-Da,C ! Da !
~Se ridică de pe canapea,ridicându-mă și pe mine . Mă învârte în brațe și apoi mă pupă pe toată fața.~
-Te iubesc ,Leila ! Îți mulțumesc ! Îți mulțumesc ! ~mă strânge în brațe~~Rămân nemișcată fiind uimită de reacția lui .Mi-a zis că mă iubește,o să adopt un copil și o să mă mut în LA cu C și Hope . ~
CITEȘTI
Lucky Leila . Păcatele frumuseții
RomanceLeila,ajunge să își vândă corpul pentru bani. Dubla ei personalitate îi va da câteva bătăi de cap și în același timp va reuși să o scoată din situațiile pe care singură le-a creat . Fiind o femeie foarte frumoasă, reușește să îi facă pe câtiva să se...