~Drew își umflă nările de nervi. Îi aruncă priviri ucigătoare .~
-Justin ...~spune el privindu-mă pe mine apoi pe Drew~
-Justin ...?! Nu îmi sună cunoscut ...~spun dezorientată~
-Da, pentru că e un nenorocit , Leila ! De asta ! ~spune Drew nervos~
-Ce vrei sa spui cu asta?!
-E agent sub acoperire . M-a spionat tot timpul cât a fost lângă noi. Și el și drăguțul tău soț , Mustafa Elçi! ~spune ștergându-și câteva broboane de transpirație de pe frunte,de nervi~
-O, Doamne ! ~îmi dau ochii peste cap~
-Te rog, lasă-mă să discut ceva cu Leila ...~îl roaga Justin pe Drew~
-Nici peste cadavrul meu ! Acum pleacă , ca nu cumva să îți dau din greșeala un pumn . E înghesuială în lift ... ~se uita urat la el și își strânge pumnul~
-Leila, sună-mă când ești liberă!~spune când coboară din lift~
~Eu îl privesc pe Drew nedumerită . Fiind copiii de față nu am putut decât să îl înjur în gând.
Ajungem într-un parc. Juanita se duce cu copiii la locul de joaca, iar eu rămân cu Drew.~
-Nici sa nu te gândești !~îmi spune când vede ca vreau sa îl întreb ceva~
-De ce ne-am despărțit noi doi? ~îl întreb mijindu-mi ochii~
-Ca am fost obligat sa aleg , ori tu vie,dar fără mine , ori tu moarta . Tu ce ai fi ales ?!
-Într-adevăr ...
~Îmi întinde o Țigara și fumez cu patimă din ea.~
-Mâine te duc la recuperare apoi o sa te duc la un Spa . Vrei ?
-Nu. As vrea ca mâine sa fiu singură, toată ziua...
-De ce? Nu trebuie sa rămâi singura . Cheam-o pe Ta...
-Nu ! ~ îl intrerup ~ nu mai sunt aceeași femeie. Nu te mai cunosc , nu mai cunosc pe nimeni . Nici măcar pe fiul meu căruia i-am dat viața . Înțelege ! Nu ma poți controla tu .
-Dar nu asta mi-a fost intenția ...
-Sa nu te aud . Crede-ma, ca dacă îmi funcționau picioarele, acum deja mă plimbam pe aici ...
-Te plimb eu .
-Nu ... Incep eu ! ~ma chinuiesc puțin să plec de pe loc ~
~Drew ma vede , își da ochii peste cap și mă ajută . Îmi împinge de scaunul cu rotile și începem plimbarea ~
-Nu îți e Rușine să mă scoți așa afara ?~îl întreb fără pic de Rușine ~
-Cum poți sa spui asta ?!~ma întreba și se oprește pentru a se uita in ochii mei~
CITEȘTI
Lucky Leila . Păcatele frumuseții
RomanceLeila,ajunge să își vândă corpul pentru bani. Dubla ei personalitate îi va da câteva bătăi de cap și în același timp va reuși să o scoată din situațiile pe care singură le-a creat . Fiind o femeie foarte frumoasă, reușește să îi facă pe câtiva să se...