15. Bölüm: Kahvaltı

8.4K 515 129
                                    

       Anıl telefonu kapayıp, banyoya daldı. Hazırlanması toplamda on dakika sürmüştü. Meral'i bir gün den az bir süredir görmemiş olmasına rağmen, çok özlemişti ve konuşacak çok şeyleri vardı. Tam kapıdan çıkarken geri döndü. İki hafta önce, kendine bir araba almıştı, ama hala bir arabası olmasına alışamadığından, sürekli anahtarlarını unutuyordu.

       Koşarak merdivenleri çıktı, masadan anahtarları alıp geri dönerken, gözlerini oğuşturan Gökhan'la karşılaştı kapıda. Acelesi olduğu için pekte ilgilenmedi, ama Gökhan meraklanmıştı;

     - sabah sabah bu acelen ne?

- kahvaltıya davet edildim.

- hıımm kim tarafından?

- Meral aradı. Ereğli' ye gidiyorum.

- oğlum tavşan mısınız siz? Bu nasıl sevişmek anlamadım. Kız daha dün burdaydı.

- acelem var Gökhan, seninle çene çalamam. Ayrıca kahvaltıya davetliyim, sevişmeye değil.

- hıımm tabi tabi, kesin kahvaltıdır niyetiniz.

- hastamısın sen! Görende beni kıskandığını sanacak.

- nolur erkeğim gitme. Sensiz çok yalnızım !!!

       Gökhan' sabah espirilerinden kurtulmamın bir yolunu biliyordu Anıl.

- sende yan komşumuz Sedef' i çağır o zaman. Kız sana deli oluyor.

- ııyyy Allah yazdıysa bozsun. İnsanı yer oğlum o kız.

- seni kesin yerde, gerisini bilmem. Sana nasıl baktığını gördüm.

- gitsene sen be, acelen yok muydu senin. Sabah sabah sinirimi bozma.

- gidiyorum sonra görüşürüz. Kıza bi şans ver bence.

- siktir git lan !!!

Anıl gülerek çıktı kapıdan. Gökhan ilk defa laf yetiştirememişti ona. Arkasından ters ters bakarken hala küfrettiği belliydi.

Yeni işinden iyi para kazanmaya başlamıştı. İlk işi kendine bir araba almak oldu. Ereğli ve Tekirdağ arasında kalan, Light on ' da barmenlik yapıyordu. Anıl' ın yakışıklılığı ve sempatik tavırları, müşterileri memnun edince, zammınıda almıştı. Sadece, haftada üç gece çalışıyordu buna rağmen, rahatla geçinecek parayı kazanabiliyordu. Bu gece yine çalışacaktı, ama işe gitmesine da çok vardı.

Daha önce biriktirdiği paranın üzerine, birazda kredi çekince; arabasını almıştı. Askere giden bir gençten aldığı, siyah peugeot 207, çok kullanışlı ve seri bir arabaydı. İşini fazlasıyla görüyordu. Şimdi hızla Ereğli' ye doğru giderken, bu arabayı almakla çok iyi yaptığını düşünüyordu Anıl.

Meral telefon görüşmesinden sonra, hemen çay yapmaya koyuldu. İçini bir heyecan kaplamıştı. Anıl taşıdığı bütün huzurla, ona geliyordu. Oda güzel birşeyler hazırlamalıydı. Dolapta ne varsa çıkarıp, başladı kahvaltı hazırlıklarına. Mantarlı omletin yanına, domatesli, sarımsaklı bir semizotu salatası hazırladı. Sabah sabah sarımsaklı salata kulağa hoş gelmesede; harika bir lezzetti onun için. Umarım Anıl' da sever diye düşündü.

Mükemmel TakıntıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin