Spectacol și... răpire?!

1.5K 143 12
                                    

Mă ridic din pat și cobor val-vârtej pe scări, cu intenția de a ieși afară.
În prag mă lovesc de David.

- Dacă pleci vin cu tine, spuse calm.
- Mulțumesc, dar nu am nevoie de dădacă.

David se uită la mine o clipă, apoi mă strânse în brațe tare-tare, lăsându-mă fără aer.

- Bine, bine, te las să vi cu mine, râd, iar David îmi dădu drumul, coborând scările în fugă.

Am râs, pornind după el țopăind pe scări.

- Mai tare! Mai tare! strig către David ca să împingă mai tare leaganul în care mă dădeam.

Dupa 30 de minute de dat în leagăn și râs ca un copil mic, ne-am așezat pe o bancă, mâncând vată de zahăr.

Telefonul îmi sună. Apelant: număr necunoscut. Ca să nu îmi strice nimeni ziua mi-am dezmembrat mobilul, scoțându-i bateria. David zambi.

- Tu nu știi ce se petrece? îl intreb pe David.

- Sunt mentalist. Dar nici eu nu pot afla totul. Totuși, ceva tot se petrece. Ceva straniu și încurcat.

- El chiar a murit?

- Da... din pacate.

Ne-am întors acasă, iar eu am mâncat ceva și m-am întins pe pat, stând acolo nemișcată.
Spre seară, David intră la mine în cameră, spunându-mi să mă îmbrac frumos ca să mergem la un spectacol de magie.

Câteva minute mai târziu eram în sufrageria casei magicienilor, privind cele mai fabuloase trucuri pe care le puteau face pe o scenă improvizată din niște pături agățate de tavan.
Ștefan a făcut niște porumbei să apară de nicăieri, apoi o masă și-a luat zborul prin cameră.
Derek a facut niste trucuri spectaculoase cu cărți, făcându-le să ia foc, sau să se transforme în confetti.

Când veni rândul lui David, o ceață deasă aparu de nicăieri, umplând camera. Nu vedeam nimic și mă temeam. Fumul acela sigur avea ceva somnifere in el, căci mă simțeam amețită.

- Alexandra! Fugi!! îl aud strigând de undeva pe David, înainte să văd o umbră cum se apropie de mine, prinzându-mă înainte să cad amorțită.

- Nuu!! aud ca prin ceață înainte să închid ochiii.

Cine credeti ca a facut asta? Pareri? Ce credeti ca se va intampla?

MagicianulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum