Kız siz manyak mısınııııııızz ne finaliii dfshddsfh
Ben o sonda ne yazdım canlarım? 'Belki de her şeyin başlayacağı sona çok yaklaşmışsınızdır' Yani daha yeni başlıyoruz :) Final düşünmüyorum.
Bu kadar fazla beklettiğim için özür dilerim sizlerden :) yeni yeni ponçikler gelmiiiiş aramıza hoş gelmiiiis. Öpüyoruum hepinizi :***
-
Evdeydim. Üçlü kanepede oturmuş karsımda oturan anneme bakıyordum. Annemi de uzun zamandır görmüyordum. Sorgulamayacaktım ama. Nereye gittiğini merak ediyordum elbette. Sormayacaktım ama.
"Üzerini değiştirip gel öyle konuşalım istersen?" Yanımda oturmuş elini bir an bile elimden ayırmayan babama baktım. Madem bu kadar çok seviyordun neden bunca yıl yalnızdım be adam?
Yavaş yavaş başımı salladım ve ayağa kalktım. Odama geçip iç çamaşırlarım dahil bütün kıyafetlerimi çıkarım değiştirdim.
Üzerimi değişirken artık hayatımda olan seyleri sorgulamadan yasamaya karar verdim. Ne yasarsam yasayayım sorgulamayacaktım.
Hazır hissettiğimde salona doğru ilerledim. Salona geçerken mutfak kapısında korku dolu gözlerle bana bakan Mehtap ablayı gördüm. Hiçbir tepki vermeden solandan içeriye girdim ve iki üçlü koltuğun arasındaki tekli koltuklardan birisine oturdum. Annem sol tarafımda babam ise sağ tarafımda kalmıştı. Tam karımdaki saksı çiçeğine bakıp birinin konuya başlamasını bekledim.
"Defne simdi anlatacaklarımızı iyi dinle ve her seyi kafanda tart." Anneme doğru dönüp kafamı salladım.
"Evden gittiğimde babanın yanındaydım uzun süre yanında kaldım nedenini size söylemedim çünkü baban yine kaçırılıp dövdürülmüştü."
"Kaya'nın babası mı yaptı?"
"Evet, kızım." Dilimle alt dudağımı ıslattım babama baktığımda kafasını yere gömmüş oturuyordu. "Sana çok ulaşmaya çalıştı. Ama bir takım tehditler yüzünden gelemiyordu."
"Anne bunları babamdan dinlesem?" Annem anlayışla kafasını sallayıp elini yanağıma koydu.
Tekli koltuktan kalkıp babamın yanına oturdum. "Ne tehditi baba?"
Mahçup bir sekilde bana döndü. "Yanına yaklaşırsam seni ve anneni öldüreceklerini söylediler bana."
Sinirle soluyup gözlerimi kapattım. "Oradan bakılınca hiçbir boka yaramayan bir adam gibi gözüküyorum değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK TEKLİF
Dla nastolatkówİçi serseri, eğlenmeye düşkün erkek dolu okulda tek saf kız olan Defne. Hikayenin beyaz kahramanı. Yaşadıklarından dolayı hasta numarası yapıp okula gitmeyi erteliyor. Peki bu ne kadar sürebilir? Başladığı yeni okulunda işler eski okulundan d...