Elleri kadının dolgun kalçalarında, aklı yaşadığı muhteşem duyguların fırtınasında, kaybolmuştu Anıl. Sahip olmanın, helede böyle mükemmel bir kadına sahip olmanın verdiği hazla baktı, kendinden zevk alan kadına. Ama çok yakında öğrenecekti, onun kimseye ait olmayacağını.
Kadının ışıksız labirentlerinde, zevkten kaybolmuşken, bu anın hiç bitmemesini diledi. Önünde elleri ve dizleri üzerinde, zevkle inleyen kadının vücuduna baktı. Onu böyle kıvranırken gödükçe, bu anın çok uzun sürmeyeceğini biliyordu.
Kapattı gözlerini, onun en karanlıklarını keşfetmek için, çıldırmışçasına kullandı bedenini. Hissettiği titremeyle gözlerini açtı, bu muhteşem tabloyu sonsuza kadar seyretmek istiyordu ama, kadının vücudundan yayılan orgazmın enerjisiyle bu mümkün değildi. Oda bıraktı kendini, bu güne kadar ona hiç bir kadın böylesine yoğun bir haz yaşatmamıştı. Hırıltıya dönüşen nefesi ve titreyen sesiyle;
- "benim olman için herşeye hazırım"dedi ve bir kasırga gibi patladı, karanlık labirentlerde. Bir anda çıkıp herşeyi yerle bir eden, ve dinen bir kasırga gibi.
Kadının arkasına yatıp, çekti onu kendine, hala titreşimler yayan bedeni göğsüne yapıştırdı. Kollarıyla, belinden sıkıca kavramıştı onu. Başını gece kadar siyah saçlarına gömüp kokusunu içine çekti.
-"Lütfen daha fazla karıştırma aklımı. Artık senden uzak durmam mümkün değil biliyorsun, belli ki sende uzak olmamamı istemiyorsun. Neden beni uzaklaştırmak için çırpınıyorsun anlamıyorum? Oysaki ben seninle olabilmek için her şeye hazırım" dedi.
Hiçbir şeyin farkında olamayan bu yakışıklı gencin söyledikleri içini ısıtmıştı. Hayatının nasıl kirli olduğunu bilse, hala böyle konuşur muydu merak etti.-"Hazır olduğunu düşündüğün şeyle ilgili en ufak bir fikrin yok, fazla iddalı konuşuyorsun" dedi.
Hala bu kadar mesafeli konuşuyor olması sarsmıştı genç adamı. O her defasında, yani her sevişmelerinden sonra, değişeceğini düşünüyordu kadının. Farklı bi kadındı Meral biliyordu, ama yinede umutlanmaktan vazgeçemiyordu ve kararlıydı, burdan kabul edildiğini duymadan gitmeyecekti.
-"İddalıyım çünkü sana karşı hissettiğim duygular çok yoğun, sadece seninle sevişmek istediğimi düşünme sakın" dedi.
Aynı mesafeli sesle cevap verdi kadın;
-"ama ben seni sadece sevişmek için istiyorum. Herhangi başka bi duygu beslemiyorum, hala beni istiyorsan kalk giyin konuşmamız lazım. Aksi halde gidebilirsin" dedi.
Bu itiraf karşısında ne diyeceğini şaşırdı Anıl. Acı gerçek dedikleri bu olsa gerekti. Başındaki damarlardan gelen sesi duyabiliyordu. Bakışları donup kaldı. Kadının, Kollarından sıyrılıp gittiğini, banyo kapısının kapandığını duyunca farketti. Kendini kullanılmış hissediyordu, bir erkek için ne garip bir duyguydu bu . Etrafına baktı bu evde bir kadının cinsel ihtiyaçlarını karşılamak için bulunuyordu ve bundan fazlasını istiyorsa gitmeliydi. Bunu açık açık söylemişti Meral.Banyodan çıkıp giyidi, ıslak saçlarını topladı. Bu gün hava çok sıcaktı, beyaz askılı bir tişört ve mini bir kot etek giydi. Kabul etmek istemesede, Anıl'la konuşurken, şartlarını kabul etmesi için seksi görünmek istiyordu. Evet, kabul etsin istiyordu çünkü iyi geliyordu bu adam ona. Bütün sıkıntılarını unuttuğu zamanlar yaratıyordu. Gerginliğini, yorgunluğunu, bıkkınlığını alıp yerine yaşam enerjisi koyuyordu sanki.
Sabahki sıkıntı verici, tuhaf tesadüfün bütün gerginliği gitmişti şimdi. Ayrıca Anıl gittiğindede kötü hissetmemişti, endişe duyacak bi durum yoktu. Bir gün bıkıp, çekip gidecek olsa, hiçbir şey olmamış gibi devam edebilirdi hayatına. Sadece eskisi gibi biraz daha gergin geçerdi günler o kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mükemmel Takıntı
General FictionAcımıyordu, evet anlamını bilmediği bir duygu vardı ama, kesinlikle acımıyordu. Gözlerini son kez kapattı ve hissetmek istedi, insan bu kadar duygusuz olabilirmiydi? Anlamını bilmediği duyguda kalbinde değil, beynindeydi zaten. Bu yüzden...