-Hahaha ! Credeai ca scapi așa ușor , Ema ?!
-Don ...<El e singurul care mă știe de numele ăsta . >Ce cacat mai vrei? Credeam că bătaia pe care ți-a dat-o Matt te-a învățat ceva.
-Ești aici pentru că mi-a cerut Hubert .
-Hubert ți-a zis sa mă răpești?
-Da. Vrea sa te vadă .
-Nici în ruptul capului !
-Nu decizi tu asta.
-Să înțeleg că tu iei ordine de la Hubert ?!
-Am nevoie de el . Așa ca trebuie.
-Don,nu vreau să îl mai văd !
-Am auzit că l-ai împușcat .
-Din păcate pentru el,așa a fost .
-Acum mergem la spital. Bea paharul ăsta și hai sa mergem.
<Nu știu ce mi-a pus în pahar , dar simt nevoia urgenta de a mă hidrata. Beau paharul în 3 secunde și încerc sa mă ridic. Nu reușesc și asta îi provoacă un ras isteric lui Don .>
-Te credeam mai puternica , Ema ... Ai ținut un pistol în mână și ai tras ...
-Scutește-ma , Don ! Nu am chef de glumele tale . Nu eu l-am împușcat pe Hubert !
-Dar cine ?
-Un prieten ...
-Un prieten de al tău deține un pistol ? Hmm... nu știam ca în Seattle sunt oameni care dețin un pistol. Singura familie care a fost puternica în Seattle a fost ucisă de tatăl meu . Și Anthony... săracul ...
<Imediat îmi fuge gândul la tot ce mi-a spus C. Anthony e fratele lui . Trebuie să aflu mai multe și încerc sa îl trag de limba .>
-Cum și de ce i-a omorât ?!
-Pai tatălui i-am tăiat frânele de la mașină și fiului sau i s-a aplicat o împușcătură"accidentala". <Face niște ghilimele în aer și apoi râde .>
-Erau tata și fiu într-o organizație ?
-Da. Mai era o fetiță mică care a fugit și mama lor a înnebunit . E într-un azil , dacă nu a murit.
<Deci crede ca C era o fetiță . Râd în sinea mea. Îmi vine să îi dau peste nas spunându-i cine e C,dar mă abțin . O să și-o ia calumea când se va răzbuna C .>
-Ciudat. Nu am auzit povestea asta . Dar tu i-ai împușcat ?
-Hahaha , Ema ! S-a întâmplat acum 10 ani. S-a ocupat tata de asta. Eu abia după am preluat "afacerea".
-Ciudat.Cam șmecheri voi ...
-Îți pare rău că nu ai rămas lângă mine acum ,nu-i așa ?
-Nu ! Sincer, îmi e mila de soția ta ...
-De ce , Ema ?
-Că stă cu un monstru ca tine , D-aia !
-Ea nu știe toate detaliile , Ema ! În plus, soția mea e doar de acoperire. Eu mă distrez și uneori ajung sa iubesc alte persoane .
-Și tu , Brutus?
-Ahahaha ! Da ... cine mai face asta?
-Nu te face ca nu știi.
-Hubert ... Nenorocitul chiar te iubește ? Ce are păsărica asta a ta,Ema de înnebunește toti bărbații ? Bănuiesc ca ți-ai tras - o și cu "prietenul" care l-a împușcat pe Hubert .
-Nu te face că tu nu erai înnebunit după curul meu , Don !
-Mi-a trecut! Acum sa lăsăm vorba. Hubert ne așteaptă .
-Nuu vreau sa îl văd.
-Va trebui.
-În plus sunt sigură că e plin de polițiști care îl supraveghează și eu am fost anchetată . Mi s-a interzis sa îl văd .
-Mă ocup eu de poliție. Tu trebuie să ajungi acolo și atât.
-Ce pot face sa evit sa se întâmple asta?
-Din păcate nimic . <râde și mă ridica de braț destul de violent >
<Mă așez pe bancheta din spate . Don conduce și si-a fixat deja oglinda retrovizoare . Ușile sunt blocate și nu am nici o șansă de a scăpa . Acum trebuie sa văd doar ce vrea Hubert . Am ajuns într-un final și inima mi-o ia la goană . La ușa salonului se afla doi polițiști. Don le explică faptul că Hubert a cerut sa mă vadă . Se da drept șoferul lui și imediat unul dintre ei intra și îl anunță pe H ca Don a venit. Am pășit în salon și o văd prima data pe Kate. Soția lui Hubert stând în picioare lângă patul lui H . El stă relaxat în pat. Nenorocitul e atât de drăguț împușcat și vulnerabil.>
-Salut !Am adus-o așa cum ai cerut . <explica Don >
-Poți să ieși din salon , Don . Așteaptă afară . <spune Kate>
<Don a ieșit și rămân cu familia Milles. Îmi vine să râd . Uneori am prostul obicei de a râde în momente serioase.>
-Bună , Ema ! <spune Kate >
-E Leila ! <se răstește H>
-Bună , Kate !Buna , H! Cum te simți ?
-Acum mă simt mai bine . < îmi zâmbește >
-Hai,apropie - te ! Nu o să te muşc. < spune Kate afișând un zâmbet în colțul gurii>
-stau bine aici . Mulțumesc oricum. Colții tăi nu sunt atât de ascuțiți . Așa ca nu trebuie sa iti faci griji ca mi-ar fi frica de tine .
-Wow! Mai acida ca o limonadă. Ai ales-o fix în contrariul tău , Hubert.
-De ce M-ai chemat aici ,H ?
-Kate a vrut sa te vadă .Dar mai mult eu . Voiam sa îmi cer scuze pentru ce ti-am făcut. Nu am vrut să te rănesc. Apropo ,cum te mai simți ?
-Bine. Eu mi-am revenit .Tu în schimb mai ai .
-A avut țintă Bună , prietenul tău. M-a împușcat aproape de inima .
-A tras cum a vrut.sunt sigură că dacă voia sa te omoare acum nu mai apucai sa vorbești. <zâmbesc în colțul gurii>
-Ești mai frumoasă decât în poze.
-Kate , nu înțeleg de ce ești aici.
-Sunt aici pentru că e soțul meu în spital și i-am cerut sa te văd. Voiam sa văd pentru cine vrea sa mă părăsească .
-Am discutat despre asta. Eu nu i-am cerut sa te părăsească pe tine sau pe copii. I-am cerut sa mă lase în pace din momentul în care am aflat ca ești tu în viața lui și ca aveți un băiețel,plus fetiță pe drum . <arăt cu privirea către burta ei destul de mare>
-Hubert , sunt impresionata ! <spune Kate așezându-se lângă H pe pat>
-Ți-am zis doar ca e impresionata.
-Ce vreți ? Mă țineți din treaba !Nu am de gând să stau aici sa va aud cum faceți mișto de mine sau de voi.
-Și frumoasa și cu coloana vertebrala. Hubert , din nou sunt impresionata.
-Kate , nu te îndrăgosti și tu de mine. Am frânt deja prea multe inimi și uite cum s-ar putea sa ajungi și tu . <arăt spre H care imediat izbucnește într-un râs isteric >
-Ema, sau Leila. Sunt aici și vorbesc cu tine cât se poate de serios. Îl iubesc pe Hubert și vreau sa fie fericit . Dacă el e fericit cu tine , fiind soția lui trebuie sa știu și eu cine e motivul principal pentru fericirea lui.
-Eu nu vreau sa mai am nimic de a face cu el,Kate .
-De ce ? Nu e destul de bun pentru tine ? Nu face dragoste cu tine la fel de bine ca ceilalți ?
-Nu mă jigni. Nu te-am jignit și aștept puțin respect.
-Ai dreptate. Îmi cer scuze. Vreau sa știu doar de ce nu îl mai vrei ?
-Pentru că atunci când l-am cunoscut nu știam de tine. Dacă știam , nu se mai ajungea aici.
-Leila, înțelege ! Eu mă retrag . Ți-l las ție. Nu va trebui sa îmi crești copiii. Îi voi păstra eu.
-Nu,mulțumesc ! Nu sunt o spărgătoare de familii . Ține -l tu !
-Voi aici încercați sa mă pasati de la una la cealaltă ? Leila , eu și Kate am discutat despre divorț. Eu te iubesc pe tine . Și vreau să știu dacă mă mai iubești și tu.
-H,eu nu te-am iubit niciodată .Dacă tot facem aici un club al dezvăluirilor, sper ca știe și soția ta cum ne-am cunoscut. Eu am fost angajata lui Don . Dansam pentru ca nu îmi ajungeau banii de chirie. Într-o zi Don mi-a propus sa îmi petrec o noapte cu un client important și mi-a zis ca o sa îmi pot plăti chiria pentru un an și îmi va mai rămâne bani și de haine.asa a fost. Din păcate H m-a mințit și mi-a spus ca el e timid și ca nu a mai făcut asta niciodată,el știa deja despre mine ca eu nu am mai făcut asta niciodată . Spre deosebire de el,eu nu am mințit și s-a ajuns sa implicăm și niște sentimente care nu își aveau rostul.
-Deci nu ai fost o prostituată cum aveam eu impresia .Îmi cer scuze pentru comportamentul meu pueril,Leila. Acum ai tot respectul meu și faptul ca te-ai îndepărtat de el imediat ce ai aflat ca are familie demonstrează ca ești o persoana cerebrala .
-Kate , am decis sa am o noapte petrecută cu cineva care putea sa fie un bătrân sau un obsedat doar pentru ca părinții mei nu mă ajuta în nici un fel.si pentru ca nu aveam nici ce sa mănânc. Nu am făcut o de plăcere și în plus a fost prima și ultima oară.
-Leila , nu am știut ... puteai sa ne cer ajutorul.
-Nu am vrut mila nimănui și nici măcar nu știam cine e Hubert. Îmi pare rău că s-au implicat sentimente. Dar din partea mea te asigur ca nu mai exista nimic.Hubert trebuie sa rămână lângă familia lui. Eu nu vreau sa va despart .
<Hubert mă asculta și nu îi vina sa creadă ce scot pe gură. Își strânge pumnul.sigur e nervos.cum sa nu fie când tocmai l-am refuzat și el voia sa isi lase familia pentru mine?!>
-Leila,taci și asculta -mă ! <mă întrerupe H> eu o sa te iubesc toată viața mea.o sa te iubesc pana la ultima suflare. Ai un suflet minunat si ești tot ce si-ar putea dori un barbat în viața lui. Sper ca prietenul tău care m-a împușcat sa te aprecieze mai mult decât o fac eu sau am făcut-o eu vreodată.
-Nu știu cum poți sa mă iubești tu. Am petrecut foarte puține clipe.
-Pentru mine au fost îndeajuns sa știu ca te vreau lângă mine.
-M-ai mințit din prima clipă de când ne-am cunoscut.
-Leila ... <mă întrerupe Kate > nu știu cum să îți mulțumesc.
-Doar iubindu-l pe H și sa îl ierți ca a putut sa se gândească sa te părăsească pe tine și pe copii.Iar tu , Hubert sa nu o părăsești niciodată .Pentru nimeni !
-O să te țin minte toată viața mea. Fiica mea se va numi Leila. Meriți asta!
-O să vă aducă aminte de mine mereu. Prefer sa nu faci asta.
-Eu oricum o sa te iubesc toată viața. <spune H uitandu-se în ochii mei>
-Deja discuția asta a devenit sentimentală. Sper sa fiți fericiți și sa ai o sarcina ușoară , Kate !
-Stai , Leila ! <mă oprește H în timp ce voiam sa ies pe ușă > vreau un ultim sărut ! Te rog ! E tot ce îmi doresc de la tine !
<Mă uit la Kate care mă implora din priviri sa o fac. Mă apropii și îi sărut buzele sărate ale lui H . Ochii mei sunt închiși . Simt același fior și o urma de regret . Sarutul a durat cred 5 secunde dar am simțit ca a trecut o eternitate. Mă departez de el și Kate mă apucă de mână . Mă strânge în brațe puternic,făcându-mă să îi simt burta.>
-Îți mulțumesc , Leila ! Nu te voi uita niciodată! Îți doresc tot ce e mai bun și mai frumos pe lume . Ești o persoana minunata . Îți mulțumesc pentru lecția asta de viață !
<Eu doar zâmbesc și ies imediat pe ușă unde mă așteaptă Don destul de agitat. Cat de ciudați sunt unii oameni. Eu în locul lui Kate as fi ciuruit-o pe cea pentru care m-ar fi părăsit soțul meu. Ea în schimb mi-a mulțumit și m-a îmbrățișat . Câteva lacrimi își fac apariția pe fața mea și le șterg rapid .Nu vreau ca Don sa mă vadă sensibilă .>
-Ce a durat atât ? <mă întreabă Don în timp ce pornește mașina >
-Am avut ceva de clarificat cu ei.
-Nu a parasit-o pe Kate ?
-Nu i-am dat eu voie !
-Nenorocitul ! Noroc cu tine ca i-ai tras - o bine mi-a dat jumătate din acțiunile de la noul club. O să îmi umple buzunarele.
-Los Angeles ,nu ?
-Ți-a zis ?
-Nu. Am aflat singura .
-Cum ?
-Secret . Am și eu sursele mele ,Don !
-Blestemato! Atât de șmechera... întotdeauna ai avut tu ceva ,Ema !
-Don , Du-mă undeva sa beau!
-E abia miezul zilei ,Ema !
-Am nevoie de băutură , Don ! Trebuie sa îmi spăl cu alcool rănile de dinăuntru.
-Bine. Mergem la mine la birou.
-Nu,Don ! Vreau să mă fac de ras . Sa mă îmbăt și sa plâng pe barul unei cârciumi de 2 lei .
-Nu o să permit asta. Știu eu un loc numai bun !
-De ce mă ajuți? Ți-am făcut și ție rău .
-Mi-ai făcut mai mult bine , Ema decât rău. Sunt un nenorocit și eu .
<cuvintele lui nu mă fac sa îl șterg de pe lista cu oamenii pe care vreau sa îi omor dar am nevoie de un umăr pe care sa îmi plâng necazurile și neimplinirile. Ajungem la o bodega și ne așezăm la un separeu . O sticlă de burbon vechi și destul de ieftin ne e așezată în fața cu niște pahare spălate prost. Încep prin a da câteva shot-uri și ajung să îi povestesc lui Don despre viața mea în mare. Am evitat sa îi aduc în discuție pe Jack și C . Cu toate ca m-am îmbătat sunt încă conștientă ca încă trebuie sa îl omor și ca C trebuie sa se răzbune pe el.>
CITEȘTI
Lucky Leila . Păcatele frumuseții
RomansaLeila,ajunge să își vândă corpul pentru bani. Dubla ei personalitate îi va da câteva bătăi de cap și în același timp va reuși să o scoată din situațiile pe care singură le-a creat . Fiind o femeie foarte frumoasă, reușește să îi facă pe câtiva să se...