Tocmai ce ma întorsesem de la liceu. Ultima zi de școală! Yey! Clasa a 10-a!! Bleah! Bine că am scăpat și anul ăsta de lecții...
Telefonul îmi vibră în buzunar:H: Nu e așa că vrei să...
Eu: Să ce?
H: Să... nu contează :)
Eu: Nu am timp de chiestiile tale dubioase.
H: Timp este. Chef dacă ai. Ahhh, stai. Cheful se face :)))
Eu: Ce ai?
H: Putem face duș împreună?
Eu: Da, sigur.
H: Serios?
Eu: Normal că nu. Stai la locul tău.
H: Și eu care nu am mai făcut baie de 3 luni special pentru ocazia asta...:(((
Eu: Yuck ! Și, felicitări. Vrei și un premiu pentru asta?
H: Da!!
Eu: Ce vrei?
H: Sa spui "da" la orice ți-aș spune :))
Eu: Uff... bine...
H: Promiți?
Eu: Promit.
H: Yeyy!!
Eu: De ce cred că asta nu va aduce nimic bun?
H: Pentru că așa va fi:))) Acum... Nu e așa că la noapte mă lași să ți-o trag până nu mai poți?Ce e în neregulă cu copilul ăsta?!! Acum îmi pare rău că am promis... Îhhh!!!
Eu: Nu! Categoric NU!! I-am promis mamei ca rămân virgină până la 18 ani și chiar dacă e moartă tot nu am de gând să fac asta!
H: Ți-am spus ce se întâmplă dacă refuzi?
Eu: Nu se va întâmpla nimic!
H: Oh, ba da! Mwahaha!!Câteva clipe mai târziu se auzi cum ceva se sparge pe gresia din baie. Speriată de zgomot, mă duc să verific, când ceva îmi e pus pe ochi blocându-mi vederea, în timp ce niște brațe puternice mă imobilizară.
— Buna iubita!sopti Anonimul.
— Dă-mi drumul, papițoiule! spun încercând să scap.
— Ce îmi dai? șopti.
— Ce vrei?
— Hmmm... Să vedem...Urmă apoi o tăcere lungă și parcă fără sfârșit.
— Vreau...
— Ce vrei? spun deja exasperată.
— Vreau să... Baie-baie! strigă, apoi mă luă în brațe, intrând cu mine la duș, în ciuda sforțării mele de a scapa.— Dă-mi drumul! spun zbătându-mă în brațele lui.
— Bla,bla, calma fetita ca nu te topesti,spuse razand,oprind apa cand cada se umplu suficient.Și cum nu se putea mai bine, începu fără sfială să mă dezbrace ca pe o păpușă, nepăsător la eforturile mele de a scăpa și calm, scăpându-mă de câte o haină pe rând.
— Stai cuminte, șopti. Știu că îți place.
Și într-adevăr îmi plăcea. Ba chiar adoram senzația și sentimentele puternice ce mă copleșeau încet.
M-am lăsat moale în brațele Anonimului, lăsându-l să își treacă mâna blândă peste trupul meu gol și fierbinde, doritoare.
Calmul mișcărilor sale și căldura ce ne învăluia mă făcură să amorțesc, aruncându-mă într-o stare de moleșeală plăcută, făcându-mă să adorm curând.Când m-am trezit eram învelită într-un prosop alb, lipită de corpul mare și cald al Anonimului ce moțăia și el cu mine în brațe.
M-am lipit mai tare de el, uitând de toate, plutind într-o lume paralelă, plină de bucurie...
CITEȘTI
Magicianul
Short StoryVolumul 1 - Bună, mi-ai lipsit. - Cine ești și ce vrei? - Hmmm, sa vedem: 1. nu conteaza și 2. pe tine Dacă riști pierzi totul. Lumea ei se dă peste cap într-o lume plină de magie, unde însă nu toți iluzioniștii sunt buni. Volumul 2 Minciunile mari...