Surprise!

2.8K 63 3
                                    

~Mă trezesc cu o durere groaznică de cap.Soarele bate prea tare pentru ochii mei plânși . Nevoia mă împinge din pat. Ajung la baie cu ochii închiși și după ce termin,mă duc lângă chiuvetă.Îmi văd fața umflată de plâns și buza încă nevindecată. Mă spăl pe față și pe dinți și mă îndrept spre bucătărie.În drum spre bucătărie,aprind TV-ul în living și îl las pe un program de muzică,să mă înveselesc.E 11:00.Azi nu fac nimic,clar ! Mă car cu ceașca de cafea până în sufragerie și schimb canalele alan-dala . Încerc să pun picioarele pe măsuță  și dau de niște chei.Mă ridic să mă uit pe geam.Văd că Matt mi-a adus mașinile.Sunt în fața blocului . Un zâmbet îmi apare pe față.Sunt deranjată de niște bubuituri în ușă.Sunt încă cu ceașca în mână.Ajung repede la ușă ,o deschid și îl văd pe C nervos,cu un ziar în mână.~
-Ce înseamnă asta,Leila?~îmi bagă ziarul în față în timp ce intră în casă,neinvitat~
-Wowowowowoo ! Slow down,mister ! Bună dimineața,în primul rând ! Bine n-ai venit la mine ...
-Lasă-mă cu vrăjeala asta,Leila ! Ce cauți tu cu ăsta de mână? Vă pupați ?! Tocmai în Lakewood ?! Ce ai căutat tu acolo?
-C, încetează cu geloziile.
-Leila... De ce ai face asta?
-De plăcere?
- Ești cu el?
-Care e problema ta? Noi nu suntem împreună,C !
-Leila,spune-mi !
-E prea devreme să mă pronunț. Și dacă aș fi fost,ce?
-Ți-am zis că nu are voie nimeni să se atingă de tine.
-Stai liniștit.Nu te stresa foarte mult! Orice ar fi,e strict treaba mea !
-Ce îți oferă el și eu nu pot?Vrei plimbări in Lakewood,New York, Los Angeles? Mi le permit,să știi...Nu am o firmă internațională,dar avem același venit lunar.Te asigur.
-Nu sunt cu el pentru bani,C !
-Deci ești cu el .
-Nu sunt cu el ! Adică nici nu știu... Am ieșit,ne-am plimbat puțin...
-De ce arăți în halul ăsta? Ți-a făcut ceva ?
-Nu,stai liniștit.
-Ai plâns ?
-Nu ,C !
-Și buza? E spartă sau ...
-E mușcată,C !
-Chiar așa ?!
-Chiar așa !
-A cui e mașina nouă?
-A mea .
-Ai primit-o de la el ?
-Nu,C . Hubert e un tip darnic,dar nu el mi-a oferit mașina aia cadou.
-Dar cine ?
-Mi-am cumpărat-o eu din ce am mai strâns.
-Leila,o mașină ca aia costă cel puțin 50.000 $.
-Am luat din contul lui tata,C ! Stai liniștit.
-Mă minți,Leila! Te cunosc...
-Ai vrea tu! Altceva,domnule polițist?
-Leila,îmi lipsești...
-Oh,C ! Revino-ți !
-Leila,de ce îmi faci asta? Am fost prost,am vorbit aiurea... Nu o să se mai repete !
-Nu vrei tu să ieși afară,C? Poate ai treabă și eu te rețin ...
-Nu mă alunga !
-Nu mai are rost să vorbim dacă nu înțelegi că nu se mai poate.
-Înseamnă că ești cu Hubert...
-Da,sunt cu Hubert !
-Așa devreme ? Cum ai putut?!
-Ai uitat?!
-Leila... Aveam planuri cu tine ...
-Nu îți face probleme ! Toate femeile te vor ...
-Și toți bărbații te vor pe tine...
-Dragostea asta... Ce face din om...?!
-Dai o cafea ?
-Mă grăbesc,C ! Am un interviu mai târziu și trebuie să mă pregătesc.
-Cu fața asta nu o să te accepte nimeni.Pune-ți niște pliculețe de ceai verde la ochi. Ne mai vedem,Leila !
-O zi minunată să ai,C !
~Ca întotdeauna,nu s-a întors când a ieșit pe ușă. Doamne...câtă tărie de sine să mai am ?! Era atât de drăguț gelos așa și nervos ... în fine ! Eu mi-am adus aminte că am uitat să îl anunț pe H că sunt bine.Pun repede mâna pe telefon și formez numărul.Ah... Nu mai bine îi dau eu un mesaj ? Dacă îl deranjez? Da! Mai bine un mesaj ! ~

*Mesaj text:

Bună,H ! Voiam să te anunț că am ajuns cu bine acasă.Matt și-a făcut pe deplin datoria. Sper că ești bine și că ne vom revedea curând. *

~La nici 30 de secunde distanță îmi răspunde . Inima îmi bate tare tare când văd ecranul telefonului aprinzându-se .~

*Mesaj text:

Ema... Dacă ai știi cât am așteptat un semn de la tine ...Ne vedem cât de curând.Îmi lipsești enorm,zeiță ! *

~Inima mea o ia la goană.Sper doar ca Matt să nu îi fi spus nimic ! Țopăi puțin și răspund imediat .~

Lucky Leila . Păcatele frumuseții Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum