Amintire

1.7K 155 20
                                    

" Eram la grădiniță, într-un pătuț alături de colegii mei ce dormeau.
Mă trezisem brusc, părându-mi că inchisesem ochiii doar o clipă.

— Psss! Horia! am șoptit, ridicându-mă puțin să îl văd peste corpurile prietenilor mei adormiți.

Horia era cel mai bun prieten al meu. Eram "copiii cei răi" de la grădiniță. Mereu noi provocam toată agitația între copii.

Însă el nu se trezi, nici nu se mișcă, lăsându-mă să îi văd doar părul ciufulit în timp ce am pus din nou capul pe pernă, supărată."

Mă trezesc brusc când telefonul îmi sună pe noptieră. L-am deschis fără să privesc apelantul.

— Bună iubita! spuse vesel Anonimul.
— Bună Horia, spun adormită.
— Stai... de unde...
— Mi-am amintit, chicotesc.
— Mbine, oricum altceva nu îți vei mai aminti până la nuntă.
— Hei! O să îmi amintesc totul! Să fi sigur de asta!
— Hei! O să mă asigur că nu îți vei mai aminti nimic! Să fi sigură de asta!!
— Pa, Horia! spun chicotind și închid.

Deci pe misteriosul Anonim îl cheamă Horia. Ahhh! Căsătorită cu cel mai bun prieten de la grădiniță! Sună bine.

Horia (Chris) pov:

Și-a adus aminte. Păcat că nu și-a adus aminte tot ...

— Chris! mă strigă frate-miu, geamănul meu de altfel.

  Și-a amintit numele fratelui meu. Și asta pentru că deseori mama ne încurca și ne trimitea invers la grădiniță. Și nouă ne plăcea să vedem oameni noi.
  Iar Alexandra e singura care știa asta și care ne putea deosebi, doar pentru ca eu am un semn din naștere pe umăr, pe care Horia nu îl are. Greu de găsit și observat, așa încât eram încurcați deseori spre deliciul și amuzamentul nostru.

— Horia! Vezi ca ti-am gasit gagica!rad amuzat.

M-am folosit de câteva dintre lucrurile lui Horia pentru a îmi găsi colega. O iubim amândoi, dar până acum doar eu am pus mâna pe ea. Ghinionul lui, nu știe ce pierde.

— Gata Chris! Încetează să te mai dai drept eu. E enervant!
— Și amuzant! continui să râd de situația amuzantă în care mă aflam. În plus, tu nici măcar nu ai fost lângă ea.

E timpul să ne jucăm de-a "fii ca fratele tău geamăn!" Așa Alexandra mă va iubi pe veci.

MagicianulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum