5.Bölüm: yeni posta

14K 616 42
                                    

Offf bu ne sıcaktı böyle! Gözlerini araladı. Anıl'ın bir kolu ve bir bacağı üstündeydi. Baş ucundaki saate baktı. 06;30 daha çok erken diye düşündü. Sadece 5 saattir uyuyordu ama uzun yoculuğuna ve bütün gece Anıl'la sevişmiş olmasına rağmen, bütün yorgunluğu gitmişti. Enerjik hissediyordu kendini.

       Yanında yüzü ona dönük uyuyan, yakışıklı adama baktı. İçinde bişeyler kıpırdanmaya başladı. İsterse şimdi, yine sevişebilirdi onunla. Bu düşünceyi hemen attı kafasından.

       Usulca itti adamın elini. Anıl biraz kıpırdandı ama sonra, arkasını dönüp bir kolunu yastığın altına sokarak uyumaya devam etti. sert ve biçimli sırt kasları, bir heykel gibi muntazam aynı zamandada kışkırtıcıydı.

       Yataktan hemen çıkması gerektiğini biliyordu, yoksa yine pişman olacağı şeyler yapacaktı. Sık sık görüşüp konuşuyorlardı ama bu güne kadar hiç böyle hissetmemişti onunla ilgili. şimdi öyle bir çekim vardı ki Anıl'da, karşı koyabilmek gitgide daha da zorlaşıyordu. Dün yaşadığı gerginlikten olmalıydı. Vücudu gevşemek için Anıl'a böyle tepki veriyordu.

Yataktan kalkıp parmaklarının ucunda banyoya girdi. Biran önce yıkanıp, duştan çıkmaya çalışırken, bir taraftanda adamın uyanıp ona katılmasını istiyordu. Bu düşüncesi kıkırdamasına sebep olmuştu.

       Buda neydi böyle, neler oluyor !!! Yeni yetme bir ergen gibi düşler kurup, kıkırdayan kadın kendisi olamazdı. Sinirleri zıpladı birden, hemen çıkıp giyinmeliydi.

Duştan çıkınca üzerine giyecek bişeyler bulmak için odaya girdi. Anıl'a bakmadan dolaba yürüdü, bakmamalıydı çünkü bu genç adam, uyurken bile bütün kontrolünü elinden almayı başarıyordu.

     - "Günaydın, o havlunun içinde
çok baştan çıkarıcı görünüyorsun"

       Kadın bir an yerinde sıçradıktan sonra dönüp;

     - "beni korkutmak sende bir alışkanlığa dönüşmeye başladı" dedi.

     - Öyle bir niyetim yoktu, hem bir daha seni korkutmayı göze alamam" dedi genç adam, pis pis sırıtarak ekledi.     
     - "Gerçi dudağımı bir daha patlatmana asla hayır diyemem. Gelsene buraya" dedi.

       Eliyle yatağı işaret ediyordu. Kahretsin çok yakışıklıydı. Konuyu değiştirmek için;

     - "Bence sende hemen yıkanmalısın. Ter içinde kalmışsın, bu gün hava çok sıcak olacak galiba" dedi.

     - "haklısın yıkanmalıyım, bana katılmak istemez misin" dedikten sonra, yataktan kalktı genç adam, çırılçıplak banyoya yürürken göz ucuylada kadına bakıyordu.

       Az önce kurduğu hayali Anıl'ında düşünmesi onu gülümsetmişti.

     - "Bence yalnız yıkanman daha iyi olacak, bende gidip kahvaltı için bişeyler hazırlamalıyım. Çok acıktım, ayrıca seni aç karnına göndermek kibar bir davranış olmaz"dedi.

       Arkasını dönüp dolabını karıştırmaya başladı. Hemen giyecek birşeyler bulup bu odanan çıkmalıydı. Bir şort, bir tişört kapıp, çamaşır çekmecesini açtı, Anıl' sa banyo kapısına yaslanmış onu izliyordu. Doğrulup dikti gözlerini, onun gözlerine.

     - "Sen hala burdamısın".

       Genç adam hiç kımıldamadan ona bakıyordu;

     - " belki fikrin değişir diye bekliyorum" dedi.
    
     - "kibarlığı bi kenara bırakıp, seni aç göndermeliyim galiba" dedi kadın.

Mükemmel TakıntıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin