New Home New Me

1.2K 39 16
                                    

~Ne-am mutat in cartierul rezidențial de la periferia orașului Seattle . Nimic nou . C își petrece timp prețios cu Tara . Nu îl întreb nimic . Juanita are camera ei aici , iar relația mea cu ea s-a îmbunătățit . Peste câteva săptămâni o sa avem petrecerea de botez a lui Ivan care se va organiza la noi in curte . Sunt pe final cu pregătirile . De când ne-am mutat aici , nu am avut parte de nici o noapte de Amor cu soțul meu , deși am trecut de perioada de lăuzie . Ma pregătesc . E destul de târziu . Sunt in cada plină cu flori . Îmi relaxez corpul și aștept un semn divin să ies din baie . Nu se aude nimic . Hmm ! Ce bine de mine ! ~

-Señora ! ~striga Juanita ~

-Da , Juanita !

-Aveți un oaspete !

-La ora asta ?

-E un necunoscut ! Să pun băieții să se ocupe ? ~întrebă cu o față malefică ~

-Nu, Juanita !~zâmbesc ~ ai grija de Ivan ! Spune-i oaspetelui să aștepte in camera de zi . Vin imediat !

-Da , Señora! ~ pleacă zâmbind cu nasul pe sus~

~Repede îmi șterg apa rămasă pe corp și îmi pun un halat de mătase de culoare roșie . Cobor scările și îmi șterg părul cu mâinile . În fața mea se află un bărbat brunet , cu ochii albaștri . Foarte bine îmbrăcat și ... se ridica in picioare .gentleman ! ~

-Bună seara ! ~spun zâmbind ~

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Bună seara ! ~spun zâmbind ~

-Bună seara !~zâmbește și îmi arată dantura lui perfecta ~ numele meu e Justin .~întinde mâna pentru a face cunoștința ~

-Leila ! ~zâmbesc și ii privesc mâinile fine și ferme in același timp ~

-Îmi cer scuze pentru ora târzie ... am observat ca aveți un câine ?

-Blu ... da !

-E la mine . Nu vrea sa mai plece de lângă cățelușa mea . Cred ca s-au îndrăgostit . Am încercat sa îl aduc acum dar nu am reușit ...

-Blu s-a îndrăgostit ?! Minunat ! Se pare ca vom deveni rude ! ~spun zâmbind ~ să vă servesc cu ceva ?

-Ah , nu ! Am venit doar sa va anunț ! Sa nu va faceți griji pentru el .

-Sunteți Vecinul din stânga sau din dreapta ?

-Din dreapta . In stânga sta o bunicuța nu foarte prietenoasa . ~zâmbește și se strâmba puțin ~

-Aaah ! Am înțeles ! ~zâmbesc înapoi ~

-Nu va mai rețin ! Mi-a făcut plăcere sa va cunosc , doamnă sau domnișoară ... ?! ~ îmi ia mâna stânga și se uita sa vadă vreun inel ~

-Doamna Andersson !

~Mi-am dat inelele jos la baie . Era confuz...~

-Am înțeles ! Și domnul Andersson ?

Lucky Leila . Păcatele frumuseții Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum