~Sunt in toiul pregătirii botezului lui Ivan . Azi e ziua mea . Se apropie și Crăciunul ... Primul pe care îl voi petrece cu C și in familie . Anul trecut de ziua mea și de Crăciun am fost singură. C era plecat sa o vâneze pe Kate și Angus. In fine ! Încă nu i-am spus nimic lui C . Vreau să văd dacă își amintește de ziua mea .
Ivan e din ce in ce mai activ și îmi petrec tot mai mult timp cu el .
Sunt cu o agenda in față și notez toate detaliile pe care deja le-am rezervat pentru petrecere de botez . Bifez și rectific și apelez organizatoarea și iar bifez și iar rectific și ah ! ~
-Juanitaaaa ! O cafea , te rog !~strig , frecându-mă pe cap~
-Da, señora! ~spune și îmi aduce cafeaua in timp record ~
~In timp ce beau cafeaua in sufragerie , aud gălăgie pe hol . Nu bag de seama și așa că sunt surprinsă in câteva momente .~
-La mulți aaaani ! ~striga C cu niște baloane in mâna și un buchet de flori ~
~Rămân fără glas și ma ridic de pe scaun . E atât de frumos ... Hope ține o Punguța de cadouri in mâna și e toată un zâmbet . Juanita îl aduce pe Ivan și îl iau in brațe . ~
-Multumesc ! ~ le spun emoționată ~
~O pup pe Hope care îmi da Punguța , apoi o imbratisez pe Juanita și ultimul rămâne C. Îl sărut scurt . Juanita are în mâna un aparat foto și ne face semn sa ne așezăm pentru a fi pozați . Zâmbim și apoi C ma pupa pe cap . ~
-Ești cea mai importantă persoana din viața mea , Leila !~îmi șoptește la ureche ~
-Te iubesc , C !
-Și eu te iubesc , soția mea !
~Ne privim și rămânem așa pret de câteva secunde . Juanita îl ia pe Ivan și ne lasa sa discutam .~
-Mami, nu deschizi cadoul ? ~ma întreabă Hope emoționată ~
-Ba da ! ~spun și iau Punguța in mâna ~
~O deschid și văd ca se afla o cutie . O desfac și văd ca e o brățara destul de scumpă .~
-Cele mai bune prietene ale unei femei ...~spune C~
-Diamantele !
-Sper sa îți placa . Hope a ales-o !~
-Știu ca mi-ai spus când ne-am văzut prima data ca îți plac toate culorile . Am ales brățara cu cele mai multe culori .
-Multumesc ! Ești minunata !~spun și o imbratisez apoi o pup ~
~C ii face semn lui Hope sa plece . Și ea zâmbind pleacă .~
-Ce faci?
-Notam chestii pentru botezul lui Ivan .
-Și ai terminat ?
-Aproape .
-Ce vrei sa facem azi ?
-Nu știu ! Nu am plănuit nimic .
-Atunci rămâne sa facem ce am plănuit eu !
-Îmi faci o surpriza?
-Da !
-Sa ma pregătesc ?
-Da ! Pregătirile pot aștepta . Azi e despre tine și numai despre tine !
-Nu îmi vine sa cred ca ți-ai adus aminte !
-Cum sa uit când e ziua ta !?
-Așa ...
-Anul trecut chiar nu am putut sa te sun ! Dar promit ca a fost prima și singura data !
CITEȘTI
Lucky Leila . Păcatele frumuseții
RomanceLeila,ajunge să își vândă corpul pentru bani. Dubla ei personalitate îi va da câteva bătăi de cap și în același timp va reuși să o scoată din situațiile pe care singură le-a creat . Fiind o femeie foarte frumoasă, reușește să îi facă pe câtiva să se...