34-Güçlü Kal

6.2K 330 58
                                    

İlk defa bir  bölümü bu kadar çok severek paylaşıyorum. Bu bölüme yorumlarınızı çok merak ediyorum. Çünkü bazı sırlar bu bölümde açığa çıkıyor. Yavaş yavaş tüm sırları açıklayacağım zaten. 


Ay bu bölüm çok hooşşş dslfjjksdf ego kasmak en sevdiğim dsfksdj


Sizi seviyorum ponçikler. Ponçik yazar sözünü tutup bölümü erken yayınladı hemde diğerlerinden daha uzun bir bölüm :)  


Bir daha ki bölüm bir hafta sonra gelir ancak üzgünüüm :( 


iyi okumalaaarr



Mutfağı öylece bırakıp arabaya bindik. Kaya arabayı sürmeye başlayınca başından beri merak ettiğim şeyi sormaya hazırlandım. 


"Bir şey soracak gibisin." kaşlarımı çattım. 


"Nereden biliyorsun? Her neyse. Neredeyiz biz?" 


"Balıkesir." 


Bir şey söylemedim ve yolu izlemeye başladım. Kısa bir süre sonra büyük bir alışveriş merkezinin önünde durmuştuk. 



Arabadan çıkarken karnım öncekine göre daha az acımıştı. Krem işe yaramıştı sanırım. 


"İlk şuraya girelim" dedi Kaya bir mağazayı göstererek. İtiraz etmedim. 


Mağazaya girdiğimizde etrafı inceledim. Güzel şeyler vardı. Etrafı dolanırken gözüme çarpan bir tişört gördüm. Bedenini bulup elime aldım ve başka şeyler bakmaya koyuldum. 



"Bu nasıl?" Kaya'ya döndüğümde elindeki bluzu bana doğru salladığını gördüm. Bluz beyazdı ve  askıları omuzdan geliyordu arkasıda açık bir modeldi üstelik sadeydi. Güzel bir şeye benziyordu. Elimle onu onayladığımda  bir kaç parça daha bir şey seçeyim derken kollarımı doldurmuştum. 



"Şey, umarım senin için sorun olmaz."  Kaya bana dönüp ellerimdekilere baktığında gözlerini açarak tepki vermişti. 



"Çüş kızım. Sen ebedi benim yanımda kalmak istiyorsun herhalde öylemi?"   ona 'he çok komik' bakışı attım. 



"Babanın parasını harcaman bana zevk veriyor. Bu arada bunları denemeyeceğim. Üşeniyorum zaten bol giyinmeyi sevdiğim için bir beden büyük aldım. Küçük olma ihtimalleri yok." 



"Sen bilirsin ama bunu denemeni istiyorum."  Elindeki siyah bir elbiseyi bana doğrulttu. Önden sade mini bir elbise olarak güzüküyordu. Straplez bir elbise gibi duruyordu ama önden gelen iki kumaş parçası boğazı bir tasma gibi sarmıştı. 

KARANLIK TEKLİFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin