~ De când a plecat C , mă simt tot mai slabă . Nici nu prea mănânc , ce-i drept . Tara nu are aceeași putere de convingere ca și C . Ciugulesc câte puțin și apoi stau pe gânduri toată ziua . Stăm la unul dintre cele mai bine păzite hoteluri din Seattle . C mă sună zilnic și îmi cere să rămân calmă pentru încă puțin .~
-Chiar nu înțeleg , Tara ! De ce nu a putut să rămână lângă mine ? Chestiile astea putea să le rezolve punând pe altcineva să ii mierlească.~spun bosumflată~
-Leila ... doar îl știi pe C . Vrea să le rezolve personal . Vrea răzbunare .
-Bine că nu mai suntem singure . Măcar atât e bine ...~spun și mai iau o felie de portocală ~
~Tara e o prietenă de nădejde . Sunt sigură că nu m-ar trăda în veci . Suntem deja de cateva zile aici si m-am plictisit groaznic.Nu iesim nicaieri , nu facem nimic amuzant... stiu ca situatia de fata ne obliga practic la o viata NO FUN ,dar trebuie sa existe o solutie. Tot ma rog de Tara sa iesim sa luam o gura de aer proaspat de la mare si tot ma refuza.~
-Uite,Tara , o sa ne deghizam toate trei. Noi o sa ne luam peruci blonde,iar pe Hope o sa o imbracam in baietel.Ce zici?
-Nu ,Leila ! C a zis clar sa nu iesim deloc din hotel.
-De ce asculta toata lumea de sotul meu ca si cum le-ar lua capul daca nu i-ar urma ordinele ?
-Pentru ca asa e?!
-Adica ce faci tu acum o faci de frica?
-Nu,Leila.Toti tinem la tine si C.C ne-a ajutat pe toti cand si-a ridicat imperiul.
-Nu a vrut nimeni niciodata sa imi povesteasca viata lui.Stiu foarte putin.Promit ca nu o sa te mai stresez sa iesim afara daca imi povestesti viata lui C de la cap la coada,fara ocolisuri sau minciuni.~spun cu o voce de pisica rasfatata,incercand sa o conving~
-Nu cred ca esti pregatita inca si in plus, esti insarcinata. E o poveste care iti va provoca o intorsatura de sentimente.
-Alege Tara: ori iesim la mare,ori imi povestesti !
-Bine ! Sunt impacata ca avem medici in hotelul asta ...~rade si se aseaza pe pat,aratandu-mi unde sa ma asez.~
~Ma asez in poala ei si o las sa se joace cu parul meu fragil.In timp ce mi-l impleteste si mi-l desface de 100 de ori isi face curaj si incepe povestea pe care o tot astept de un an si nimeni pana acum nu a vrut sa mi-o impartaseasca.~
-C a fost un copil normal . Părinții lui erau modești până la un moment dat când tatăl lui C , domnul Zach a prosperat în afacerea lui cu imobiliarele . A intrat în lumea mafioților din Seattle . Făcea acte false pentru toată lumea și câștiga așa bine încât a ridicat un semn de întrebare pentru toată lumea . Mama lui C, Pam , nu mai știa ce înseamnă lipsa banilor , Anthony la fel și deveniseră ușor ușor unii dintre bogătanii din Seattle. C era mic când tatăl lui făcea afacerile astea necurate și a fost întotdeauna preferatul domnului Zach pentru ca Anthony avea un caracter puternic de mic , la fel ca al lui, dar într-un sens mai rău . In schimb C de mic era Atașat de tatăl lui și nu de averea lui . Nici măcar nu realiza ca tatăl lui e bogat sau ca ei sunt o familie pe care toată lumea o invidiază . El era mic și voia doar să stea cu tatăl lui și să devină un om de afaceri ca și el . Anii treceau și tatăl lui C s-a apucat de jocuri de noroc . Nu a pierdut tot imperiul , dar nu mai aveau toate proprietățile pe care le avuseseră odinioară . C se făcuse mai mare , cam la vreo 9-10 ani când tatăl lui a fost ucis de o banda de mafioți chiar in fața lui . Anthony a reușit să fugă și s-a ascuns împreună cu Pam la unul dintre apartamentele pe care le mai aveau . C in schimb a rămas pe străzi , ascunzându-se cu Santo in canalele unde se jucau . De asta sunt ei așa apropiați . Pam și Anthony au fost găsiți de aceeași bandă și Pam a înnebunit când Anthony a fost omorât chiar în fața ei . A semnat actele de cedare a tuturor Proprietăților celor care i-au omorât familia . Probabil a făcut o criză, iar cei de acolo au crezut că a murit și au lăsat -o să zacă lângă cadavrul lui Anthony . C știa câteva secrete ale tatălui sau , știa ca are niște bani ascunși și după câteva Zile s-a auzit ca mama lui C a fost internata la un azil, că nu a murit . Toți îl credeau mort pe C, dar el de fapt a trăit printre oamenii străzii și majoritatea timpului cu Santo . Făceau lucruri mici , la început furturi mici , apoi mai mari . C se uita pe geamurile unei clădiri care aparținuse tatălui său la cursuri de karate și practica cu Santo afară ceea ce ceilalți practicau intr-o sala pregătită , la căldură și cu echipament adecvat . S-a înscris la concursuri și a câștigat aproape tot ce era de câștigat . Prin bătaie și-a închiriat o cameră sa poată sa doarmă și când nu lupta , fura . Știu că în fiecare seară adormea cu gândul la cei care i-au omorât fratele și tatăl și își jura zilnic răzbunare . Și a ajuns să își și cunoască dușmanii . A aflat că totul pornise de la jocurile de noroc . Tatăl lui s-a simțit tras în piept la un joc și a refuzat să le plătească "datoria"și uite așa s-a ajuns la un război între găștile din Seattle unde el nu a ieșit câștigător . A aflat ca Tom este fiul aceluia care a ordonat moartea familiei lui și când te-a văzut cu el la petrecere a înnebunit complet . Deși Tom nu știe povestea asta pentru ca tatăl lui a fugit imediat din Seattle și lor le-a spus altă poveste , C a jurat că îi va omori pe toți de la mic la mare și așa a și făcut . Tot din lupte a câștigat bani, și-a cumpărat un pistol si A început să omoare din persoanele care au luat parte la nimicirea familiei lui. Prima crima a făcut-o când a împlinit 14 ani și nu a scăpat nepedepsit . A stat câteva luni la un centru de copii de unde a fost eliberat când a fost desființat centrul . Putem spune ca a avut noroc . Pana la 18 ani a câștigat ușor ușor și bani și respectul tuturor .
CITEȘTI
Lucky Leila . Păcatele frumuseții
RomansaLeila,ajunge să își vândă corpul pentru bani. Dubla ei personalitate îi va da câteva bătăi de cap și în același timp va reuși să o scoată din situațiile pe care singură le-a creat . Fiind o femeie foarte frumoasă, reușește să îi facă pe câtiva să se...