~Pun la cale toate detaliile cu Don și într-un final trebuie să mă întâlnesc cu omul de afaceri "cel mai cunoscut necunoscut" . Ce tare sună! O gorilă de al lui Don mă conduce la o limuzină.Se pare că n-am dat greș cu rochia mea.În mașină,îmi aranjez machiajul și mă gândesc cum ar fi să mă sune C și eu să n-am telefonul la mine? Sigur nu sunt eu cea mai ghinionistă femeie.Ajung în fața unui hotel de 5 stele.Recepționera își dă seama cine sunt și mă măsoară din cap până în picioare.Mă conduce la lift.E făcut doar din oglindă și o văd cum mă măsoară din nou.Sigur se gândește că ar vrea și ea asta.Îi zâmbesc când se deschid ușile.Sunt la ultimul etaj și văd o piscină.Mă apropii și văd doar o siluetă.Miroase a trabuc scump și băutură bună.Tocurile mele fac gălăgie la fel și hidromasajul din piscină , muzica e în surdină . Ajung lângă piscină,și mă descalț.Îmi bălăcesc puțin picioarele în apă,abia acum realizează că e altcineva cu el în piscină.Nu se întoarce și încerc să îl abordez eu.~
-Bună seara,domnule ! Numele meu e Ema . Am fost trimisă de Don .
-Bună seara ,Ema ! Eu mă numesc Hubert,dar poți să îmi spui H !
-Ok,H ! ~trage încă un fum și eu sunt atât de curioasă să îl văd ~
-Ești tăcut.S-a întâmplat ceva?
-Aștept,Ema !
-Ce anume aștepti,H?
-O să vezi !
~Trage din nou din trabuc.Nu văd decât că e slăbuț,în comparație cu C . Și are părul un pic lung .Lumina mă împiedică să-i văd culorea clară a părului.Are degetele puțin strâmbe,dar într-un fel drăguț. Spatele e bine făcut și vocea îi e plăcută.Se ridică la un moment dat din piscină și e doar in boxeri.Abdomenul făcut și chiloții uzi,îmi atrag privirea pe care mai apoi o îndrept către fața lui.E atât de...tânăr și drăguț.Ochi căprui și buze cărnoase.Fața rotundă,barba îngrijită.Nu îi dau atenție dar știu să îl atrag.Cât timp el caută ceva în cameră,mă dezbrac și arunc rochia pe unul dintre șezlongurile de lângă.Rămân în chiloți doar.Și mă așez în apă.H iese din cameră cu zâmbetul pe față.Are o cutiuță în mână pe care o așează pe masă.Se așează lângă mine în piscină,zâmbind și admirându-mi sânii . Mă prefac că mă simt încolțită și rușinată,așa că mă acopăr și el râde.~
-De ce te rușinezi? Doar nu e prima oară.
-Ba cam e...
-Păi tu nu lucrezi la Don?
-Ba da,dar ...
-Dar ce?
-Eu lucrez la Don ,doar pentru că nu îmi ajung bani de chirie.Și eu doar dansez...Am venit aici la rugămintea lui Don,dar eu nu...
-Păi și ești virgină?
-Nu ! Dar înainte să... Am cunoscut bine persoana cu care ...
-Ah ! Păi nu e nici o problemă.Oricum,eu nu te-am chemat aici doar pentru asta.Am vrut distracție în discreție. Distracția poate să însemne și altceva,nu doar sex.
-E bine de știut!
~Mă prefac că roșesc și îmi acopăr mai bine sânii. H se apropie de mine și zâmbind mă îmbrățișează puțin. Mi se face pielea de găină când mă atinge cu degetele pe umăr.Îmi place sentimentul ăsta. Mă simt în siguranță. Dacă ar auzi Don ce i-am zis lui Hubert,cred că ar rămâne mască.~
-Fumezi?
-Mmm...da .
-Fumăm ceva să ne destindem puțin?
-Ok ! ~zâmbesc.deja îmi place tipul ăsta~
~H se duce din nou în cameră și vine cu un joint pregătit.Îmi aduce un halat și îl așează frumos lângă rochie.Îmi face semn să ies din piscină să fumăm,dar eu îi fac semn să vină lângă mine .~
-Domnișoară Ema,aveți onoarea ! ~îmi înmânează joint-ul să îl aprind eu~
-Vă foarte mulțumesc,domnule H.~răspund zâmbind ~
~Prind joint-ul de filtrul imporvizat și îl pun în gură.Îl aprind și inhalez fumul,ținându-l în plămâni cât de mult posibil,apoi i-l înmânez lui H . El îl ia și închide ochii de când inhalează până expiră fumul magic.~
-De ce ții ochii închiși?
-Când ții ochii închiși,simți totul la intensitate maximă.
-Doar când fumezi?
-Nu! Pentru absolut orice lucru.Când te gândești la ceva,închide ochii și o să îți vină mai repede ideile.Când ești nervoasă și vrei să te calmezi,închide ochii și te vei calma mai repede.Când te săruți,închide ochii și o să simți fluturași în stomac.
-Voi ține cont de asta! Mulțumesc pentru sfat.
~H zâmbește mulțumit.Eu încep să mă destind și să nu mă mai simt "pudică". Aștept să îmi paseze joint-ul și H zboară din piscină înapoi în cameră.Aduce o sticlă de șampanie și 2 pahare.Zâmbind o desface și toarnă în pahare.~
-Mmm... E atât de ...
-De?!
-Rafinată.
-Nu ai fi putut găsi un cuvânt mai potrivit !
-H , pot să te întreb ceva?
-Desigur.
-De ce plătești pentru a fi cu o femeie? Bani e clar că ai,urât nu ești.Nu înțeleg.
-Sunt pudic.
-Serios?
-Serios ! Tocmai d-aia apelez la oameni ca Don .Femei sunt destule,care mă curtează,dar nu pot.Mi-e rușine ! Și au fost câteva care chiar mi-au plăcut,dar nu am putut să le răspund .
-Nu ai putut sau nu ai vrut sau nu ai știut ?!
-Cred ca toate 3.
-Se vede că ești manierat.Sunt sigură că ai fost și educat și sigur știi cum să te comporți cu o femeie.
-Ema, eu nu oblig pe nimeni să facă nimic.Ți-am zis,putem să ne distrăm în alte feluri.De obicei nu vorbesc despre asta.Simt că pot să discut cu tine,tocmai d-aia am și răspuns. Femeile pe care le plătesc sunt de obicei aduse de potențialii parteneri de afaceri.Pe lângă faptul că le plătesc,le și ofer ceva ce sigur nu primesc.
-Cum ar fi?
-Tu de ce faci asta acum?
-Păi ți-am zis !
-Am fost sincer cu tine,fi și tu cu mine !
-Păi Don mi-a zis că o să fac un ban în plus pe lângă salariul de la el.
-Dar tu nu ai fi vrut,nu?
-Mmm... Mă așteptam să fi ca unul dintre clienții noștri.
-Adică?
-Bătrân.
-Oh, am înțeles.Ai venit cu scârbă.
-Don mi-a zis clar că o să mă distrez și m-a asigurat că nu ești bătrân.
-Dar tot n-ai fi făcut-o,nu?
-H,ți-am explicat situația.Jur că e pentru prima oară când fac asta !
-E ok. Acum e rândul meu să te întreb altceva.
-Ascult !
-Dacă eu aș vrea să ieșim și să ne cunoaștem mai bine,ai lăsa job-ul ăsta dacă ți-aș cere eu?
-Depinde în ce fel de relație am fi.
-Deci,da !
-Tu crezi că mie îmi place să văd balele boșorogilor? Sau să mă feresc pe stradă să nu mă recunoască vreunul?
-Ema,nu e ușor,dar nici greu.
-Am două job-uri,H! Chiar nu e ușor !
-Wow ! Și părinții tăi nu te ajută?
-Nu! Am plecat din orașul meu natal.Foarte rar o sun pe mama.Când am nevoie de bani sau când simt ceva .
-De ce ?
-Părinții mei nu au fost lângă mine.Am crescut cu bonă.Tatăl meu e inginer,mama profesoară de engleză...nu au avut niciodată timp de unicul lor copil și tocmai d-asta sunt aici lângă tine,drogată și cât de curând beată.
-Ema... E o poveste tristă.Nu am știut. Îmi pare rău !
-Nu îți face probleme.M-am îmbărbătat singură întotdeauna!
-Și iubit n-ai?!
~Ce să îi mai zic acum ? Oricum C nu e iubitul meu.Doar ne-am tras-o.Don e șeful meu,Tom știe că sunt lesbiană...~
-Nu . Iubirea nu cred că e pentru toată lumea.
-Da. Observ.
-Câți ani ai,H ?
-29.Tu?
-22.
-Puștoaică ! Am auzit multe povești triste menite să mă facă să bag adânc mâna în buzunar.Tu văd că te ții tare .Ai 2 job-uri ! Felicitări !
-Nu aș putea să mă descurc cu un salariu.E ok că în ambele părți sunt înțeleasă.
-Scuză-mă că nu sunt atent.Mă fascinează ceva.Nu mă pot concentra la altceva,Ema !
-Ești ok?!
-Da ... Ești foarte frumoasă.Poate cea mai frumoasă femeie pe care am văzut-o eu vreodată!
-Mă faci să roșesc din nou.
-Nu e necesar.Sunt sigură că nu sunt primul care îți spune asta,nici ultimul.
-Mulțumesc,H ! Ești amabil !
-Am băut,nu prea beau de obicei. Am tupeu.
-Mie mi se pare că ești normal !
-Ema,vreau să te sărut!
~Se uită doar la gura mea.Deși sunt dezbrăcată,nu se uită în altă parte . Se apropie ciudat de lent de mine și îmi plasează un pupic pe buze.Apoi încet începe a mă săruta.E atât de dulce ... Gustul de șampanie,parfumul și gelul de duș scump mă atrag ca un magnet.Își lasă paharul pe marginea piscinei și îl pune și pe al meu lângă,fără a întrerupe sărutul care a devenit din ce în ce mai pasional. Mă atinge ușor pe față și cu cealaltă mână îmi sprijină capul.E atât de ... cuminte ... Îmi aduc aminte de C când după 2-3 ore singuri,ne-am tras-o pe podeaua cafenelei.Mi se face piele de găină.Am ochii închiși și simt tot ce mi-a zis Hubert.Inclusiv fluturașii.Întrerupe sărutul și deschide cu greu ochii.~
-Nu vreau să știu altceva.Ești excepțională!
-Sigur ești un iubit bun!
-Voi fi !
~Zâmbesc și apoi sorb din paharul de șampanie.H îmi povestește puțin despre afacerea lui și cum că stă în Los Angeles.E glumeț și îmi aprinde din nou joint-ul! Din râsete ajungem din nou să ne sărutăm. Deși gândul meu zboară din când în când la C și pielea mi se face de găină.Ajung la un moment dat deasupra lui H . Ne sărutăm gâturile și el coboară ușor spre sâni. Trebuie să îl fac să creadă că e prima dată când o fac pt bani și că nu am mai făcut-o de mult.Îi ridic capul și îl sărut din nou.Îmi mușcă puțin buza și zâmbește.~
-Vrei și tu ? ~mă întreabă timid ~
~Nici nu știu.El e super ok și îmi inspiră încredere ,dar tot îmi apare C în minte și nu pot.~
-Să o luăm ușor.Mai așteptăm și vedem .Ok?
-Ok,Ema ! Ok !
~Îmi plasează mici pupici pe umăr,zâmbește și mă excită . Până la urma urmei,am acceptat să fiu aici. Audi-ul meu mă așteaptă și plus de asta alți bani. Sunt o damă de companie acum. Trebuie să ofer sex și plăcere sau distracție contra cost. Îi dau boxerii puțin la o parte și încep să îi frec penisul între degete.Deschide gura și își închide din nou ochii. Mă ridic și îmi trag chilotul într-o parte și încerc să o introduc . H nu face nici o mișcare. Stă cu mâinile sprijinite de marginea piscinei și așteaptă ca eu să îl satisfac. E destul de dureros când încerci să faci sex în apă pentru că lichidul lubrifiant produs de corp, e eliminat de apă,dar mă forțez și reușesc la un moment dat să aduc chestia asta la final.Încerc câteva mișcări de sus în jos și observ că obosesc destul de repede . Mă țin cu mâinile de gâtul lui și mă ajută ținându-mă de fund. Scula lui nu e atât de mare și nici groasă.Cred că are 12-15 cm. Nu mă satisface complet,dar ca o damă de companie ce sunt,mă prefac că e totul wow . H mă oprește la un moment dat și sper ca totul să se termine curând.~
-Te protejezi,Ema ?
-Nu,H. Ți-am zis că e pentru prima oară.
-Vrei să ne protejăm?
-Asta depinde de tine. Eu mâine pot să iau o pastilă în caz de orice.
-Ok.Atunci eu cred că e cazul să mutăm totul înăuntru.
~ Mă ajută să ies din piscină și până în cameră mergem de mână.Mă aruncă în pat și mă măsoară din cap până la degetele de la picioare,pe care la scurt timp începe a le suge și linge.Urcă până la coapse și deja îmi imaginez că o să am parte de un sex oral grozav. Măcar aici să mă satisfacă.Ajunge la "comoara"mea. Suflă puțin și apoi cu un deget îmi gâdilă clitorisul pentru câteva zeci de secunde. Începe a linge ca și cum ar linge o înghețată.Apoi suge și eu deja simt că nu mai e mult. Îl trag puțin de părul umed pentru a îi da de înțeles că e bine ceea ce face.Se ridică și se proptește în mine.Mă ține de șolduri și mă penetrează din ce în ce mai repede și mai puternic. Mă apucă acum de picioare și mi le ridică deasupra , așezându-le pe umerii lui.În timp ce mă penetrează,îmi freacă clitorisul și la scurt timp am orgasm.Îl văd că își închide ochii și simt pulsațiile penisului său.Și-a dat drumul.Gol atins.Audi-ul e al meu.Acum trebuie doar să aștept banii de la el și de la Don.H se așează lângă mine în pat.Se joacă cu părul meu ondulat dar nu scoate o vorbă.Vreau să știu ce trebuie să fac.Plec?Rămân până dimineață?Don a uitat să specifice asta.~
-Ema?
-Da,H ?
-De ce ai făcut asta?
-Ți-am zis . E pentru prima oară.Am rămas în urmă cu chiria și abia îmi ajung banii pentru altceva.
-Dacă ai fi avut banii necesari,ai mai fi făcut asta?
-Sincer?!Nu!
-Dacă s-ar ocupa cineva de bunăstarea ta,ai mai face asta?
-Cu altcineva nu !
-Sigur ?
-Da,H ! Doar că nu se va mai repeta.Sper doar să ajung la zi cu chiria și din banii pe care îi câștig să îmi iau ce îmi trebuie.
-Ok,Ema . Dormi cu mine ?
-Vrei tu asta?
-E o premieră și pentru mine . Vreau să te văd de dimineață.
-Bine.Rămân.
~Zâmbește din nou și mă pupă .E transpirat și obosit.Sper să adoarmă repede.~
CITEȘTI
Lucky Leila . Păcatele frumuseții
RomanceLeila,ajunge să își vândă corpul pentru bani. Dubla ei personalitate îi va da câteva bătăi de cap și în același timp va reuși să o scoată din situațiile pe care singură le-a creat . Fiind o femeie foarte frumoasă, reușește să îi facă pe câtiva să se...