~A zburat o săptămână pe nesimțite . Cu toate ca s-a ocupat de aproape tot Mustafa , simt că lipsește ceva . Rochia a venit , copiii sunt lângă Mustafa . Eu trebuie doar să cobor scările . E o "mini-nuntă". Așa am denumit-o eu . Juanita îmi așează voalul,iar Tara varsă lacrimi pe ascuns . Or fi de gelozie , de bucurie sau de Tristețe , ea știe. Nici nu ma interesează ! O ignor . Sunt fe-ri-ci-tă ! Ofițerul stării civile ne așteaptă la Recepția localului . ~
-Gata ! Sunt pregătită !~spun eu cu zâmbetul pana la urechi~
-Sa fie într-un ceas bun! ~ma imbratiseaza Juanita ~
-Îți doresc doar fericire !~spune pe un ton jos Tara~
-Chiar sunt fericita , Tara !
~ Îmi iau inima in Dinți și cobor . Mustafa e superb . Intotdeaua a fost îmbrăcat elegant . Foarte rar l-am văzut îmbrăcat casual sau sport,dar azi e...superb!
Zâmbesc când îl văd alături de Hope , care e îmbrăcată ca o prințesă. Ivan e in brațe la C. E îmbrăcat și el ca un prinț ce e . Deși mă așteptam să fim mai putini , sala e aproape plină de oameni cunoscuți sau nu . Tara se alătură lui,William lângă C . Părinții mei au fost anuntați de cineva . Mă privesc ciudat . Parcă cu ură . Mi-aș da ochii peste cap dacă nu aș fi fost mireasă. Ajung lângă Mustafa , care mă soarbe din priviri . Începe ceremonia și toată lumea se așează. ~
-Leila Felicia Galle , îl iei în căsătorie de bunăvoie și nesilită de nimeni pe Mustafa Elçi?~întreabă ofițerul stării civile~
-Da!~răspund hotărâtă zâmbind~
-Mustafa Elçi, de bună voie și nesilit de nimeni , o iei în căsătorie pe Leila Felicia Galle ?
~Mustafa mă privește zâmbind , se întoarce către mine și inspiră rapid.~
-Stop!~se aude o voce cunoscuta din spate ~
~Toată lumea se întoarce către locul de unde s-a auzit ~
-Nu face asta!
~Ayana ?! Pe bune ?! Mă uit către ea și o văd cu pistolul ațintit către noi. Mustafa o împinge pe Hope lângă Juanita .~
-Ayana , te rog !~spune Mustafa îngrijorat ~
-Nu te căsători cu ea , Mustafa ! Nu poți să faci asta !
-De ce ?~o întreabă in timp ce face câțiva mici pași spre ea~
-Pentru că te iubesc !
-Dar am discutat despre asta ... a rămas de comun acord sa ne vedem fiecare de viața lui. Am divorțat și tu mi-ai zis ca ai pe altcineva .
-Am mințit ! Nu vreau sa te căsătorești cu ea ! Leila nu te merita !
-Ayana , lasa pistolul jos ! Nu vrei sa rănești pe cineva . Sunt și copii in sala . O sa ii sperii sau mai rău , o sa ii rănești !
CITEȘTI
Lucky Leila . Păcatele frumuseții
RomantizmLeila,ajunge să își vândă corpul pentru bani. Dubla ei personalitate îi va da câteva bătăi de cap și în același timp va reuși să o scoată din situațiile pe care singură le-a creat . Fiind o femeie foarte frumoasă, reușește să îi facă pe câtiva să se...