~Crăciunul și Revelionul l-am petrecut în familie . Noi 4. Juanita a avut liber . S-a dus la ea acasă pentru o săptămână. M-am decis ca o dată cu intrarea în noul an , să fiu și eu altfel . Mi-aș dori să pot să mă schimb în mai bine . De ar fi atât de simplu precum pare ...
Soacra mea s-a hotărât să vină pe la noi să își cunoască nepoțelul. Accept , după multe rugăminte de-ale lui C și mulți ochi dați peste cap din partea mea . Sunt sigură că va insista și îmi va da sfaturi despre cum să îl educ sau cresc pe Ivan . O să îi dau peste nas de fiecare dată .
Ei bine, a sosit și ziua în care a ajuns în fața ușii . Zâmbesc fals și încerc să îi răspund la îmbrățisarea pe care mi-o oferă, dar nu prea îmi iese . Cere să îl vadă pe Ivan și o anunț că doarme . După ce pleacă de lângă mine , că bineînțeles că nu a ascultat și s-a dus să îl vadă, îmi dau ochii peste cap . Butonez telefonul din lipsă de ocupație .~
-Señora?!
-Da, Juanita ?
-Să vă dau ceva de băut ?
-Nu . Am destul curaj să o înfrunt . Nu ar fi prima dată .
-Señor credeți că...
-E mama lui . O tolerează și pe stomacul gol.~spun zâmbind ~ Apreciez totuși că te-ai gândit la mine .
-Așa făceam eu cu soacra mea . Era o scorpie .~șoptește și îmi face cu ochiul~
-Nici a mea nu e prea departe .
~C coboară cu Ivan în brațe care plange fiindcă a fost trezit din somn. Își întinde mâinile spre mine și realizez că nu îi place nici lui compania.
Pam, soacra mea , vorbește cu C despre noua ei viață. Și-a găsit un iubit și nu știe cum să îi dea vestea lui C. Îi spune pe ocolite.~-sunt foarte fericita . Am prieteni noi cu care ies zilnic și cu care petrec clipe minunate.
~Când o văd că se fofilește ca o adolescentină, intervin fără pic de Rușine .~
-Radiezi când vorbești despre noua ta viață. Înseamnă că iubești , Pam ! Cine-i norocosul ?
~Se uita la C apoi la mine ,apoi iar la C.~
-Păăăiii ... e un prieten de familie de-al cumnatului meu . Un om de afaceri văduv și destul de drăguț .
~C rămâne fixat cu privirea în privirea ei . Nu prea îi surâde ideea de a avea un tată vitreg . ~
-Ți-au plăcut doar afaceriștii , Pam! Nu te vei schimba niciodată ... ce zici , iubitule ? Nu vrei să îl Cunoști pe" motivul fericirii mamei tale "? ~spun sarcastic ~
~C se uită ciudat la mine , de parcă Mi-ar da una în cap . Oftează și se uită puțin dezamăgit la mama lui.~
-Sper să fi fericită! Și că e un om bun ...
-Sunt! Și este un om bun . Chiar e in oraș . Dacă vrei ...
-Ai venit pregătită ! Sigur că ieșim la cină să îl cunoaștem !~o intrerup prefăcându-mă entuziasmată~
~C îmi face niște semne și Pam zâmbește de mama focului . Seara asta va fi incendiară ! Presimt !
În timp ce îmi caut haine pentru cină, mă apelează Justin .~
-Hey ! ~se aude dincolo de receptor ~
-Bună,Justin ! Ce faci ?
-Bună! Voiam să te anunț că din vară o să deschidem afacerea . Proiectul e în regulă, construcția aproape gata...
CITEȘTI
Lucky Leila . Păcatele frumuseții
Roman d'amourLeila,ajunge să își vândă corpul pentru bani. Dubla ei personalitate îi va da câteva bătăi de cap și în același timp va reuși să o scoată din situațiile pe care singură le-a creat . Fiind o femeie foarte frumoasă, reușește să îi facă pe câtiva să se...