~O săptămână de coșmar , asta am avut . Teste peste teste și investigații peste investigații . Îmi dau ochii peste cap când vine din nou medicul acasă să mă controleze.~
-Da ...~spune punându-și stetoscopul pe gât ~ ești gata de operație .
~Înghit in sec. Mă uit la Drew,care e la fel de neliniștit ca și mine .~
-Când o puteți face ? ~întreabă după o scurtă pauză~
-Mâine . ~spune zâmbind~
-Mâine ?!~întrebăm in cor~
-Dacă sunteți și voi pregătiți ...
~Drew mă privește cu milă. Doamne , cât urăsc privirea asta ... dau din cap , aprobând ~
-Mâine atunci ! La prima oră , la spitalul privat .~își ridică geanta și zâmbește ~ O sa fie bine !
~Drew îl conduce pe medic . Eu mă ridic ușor din pat și mă duc la oglindă . Cu lacrimi in ochi , îmi privesc corpul și îmi mângâi capul . Poate azi e ultima zi din viața mea . Izbucnesc in plans . "Halal final , Leila ! " îmi spun singura .~
-O să fie bine ,l-ai auzit pe medic !~ spune Drew , din dreptul ușii ~
~Mă întorc cu fața la el și îmi pun capul pe umărul lui care m-a susținut mereu. Lacrimile îmi curg și ii ud tricoul . Mă mângâie pe cap și oftează adânc .~
-O să fie bine , Leila ! O să fie bine ! Iti promit eu ! Totul va decurge perfect !
~Se îndepărtează de mine și își șterge lacrimile , crezând că eu nu îl observ , dar oglinda îmi arata și gesturile lui.
A organizat o petrecere cu toți cunoscuții mei . Și-a calcat pe orgoliul lui cât un munte și i-a sunat pe toți . Părinții mei sunt primii care ajung . Mă imbratiseaza , ca și cum m-ar iubi nespus de mult și eu le răspund cu o strângere puternica . Nigel îmi cade la picioare ... ~
-Ce ai făcut , Leila ? Ce ai mai făcut de data asta, sa meriți asta ?~spune cu lacrimi in ochi~
-V-am trădat pe toți ... ~spun ștergându-i lacrimile~
-Trebuia să fii fericita , atât ! D-aia te-am lăsat lângă el ...
~Îl trag de mână să se ridice și mă uit la Hubert care e plin de emoții .~
-Leila ... zeița mea ...~ îmi sărută mâinile ~
-Hubert ... ~zâmbesc in colțul gurii~
-Toată lumea să se așeze !~spune Drew și mă trage lângă el~
~Mă uit la ei și ii privesc cu drag. Milă. Asta e tot ce văd in jurul meu . Mă copleșește sentimentul asta. Nu vreau asta! Vreau ca toți să se gândească la mine ca la o luptătoare de wrestling . Cea mai puternica ! ~
CITEȘTI
Lucky Leila . Păcatele frumuseții
Roman d'amourLeila,ajunge să își vândă corpul pentru bani. Dubla ei personalitate îi va da câteva bătăi de cap și în același timp va reuși să o scoată din situațiile pe care singură le-a creat . Fiind o femeie foarte frumoasă, reușește să îi facă pe câtiva să se...