51. Bölüm: yine mi tesadüf!

2.9K 344 159
                                    

        Koridorda sağa sola dolaşarak, kapısı açık odaları turlayarak geçen bir saatin ardından, Kenan tekrar Huri'nin yanına döndü. Saat ilerledikçe gerilmeye başlamıştı. Neredeyse iki saattir buradaydılar ve zaman hızla geçiyordu.

       Meral ve Anıl, hala aynı masanın başında, sayısız dosyayı incelemeye devam ediyordu. Kimsenin bu kata çıkmaması tamamen şanstı. İçerde yatan adamları arayanda olmamıştı. Tabi dışarda asayiş berkemal olunca, içeriden de emindiler.

       Kenan ekranla bütünleşmek üzere olan kıza yaklaşıp;

     - tahminen ne kadar sürecek, dedi.

       Huri saçlarını sinirle karıştırıp;

     - kahrolası herif bir dahi! dedi. Comodo'nun yazılımcısına atıfta bulunarak.

- başarabileceğine emin misin?

Huri Kenan'ın sorusuna bozulsa da, adamın endişesini haklı buldu. Bütün bu çalışmanın boşa gitmesinden korkuyordu.

- eminim! Sadece zamana ihtiyacım var! Mutlaka bir delik bulacağım, olmadı o deliği kendim açacağım yinede bu iş bitecek! Ve o zaman, Comodo'yu delen ilk manyak olarak, ikinci kez tarihe geçeceğim! dedi Huri.

- ikinci kez mi? Tarihin senden bahsettiğini hatırlamıyorum! Gerçi tarih bilgim takdire şayan sayılmaz ama! dedi Kenan alay ederek.

- hayatımın dönüm noktasıydı! Belki bir gün anlatırım. Ama izin verirsen, şimdi işime dönmeliyim.

Kenan, garip bir tebessümle etrafa bakınınca;

- ne, başka ne soracaksın, dedi Huri. Merak etme başaracağım.

- başaracağını biliyorum da..... buralarda kızıl bir cadı vardı. Ben onu göremedim, dedi Kenan. Muzipçe parlayan gözleri, Huri'nin çakma nezaketini sonlandırmıştı.

- çık dışarı! dedi çakmak çakmak gözlerle. Sonrada işine döndü. Gülmemek için dişlerini sıkarak!

       Anıl, sayısız evrakın arasından, son beş yıl içindekileri incelemeyi bitirmek üzereydi. Ondan önceki beş yılın hesaplarınada Meral göz atıyordu.

       Son dosyanında kapağını kapattıktan sonra, doğrulup ağrıyan boynunu esnetti.

       - ben bitirdim. Kayda değer tek akış, ayda bir Kaliforniya da bir hesaba düzenli olarak yatırılan 5000 dolar. Diğer bütün ödemeler şirketle ilgiliyken, bu alakasız bir şahsa gönderilmiş. Sende ne var, dedi.

       Meral, elindeki anlaşma metnini Anıl'ın önüne doğru uzatıp;

     - sadece bu! Ankara'da bir otelin, üç ayda bir yapılan toplantı için, o gün tüm binayı toplantı üyelerine tahsis etmesi ile alakalı gizli bir anlaşma. Sadece 13 kişiler ve ödenen para dudak uçuklatacak cinsten, dedi.

       Anıl, metne kısaca göz gezdirdikten sonra;

       - bu otele üç ayda bir yapılan ödeme şirket hesaplarında yoktu, dedi.

Mükemmel TakıntıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin