"Love and Revenge"

1.4K 40 5
                                    

~Mă trezesc în gălăgie . Am adormit târziu . Am stat la povești cu Tara până am picat lată . Cineva cu gura mare încearcă să nu vorbească prea tare , dar îi e cam imposibil . ~

-Ce căcat, Tara !? ~țip din pat cu perna pe cap~

-Nu e Tara .~ se aude vocea groasă a lui C de care îmi era atât de dor ~

-C ?! ~spun ridicându-mi perna de pe față~

-Bună !~se așează în dreptul ușii cu un buchet imens de flori ~

-Iubitule, ai venit ! ~spun ridicându-mă și întinzând mâinile către el, semn să mă îmbrățișeze ~

-Ți-am promis că nu lipsesc mult ! ~îmi sărută creștetul capului în timp ce mă îmbrățișează~

-Mi-ai lipsit atât de mult ... ~îi spun cu lacrimi în ochi ~

-Și voi mie . Ce face bobul de fasole ? Creste ? Te supără ceva ?

-Acum totul e perfect ! Acum totul e bine ... ~spun oftând de fericire ~ ce ai făcut ?

-Nu am putut să fac mare lucru . Hubert mi-a interzis să mă ating de soția lui . Vrea să o omoare cu mâna lui. Pe Angus și pe Ramy nu îi găsesc pe nicăieri, am apelat la Don care îmi e dator și aștept informații . În schimb , Ana e iubita puțoiului. Am prins-o și am torturat-o până ne-a spus tot. O ținem legată acum până când o va contacta Angus. Apoi ori o ucidem , ori o vom da pe mâna poliției .

-Pe mâna poliției mai bine .~spun eu fără să mă gândesc ~

-Angus și Ramy vor plăti scump ... trebuia eu să mă asigur atunci că e mort de tot ... dar haide să nu mai vorbim despre prostii . Azi vreau să petrecem toată ziua împreună . Hope e la locul de joacă deja și avem timp pentru noi . Lasă-mă să îți arăt cât mi-ai lipsit ...~spune și îmi ridică bărbia ~

-C ... observ deja că ți-am lipsit .~spun amuzată după ce mă holbez la umflătura din pantalonii lui ~ Aș vrea totuși înainte de toate să ieșim puțin . Acum că ai venit , trebuie să îți mărturisesc că să stau închisă , nu mă face deloc fericită .

-Leila , avem timp să ieșim . Lasă-mă acum să profit de faptul că suntem singuri . ~spune în timp ce îmi sărută gâtul ~

-Lasă-mă să mă dezmeticesc ! Promit că nu durează mult . Am nevoie de o cafea ! Și vai , ce flori frumoase !~spun evitând pe cât de mult posibil să îl mai ațâț ~

-Leila Andersson ... mă eviți ? ~mă întreabă uimit ~

-Puțin .

-De ce ?

-Ăăămmm ... nu știu ...

-Nu vrei să facem dragoste ? Am lipsit atâtea zile. Cum vrei să îți arăt că mi-ai lipsit ?

-Nu e vorba de asta , Drew Andersson .~spun amuzată~ revin ! ~spun și mă îndrept către baie ~

~În timp ce eu îmi fac un scurt duș , C se prostește în ușă și mă privește zâmbind . Îl văd târziu și îi fac semn să mi se alăture .~

-Credeam că nu mai spui asta niciodată .~spune și intra lângă mine după ce se dezbracă ~

~Imediat îmi împreunez mâinile în jurul gâtului său și zâmbesc . Se holbează la fața mea și îmi șterge câteva picături de apă . Își pune mâinile apoi pe mijlocul meu și mă sărută ucigător de lent . ~

-Mi-a fost dor de tine , ciudato !

-Și mie de tine , ciudatule !

~După ce ieșim din duș , îmi usuc puțin părul în prosopul mic , lansându-l pe cel mare să cadă ușor pe pat, unde m-am Așezat .~

Lucky Leila . Păcatele frumuseții Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum