58. Bölüm: Pislik Herif!!!

3.2K 259 93
                                    

rozanaroz hafta içi diye söz vermiştim ama, inan yetiştirmek için uyku uyumadım. Yinede ancak bitirebildim. Özür maiyetinde bu bölüm senin olsun. İyiki burdasın ❤️

**************************

       Huri, etrafı genç kızlar tarafından sarılmış halde arabaya doğru ilerleyen Kenan'ın ardından bakakaldı. Adam pişkin pişkin sırıtıp, alaylı göz kırpışını da yapıp, dönüp gitmişti.

       İçinde kaynamaya başlayan nedensiz öfkeyle gözlerini kıstı. Neden sinirlenmişti ki? Tabi ya! Sabahki krizden sonra, onu yalnız bıraktığı için olmalıydı. Ama yalnız değildi ki! Bu düşünce aklını anında dağıttı. Hızla arkasına dönünce, Gökhan'la burun buruna geldi.

       Gökhan, kızın yüz ifadesini görünce, yaptığı ani çıkış için bin pişman oldu. Huri fena bozulmuş gibi görünüyordu. Kızın konuşmasına fırsat vermeden, ellerini kaldırıp bir adım geriledi.

     - haklısın, çok haklısın. Yemin ederim her şey bir anda gelişti. Ben seni birden karşımda görünce..... yani gittiğinden beri..... hani beni öpmek istemiştin ya!

       Gökhan ellerini indirip derin bir nefes aldı. Omuzları çökmüştü sanki. Başını yere eğip, bir nefes daha aldıktan sonra tekrar Huri' ye çevirdi bakışlarını.

     - Anıl'ın da dediği gibi; "tam bir malım"

     - öylesin!

       Huri ellerini göğsünde bağlayıp, ayağının ucunu yere vurmaya başladı. Gökhan'ın halini görünce, siniri buhar olup uçmuştu ama, kıvranmasını biraz daha izlemek istiyordu.

     - ne desen haklısın.

     - haklıyım!

       Kızın tavırları Gökhan'ı çaresiz hissettirdi.

     - seni reddettiğim için, o günden beri kendime küfrediyorum.

     - etmelisin!

       Gökhan gözlerini kaçırmamak için çabalıyor gibiydi.

     - yemin ederim çok pişmanım! Allah aşkına öyle bakma!

       Huri gülmemek için dudaklarını birbirine bastırsa da, aradan sızan hıçkırık benzeri sese engel olamadı.

       Gökhan başını yana doğru eğip, şaşkın şaşkın bakmaya başlayınca da, gerisi geldi. Genç adamın acınası haline daha fazla dayanamadı Huri. eziyetini sonlandırmaya karar verdi. İki adım atıp, kollarını Gökhan'ın boynuna doladı.

     - yemin edip durma çarpılacaksın!

       Gökhan iki yanından sarkan kollarını yavaşça kaldırıp Huri'ye sarıldı. İçinden onu sımsıkı sarmak geçsede, yaşadığı gerilimi üzerinden atamadığı için tereddütlüydü.

     - şaka, yemin ederim şaka yaptım! dedi Huri, bir zamanlar Gökhan'ın söylediği sözleri taklit ederek. Sesinde çok eğlendiğini belli eden bir tını vardı. Gözlerini devirdi genç adam! Kollarını biraz daha sıktı.

Mükemmel TakıntıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin