~Mustafa se ocupă să afle ce ne ascund C și Stephanie . Și nu i-am cerut eu asta ! O face de dorul zilelor de când avea un job sub acoperire.
Azi oprim din nou . Stephanie e toată un zâmbet . Parcă ar fi avut parte de un orgasm multiplu azi-noapte !
Rutina zilnică : mic-dejun , activitati de familie , prânz - somn- cina - somn?! Cine doarme ?! Eu și Mustafa , cu siguranța nu ! Și bag mâna in foc ca nici C nu doarme !
După micul dejun , copiii se odihnesc . In timpul asta , tragem in port . Mustafa ma ia pe la spate in brațe .~
-"Leila , Mustafa ! V-o prezint pe Marie!"~spune Mustafa , imitând-o pe Stephanie~
-Heyyy!~spun zâmbind~
-O sa vezi ca așa o sa zică ! Pariu?
-Pariu! Pe ce vrei sa punem?
-Dacă pierd eu , fac ce vrei tu ! Dacă pierzi tu ... faci ce vreau eu?
-Și ma rog ... ce vrei tu?
-Deocamdată nimic ! Am absolut tot ce îmi trebuie ! Vedem după , Ok?
-Ok !
~Conversația noastră in șoaptă s-a intrerupt . O privim pe Stephanie cum mai are un pic și zboară . C le privește de la distanță și zâmbește fals. E o fata băiețoaică . Nu îmi place deloc ! Ma așteptam ca Stephanie sa fie îndrăgostită de o femeie care sa arate ca o femeie , altfel de ce te-ai numi"gay" dacă ești atrasa de o femeie cu trăsături de bărbat?!~
-C, Leila , Mustafa ! V-o prezint pe Marie! Prietena mea ! ~spune fofilindu-se~
~Toți întindem mâna . Suntem curioși . Mai avem câteva zile de petrecut împreuna . Uite ca am ajuns sa o cunosc și pe iubita iubitei fostului meu soț !~
-Ai pierdut , iubito ! ~îmi sopteste Mustafa~
~Îmi dau ochii peste cap și îmi indrept privirea către Marie și Stephanie . Se imbratiseaza lung . C se simte in plus . Eu sunt cu Mustafa , Stephanie cu Marie . Își toarnă un pahar de vin. Ii fac semn lui Mustafa sa ne alăturăm lui C și acceptă. C zâmbește și ne toarnă și noua in pahare . Le urmărim toți 3 pe cele doua protagoniste in cea mai noua telenovela de pe yacht.~
-Se iubesc . Se vede cu ochiul liber ... ~spune Mustafa , necăjindu-l pe C~
-Mda ...~mai bea o gura de vin~
~Ce ai spus , C?! Cumva ai recunoscut că ai o relație de fațadă? Atunci de ce căcat m-ai părăsit ?!~
-Ce facem ? M-am plictisit !~spun , alungându-mi gandurile de mai devreme ~
-Ce vrei sa facem?~ma întreabă C~
-Inafară să o cunoaștem pe Marie , nu avem ceva nou de făcut . Poate doar să oprim undeva și să ... ne plimbam . Sincer , m-am cam plictisit să stam pe apa toată ziua .
-Vrei să mergem acasă ?~mă întreabă zâmbind~
-Nu neapărat. Mi-ar fi plăcut să ne oprim pe o plajă cu mult soare și cu apă cristalină. Să bem cocktail-uri și să mergem la petreceri in fiecare seara .
-Atunci așa facem !~se apropie de mine și își pune mâna pe umărul meu~
~Eu rămân uimita , mai ales ca mâna lui îl atinge și pe Mustafa . C mai ia o gura de vin și se uita la Stephanie .~
-Cât de norocos sunt ...~spune zâmbind~
-De ce spui asta?~îl întreabă Mustafa~
-Pai , uită-te și tu ! Iubita mea , a mai adus o femeie . Fosta mea soție e atât de liniștita . Logodnicul ei nu face crize de gelozie , copiii mei sunt Fericiți . Ce mi-aș mai putea dori ?!~se uita zâmbind la el , apoi la mine~
CITEȘTI
Lucky Leila . Păcatele frumuseții
RomanceLeila,ajunge să își vândă corpul pentru bani. Dubla ei personalitate îi va da câteva bătăi de cap și în același timp va reuși să o scoată din situațiile pe care singură le-a creat . Fiind o femeie foarte frumoasă, reușește să îi facă pe câtiva să se...